Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki kaverini on miehiä, ja se onkin nyt ongelma uudessa parisuhteessa.

Vierailija
16.02.2017 |

Olen 33-vuotias nainen, ja seurustellut uuden miehen kanssa puolisen vuotta. Suhde on hyvä ja tykkään tosi paljon tästä miehestä. Ongelmaksi on kuitenkin noussut ystäväpiirini. Kaikki kaverini ovat nimittäin miespuoleisia. En oikein tiedä miksi niin on, olen miesvaltaisella alalla ja opiskellessa ym vaan ympärillä oli lähinnä miehiä joihin ystävystyä ja muutenkin olen itse aika tekninen tyyppi niin keskustelunaiheita miesten kanssa riittää. Mutta jo lapsena tykkäsin enemmän leikkiä poikien kanssa kuin nukkeleikkejä.. Mutta se ei ole nyt se pointti vaan se, että tämä uusi mies ei oikein osaa suhtautua asiaan. Hän ei siis yritä kieltää minua tapaamasta ystäviä eikä ainakaan sano olevansa mustasukkainen, mutta selvästi asia jotenkin vaivaa häntä. Olen yrittänyt tutustuttaa häntä kavereihini, mutta ei se auta kuin vähän. Tavallaan ymmärrän miestä siinä että voi olla epämukava olo asiasta, ja vähemmän läheisiin kavereihini olen vähentänyt yhteydenpitoa ja mies saa nähdä kaikki viestit mitä laitan jne ihan avoimuuden vuoksi ettei se vaan keksisi että salaan muka jotain. Mutta en voi luopua kaikista ystävistäni, se ei olisi oikein. Mutta mitähän tässä nyt pitäisi tehdä..

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähä mimmoset poikakamui sul on. Mun poikakamuista kuulen kerran vuotee ja usein niillä on omat akat. Mun ukko taas on 0% mustis niin mulla onkin moni kamu mies. Ite taas oon sairaalloisen mustis mut ei mun ukol kauheesti ooka naiskamuja

3 v ollaanoltu yhessä

62/63 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi epävarmuus, epäluuloisuus ja huono itsetunto ei ole varsinasesti sellainen ongelma, jonka sinä voisit ratkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+++ kirjoitti:

No MITÄ sinä sitten teet?  Jotain sinä teet, koska se tekee toisen olon epämukavaksi.   Ihan totta, vastaa rehellisesti. Sietäisitkö SINÄ miestä, jolla on joku haaremi ympärillään, ei yhtään miestä. Ihqubestiksinä nättejä naisia, joilta pukkaa viestiä.

Ohiksena, mun miehellä on just näin. Hän harrastaa harrastajateatteria, ja siellä on aina pulaa keski-ikäisistä miehistä. Heillä on pitkät illat harjoituksia, sitten näytöksiä, sitten kappaleen hautajaisia. Iso osa on ihquja nuoria naisia. Jos mun pitäisi alkaa epävarmaksi, eihän hän voisi harrastaa lainkaan.

Jos joskus pettää ja jää kiinni, se on siten eri asia. En mä kuitenkaan ala viettää iltoja sitä miettien. Olen tutustunut niihin naisiin, ja kaikki saa paremmankin kun mun kaljuuntuvan keski-ikäisen mieheni. Ei uskottavaa.

Etteikä kellekään jää väärää käsitystä, niin nää näyttelijät on tosi kauniita, ovat mieheni kanssa poskipusuystäviä ja facebookkavereita, tekevät porukassa teatteriretkiä ja saunailtoja, lähtevät harjoitusten jälkeen yhdelle jne. Jne. Olen siltikin sitä mieltä, etten voi alkaa miestäni vahtia kaiken aikaa, enkä kotona syödä kynsiä, enkä lukita häntä pallo jalassa kotiin. Jos löytää paremman kuin minä, niin tervemenoa sitten.