Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan pettää miestäni lomamatkalla

Vierailija
16.02.2017 |

Miksi halua pettää? Miksi minulla on olo, että meinaan pettää koska miestäni lomamatkallani? Oikein suunnittelen tätä pettämistä, enkä edes kadu. Olen lähdössä ulkomaille parin viikon päästä, ihanaa lämpimään. Paljon komeita tummia miehiä, halpoja drinkkejä, kuuma keli ja itse vaaleaverikkönä siellä. Kuten aina ulkomailla, saan paljon huomiota ja miehet ovat todella kiinnostuneita. Tätä haluan tältä tulevaltakin lomalta. Pitkiä kiinnostuneita katseita, paljon flirttiailua, perhosia mahassa, ihailuja ja kehuja vaaleasta ulkonäöstäni, määrätietoisia suudelmia yömyöhään rannalla sekä intohimoista seksiä auringonlaskussa. Tai vaikkapa jo auringon noustessa. Todella haluan tätä, ja aion toteuttaa sen.
Onko ihan ok kun ajattelen tällaista ja olen parisuhteessa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia vakavat parisuhteet eivät kannata.

Vierailija
22/26 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin täällä aina sanotaan: "kaikki miehet pettävät" ja iso osa naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettei käy kuten Tampereella, saat enemmän Tapolaa, mitä tilasit.

Vierailija
24/26 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
25/26 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. taitaa olla ihan megablondi kun on niin vaalea :D

Vierailija
26/26 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onnistui loistavasti. En sano provoksi missään tapauksessa. Jos tuo on ap:n lomasuunnitelma niin antoisaa lomaa!

Onnistuminen tuli siitä että tämä on oikea palsta tälle avaukselle jos haluaa huitaista kepillä ampiaispesää. Pettäminen, loma ja tummemmat miehet herättää aina paskamyrskyn ja kun ne yhdistää, täällä alkaa nutturat tutisemaan ja vaginat hiekoittumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan