Scarlett Johansson: yksiavioisuus ei ole luonnollista
Näyttelijätär erosi aviomiehestään hiljattain.
Näyttelijä Scarlett Johansson on kertonut miestenlehti Playboy’n haastattelussa pitävänsä yksiavioisuutta luonnottomana. Haastattelussa näyttelijä avautuu hiljattain toisesta päättyneestä avioliitostaan.
– Idea avioliitosta on todella romanttinen; se on kaunis idea, ja käytännössä se voi olla kaunis asia. En kuitenkaan koe, että yksiavioisuus on luonnollista, Johansson kertoo haastattelussa. Yksiavioisuus vaatii paljon työtä. Itse asiassa se on työtä niin monille ihmisille – jokaiselle, ja se vahvistaa sen, ettei se ole luonnollinen asia.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005090358.html?ref=rss
Meni maku tuosta näyttelijästä. Se että se ei saa kiimaansa hillittyä, ei tarkoita että muut eivät pysty samaan. Heikkoluonteinen nainen.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh onko Marilyn Monroellakin juutalaisjuuret :)!?
No eipä ihme että pelkäsi nenänsä pituutta ja leikkasi sen ja vaalensi tukan...
Ei helv... Vaikka kuinka on miljonääri Johansson niin en koskisi pitkällä tikullakaan häntä kahden miehen jälkeen. Se on käytetty nainen, piste.
Miten rotu tai heimo liittyy mielipiteeseen?
Hän on polyamorinen ja tuo oli hänen OMA mielipiteensä. Ei hän vaadi samaa muilta.
No tottahan tuo puhui. Onnea on rakastava liitto jossa ei puoliso omista toisen seksuaalisuutta.
Yksiavioisuus on luonnollista luonnollisessa ympäristössä, joka muuta väittää, ei ymmärrä biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan ihmislajille luonnollista, vaan keksittiin, kun maanviljelys alkoi ja ihmiset alkoivat muodostaa kyläyhteisöjä.
Mutta ei kaikki epäluonnollinen ole pahaa.
Siinä kävi juuri päinvastoin...
Työn teko ei ole luonnollinen asia. Olen ihan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkälti samaa mieltä, yksiavioisuus on hyödyllistä kuitenkin lasten takia. He tarvitsevat vanhempiaan. Mutta jos ei lapsia ole niin siitä vaan,
Siitä vaan, mitä?
Vierailija kirjoitti:
Työn teko ei ole luonnollinen asia. Olen ihan samaa mieltä.
Ansiotyö on myös historiallisesti melko tuore ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Ei helv... Vaikka kuinka on miljonääri Johansson niin en koskisi pitkällä tikullakaan häntä kahden miehen jälkeen. Se on käytetty nainen, piste.
Johansson ei tajua, että hänen statuksensa ja kriteerinsä miehille tekee hänestä kykenemättömän yksiavioisuuteen. Sama pätee kaikkiin naisiin jollain tavalla.
Sivistys on luonnotonta. Sivistys on alempien viettien kontrolloimista, tukehduttamista, tai kanavoimista parempiin suuntiin. Sivistynyt yhteiskunta on luonnoton yhteiskunta.
Jos ja kun jokainen puhuu oman kokemuksensa mukaan ja yleistää sen kaikkiin, niin tuleehan ainakin keskustelua.
Minun kokemukseni mukaan ihmisten tulee elää yksin eikä edes lisääntyä, ja kaikki muu on luonnotonta, mutten ole tätä ehdottamassa kellekään muulle.
Olipas yllättävä kannanotto häneltä
"Scarlett Johansson on syntynyt New Yorkissa. Johanssonin sukutausta on hänen isänsä, kööpenhaminalaisen arkkitehti Karsten Johanssonin puolelta tanskalainen ja newyorkilaisen, Bronxissa syntyneen äitinsä, tuottaja Melanie Sloanin puolelta aškenasijuutalainen"
Scarletin luonne on mikä on ja samanlaisia naisia on paljon. Kaikki ei kuitenkaan ole samanlaisia. Sanon tämän ilman moralisointia.
Miksi tämän muijan pitää paukata joka äijän kanssa avioon, jos on jo etukäteen selvää että ero tulee? Naurettava pelle.
Pitää ehkä miettiä sitäkin, että onhan hänellä "vähän" eri mahdollisuudet tässä maailmassa, kun tavallisella ihmisellä. Minäkin voin hakea teatterikorkeaan, ehkä jos olen onnekas pääsen putoukseen, teatteriin, muutamiin elokuviin. Mutta mitään maaiman kuulua tähteä ei minusta voisi ikinä tulla. Ei tavallisen duunarin tarvitse valkata että lähdenkö tästä Lontooseen tekemään haastatteluja televisioon, vaikka parisuhteeni toinen osapuoli olisikin mustis.
Scarletin ei tarvitse koskaan huolehtia siitä, etteikö hän saisi uutta parisuhdetta. Hänellä tulee aina olemaan vara valita. Toki ikääntyessä ja tähteyden loppuessa tämä määrä mistä valita pienenee, mutta silti hän tulee aina olemaan parisuhdemarkkinoilla enemmän haluttu kuin esim. minä.
Eli kun julistetaan että "minä en koskaan voisi vaihtaa puolisoani" niin monestihan sillä tarkoitetaan, että ei tosiaan ole valinnan varaa. Mihinkä vaihdat jos se on ainoa joka sinut huolii, ja seuraava parisuhdemahdollisuus on vuosien päässä, jos sitä koskaan tuleekaan. Scar Jo:lla vähän ei homma.
(En ole parisuhteessa, enkä haluakaan olla, että ei tarvitse huolehtia siitä.)
Avaus on sellainen joka aiheuttaa naisissa ikineitsyen synnyn, yhtäkkiä ilmestyy naisia pilvin pimein jotka ovat moraalin ja puhtauden perikuvia neitsyitä lähes uskonnollisella tavalla. Näihin naisiin harva jos kukaan törmää tosielämässä missään.