Saako lihavuutta esitellä positiivisessa valossa?
Amerikassa julkaistu Valentinen päivänä rouheita alastonkuvia lihavista pariskunnista. Onko eettisesti oikein "hyväksyä" lihavuus, kun se on kuitenkin selkeä terveysriski?
http://theadipositivityproject.zenfolio.com/all
Mitä mieltä olette?
Kommentit (83)
Miksi lihavuus pitää esitellä positiivisena, kun kyseessä on kuitenkin koko ihmiskuntaa piinaava sairaus..itse taistelin vuosia ylipainoa vastaan ja nyt viimein olen hyvin lähellä ns normaali painoa.lihavuus ei ole okei,siitä aiheutuu niin paljon ylimääräistä harmia sairauksien yms muodossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitäisi esitellä positiivisesti. Itse olen ylipainoinen, mutta toki tiedostan ylipainon vaarat eikä siihen missään nimessä pidä kannustaa
Ihanko oikeasti joku päättää ryhtyä lihavaksi, jos näkee, että lihavakin ihminen voi olla rakastettu?
Minusta tuo on upea kampanja ja erittäin tarpeellinen nykyisen läskirasismin vastapainoksi.
t Nainen, lihava, rakastettu ja täysin terve
Kerropa, mitä vittua on läskirasismi? Onko se rasva kalkkeuttanut jo aivosikin?
Lihavuus on säälittävää ja epäviehättävää. Miettikää minkälaiseksi homo sapiens evoluution kautta luotiin - pitkäraajainen, hoikka, maailman paras kestävyysjuoksija. Nyt, katsokaa meitä. Irvokkaat läskipallot lyllertävät menemään tuolla kadulla, lapaten suuhunsa mitä vaan mikä houkuttaa. Läskissä henkilöstä tiivistyy nykyajan huonot puolet - itsekontrollin puute, markkinavoimille antautuminen ja yltiöpäinen fyysinen hedonismi. Ihmisen irvikuvia.Kirjoituksesi on läskirasismia.
Tosiasia ei ole rasismia tässäkään asiassa vaikka se kuinka satuttaisi.
Tämähän toki pätee myös alkoholisteihin, tupakoitsijoihin jne. Voimattomia ovat hekin, uhreja.