Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko aivan toivotonta kertoa julkkikselle kiinnostukseni häntä kohtaan?

Vierailija
16.02.2017 |

En oo koskaan tehny mitään tällasta myt nyt tekis mieli koittaa onneaan. Kyseessä melko tuntematon henkilö, mutta tällä hetkellä paljon julkisuudessa. Eli onko ihan älytön ja hölmö idea, että laitan esim instassa directiä ja vinkkaan vähän, ja toisekseen mitä ihmettä voisin viestissä kirjoittaa ettei se olis liian päällekäyvä mutta kuitenkin tekis selväks asian? Saa myös kertoa omia kokemuksia vastaavasta!

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pohtinut samaa kuin AP. En yhtään tiedä mitä henkilölle laittaisin koska mun mielestä ei kuitenkaan voi suoraan julkkiselle mennä sanomaan että haluaa tavata ja että haluaa tutustua... Omassa tilanteessani kans kyse aika tuntemattomasta henkilöstä, jolla ei varmaankaan viestilaatikot pauku, mutta julkkis joka tapauksessa

Vierailija
22/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ketosta lienee turha koittaa, se on naimisissa. Tai niin, eihän se toki mitään takaa, mutta mulla on häntä jonkin aikaa ihailleena vähän sellainen kutina, ettei lämpene tuollaisille lähentymisille. Mut kerro ihmeessä miten käy, ottajia hänellä kyllä riittää! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Ketonen :D

AP

Vierailija
24/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksen kaverina sanon - ei mitään saumaa. Saavat jatkuvasti vierailta yhteydenottoja, eivätkä edes enää koe netissä yhteyttä ottavia ns oikeiksi ihmisiksi. Aivan hyödytön idea lähestyä julkkista somessa.

25/63 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kanssa samoilla ongelmilla, haluisin ottaa yhteyttä Jenni vartiaiseen. Olen kyllä riittävän hyvän näköinen ja soitan kitaraa helvetin hyvin.

Vierailija
26/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan tehny mitään tällasta myt nyt tekis mieli koittaa onneaan. Kyseessä melko tuntematon henkilö, mutta tällä hetkellä paljon julkisuudessa. Eli onko ihan älytön ja hölmö idea, että laitan esim instassa directiä ja vinkkaan vähän, ja toisekseen mitä ihmettä voisin viestissä kirjoittaa ettei se olis liian päällekäyvä mutta kuitenkin tekis selväks asian? Saa myös kertoa omia kokemuksia vastaavasta!

Toki voit yrittää iskeä  ensimmäisessä insta direct viestissä, ja "tehdä selväks asian", mutta tulos on yleensä ei mitään. Netissä julkkiksen iskeminen on taitolaji joka ei ihan kaikilta luonnistu. Yleensä se onnistuu parhaiten jos ihan oikeasti koet suurta yhteenkuuluvuuden tunnetta julkkista kohtaan ja osaat kirjoittamalla ilmaista tunteesi hyvin. Pitää osata hivuttautua julkkiksen tunteisiin. Ylitsevuotava fanitus, flirttailu tai seksikkäiden kuvien lähetys ei yleensä  toimi. 

Vierailija
27/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt tekis mieli koittaa onneaan.

Jotenkin jo tämä asenteesi viestii, että älä edes yritä. Toki jos haet lähinnä hetken huumaa ja uskot, että tämä sinun ihastuksesi kaipaa sinunkaltaiselta ihmiseltä sitä samaa, niin yritä ihmeessä.

Vierailija
28/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara Aaltohan jätti Teemu Roivaisen koska "superfani" Meri iski tämän ottamalla väkisin yhteyttä. Ja loppu on prinsessasatua...

Miten otetaan väkisin yhteyttä? :D

Vierailija
29/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkiksen kaverina sanon - ei mitään saumaa. Saavat jatkuvasti vierailta yhteydenottoja, eivätkä edes enää koe netissä yhteyttä ottavia ns oikeiksi ihmisiksi. Aivan hyödytön idea lähestyä julkkista somessa.

Eli kun olet YHDEN julkimon KAVERI niin väität, että on hyödytöntä KAIKKIEN kohdalla? Upeaa yleistämistä.

Vierailija
30/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se jolla oli suhde aussi miehen kanssa. Haluaisin vielä lisätä että olen aivan tavallinen elämäni, työni ja harrastusten puolesta mutta ulkonäköä minulla on ja se varmasti oli suuri etu tutustuessa. Samoja harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita meillä myös oli. Ap tosiaan kun lähestyt suosittelen aivan suoraan laittamaan viestin jossa hieman kerrot hieman itsestäsi ja samassa viestissä kerrot että tahtoisit tavata ja olisit kiinnostunut tutustumaan häneen. Älä hehkuta häntä äläkä hänen ammattiaan, älä edes mainitse olevasi minkään sortin fani, julkkiksista sellainen voi tuntua ahdistavalta ja hän kokee että et ole aidosti hänestä kiinnostunut vaan työstään. Jos hän ei vastaa viestiisi älä pommita häntä vaan anna aikaa ja sitten pieni muistutus viesti. Julkkikset eivät aina lue somejaan muuten edes itse joten koita etsiä kanava jossa saat suoraan yhteyden häneen.

Ap ei voi mitenkään olla kiinnostunut aidosti julkkiksesta itsestään koska ei tunne tätä yhtään, ap on kiinnostunut juurikin vain siitä ammatillisesta persoonasta joka julkisuudessa keikkuu. 

Vierailija
31/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit laittaa viestiä, mitä siinä menettää? Ei yhtikäs mitään. Mä lähestyin just yhtä ihanaa myyjää, jonka puhelinnumeron sain siinä kaupan yhteydessä. Ei lähtenyt treffeille mutta mitä sitten? Jos en olisi kysynyt, olisin jäänyt vatvomaan asiaa mielessäni.

Vierailija
32/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin tällaisia asioita 12-vuotiaana. Onneksi silloin ei ollut somea.

Vierailija
33/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap tän kyseisen julkimon olevan sinkku? 

Vierailija
34/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinkku :) 

AP

Vierailija
35/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ap sitä henkilöä ollenkaan vai oletko vain julkisuudesta häneen "tutustunut"?

Vierailija
36/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin tällaisia asioita 12-vuotiaana. Onneksi silloin ei ollut somea.

Jep... Luojan kiitos

Vierailija
37/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin et tunne siis kyseistä julkkistako ollenkaan? En kyllä jossain instassa tässätapauksessa menisi avautumaan. Tulis aika teinityttövibat.

Vierailija
38/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mutten nää mitään syytä miksen kokeilisi ottaa yhteyttä. Saahan julkkikset koko ajan yhteydenottoja mitä eriskummallisimmilta ihmisiltä ja voihan se olla että tämäkin henkilö saa paljon yhteydenottoja ja näkee mut vaan fanina muiden joukossa, tai sitten parhaimmillaan vastaa viestiin ja ehkä keskustelu jatkuu. 

Vierailija
39/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne mutten nää mitään syytä miksen kokeilisi ottaa yhteyttä. Saahan julkkikset koko ajan yhteydenottoja mitä eriskummallisimmilta ihmisiltä ja voihan se olla että tämäkin henkilö saa paljon yhteydenottoja ja näkee mut vaan fanina muiden joukossa, tai sitten parhaimmillaan vastaa viestiin ja ehkä keskustelu jatkuu. 

Haloo?? Herää jo

Vierailija
40/63 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ota yhteyttä :D