Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko aivan toivotonta kertoa julkkikselle kiinnostukseni häntä kohtaan?

Vierailija
16.02.2017 |

En oo koskaan tehny mitään tällasta myt nyt tekis mieli koittaa onneaan. Kyseessä melko tuntematon henkilö, mutta tällä hetkellä paljon julkisuudessa. Eli onko ihan älytön ja hölmö idea, että laitan esim instassa directiä ja vinkkaan vähän, ja toisekseen mitä ihmettä voisin viestissä kirjoittaa ettei se olis liian päällekäyvä mutta kuitenkin tekis selväks asian? Saa myös kertoa omia kokemuksia vastaavasta!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutakuin haarat levälleen ja jonon jatkoksi niinkuin muutkin naiset.

Vierailija
62/63 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin ottaa yhteyttä Alma Järvensivuun. Todellinen 13-vuotias hottis. Oon itekin 13 v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisiko aivan toivotonta kertoa julkkikselle kiinnostukseni häntä kohtaan?"

Jos ajattelet, että julkkikset eivät ole ihmisiä, niin on aivan toivotonta. Jos ajattelet, että julkkikset ovat ihmisiä, niin on metittävä, mitä toivot, jotta jotta mahdollinen toivottomuuden aste selviäisi. Jos minua lähestyisi tuolla tavoin tuntematon henkilö, arvelisin hänen olevan kiinnostunut julkisesta kuvastani, joka on hieman muuta kuin mitä itse olen. Näin ollen kysyisin häneltä, millä perusteilla on kiinnostunut. Todennäköisesti vastaus on sellainen, etten tule osoitamaan vastakiinnostusta. Mutta saattaahan asiassa piillä yllätys, joten on aiheellista katsoa perusteet.