Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cuplatonista apua?

18.03.2006 |

Onko kenelläkään kokemuksia Cuplatonista, onko ollut apua vauvan ilmavaivoihin ja vatsakipuihin?

Meidän kohta 6 vko:n ikäinen tyttö itkee vatsaansa öisin ja vähän muulloinkin, nyt parin päivän Cuplaton-kokeilun jälkeen tuntuu kuitenkin että tilanne on vain pahentunut, voiko johtua valmisteesta vai vedestä johon tipat laitan? laitan pullotettuun lähdeveteen, vauva ei ole aiemmin saanut muuta juotavaa kuin rintamaitoa.

Kannattaako jatkaa Cuplatonia, onko kenelläkään auttanut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputappa tipat suoraan suuhun tai pieneen maitotilkkaan. Älä siihen veteen laita. Meillä ainakin on ollut apua kun olen laittanut tipat aina suoraan suuhun jo pian 4 kk ajan.

Vierailija
2/4 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan suuhun seur. kerran.

Neuvolasta todella sanottiin että voi laittaa veteen tai sitten ennen syöttöä puristaa pari tippaa rintamaitoa lusikkaan ja laittaa siihen, mutta mulla se tippojen puristaminen ei yleensä onnistu, ja valmisteen käyttöohjeessa käskettiin vauvoille sekoittaa nesteeseen, joten olen laittanut veteen. Mutta jos kerran olet laittanut suoraan suuhun ja se on toiminut, niin kokeilen samaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat lapset ovat kärsineet vatsanväänteistä ja Cuplatonista saatiin hivenen apua, mutta maitohappobakteerit lopettivat ilta/yöhuudot kokonaan.

Apteekista löytyy Rela merkkistä, jääkaapista, ja itse tiputan tipat lusikkaan Jekovitin kera ja suuhun. Sitten vaan tissiä päälle!!

Suosittelen!

Vieteri ja tyttö 3kk

Vierailija
4/4 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Cuplaton aiheutti ummetusta ja mielestäni oli vähän hankala käyttää, joten aloin käyttämään Disflatyliä. Sitä voi antaa ennen tai jälkeen imetyksen eikä tartte antaa kuin 3 kertaa päivässä. Meillä tosin riittää aamuin ja illoin. Itse olen tykännyt näistä paremmin ja maistuukin paremmilta.