Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit pissattaa koiraa meidän pihalle - Mitä tehdä?

Vierailija
15.02.2017 |

Elikkä naapurit antaa koirine pissata meidän talon nurkalle kun se on yhteydessä postilaatikoihin. Jos meidän auto on myös kadulla niin renkaissa usein pissajälkiä.

Naapureille sanottu ja sieltä vastaus että eihän tuo voi haitata kun ei siinä mitään epäpuhdasta ole. Hajuhaitta kuulemma olematon ja miksikä se rengas menee pienestä pissasta.

Eli en halua nostaa hälyä ja sanoa että saanko tulla pissaamaan teidän pihalle. Olisiko ok laittaa kyltit että rotanmyrkkyä pihalla ja pitäkää etäisyyttä. Ei siellä siis mitään myrkkyä olisi, mutta ehkä saisi pissattoman pihan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripottele valkopippuria.

Vierailija
22/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta kohdistaa viha koiriin, ei ne tiedä missä on tontin raja. Ulkoiluttajien ne pitää tietää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ainakin niitä Ratax-paketin kuoria siihen kohtaan. Omaan harkintaasi jätän sen, mitä teet sille sisällölle. Itse olen myös miettinyt xylitol-pastilleja, eikös se ole koirille haitaksi? Ja jäkä jäkä kaikki äskeisestä kauhistujat. Olen koiranomistaja, joka mieluiten tappaisi sen laiskan OMISTAJAN, joka paskottaa koiransa meidän pensasaitaan, mutta siitäkös se poru syntyisi.

En yleensä kiroile, mutta mitä vittua nyt oikeasti!?

"Itsekin olen koiranomistaja"

Sitten luulisi sun tietävän, että xylitol ei ole koiralle haitaksi, vaan TAPPAA!

Ja sun mielestäkö on oikein tappaa viaton eläin kivuliaasti rotanmyrkyllä/xylitolilla, sen omistajan typeryyden takia?!

Vierailija
24/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö homman nimi olisi peloitella rotanmyrkyllä eikä oikeasti sitä laittaa? Jos kyltti pissakiellosta ei auta niin en itse ainakaan keksi muuta

Vierailija
25/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sanominen auttanut, niin seuraavaksi sitten oikein kunnon raivokohtaus. Siitä seuraava askel on kuseksiminen naapurin tontille/autonrenkaille.

Vierailija
26/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pihaasi kyltti, että koirien pissatus kielletty. http://www.asukauppa.fi/kieltomerkki-saa-pissattaa-koiraa-p-2452.html

Vierailija
27/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vain asiallisesti että missäs te asutte. Tulen iltapissalle teidän pihalle kun se nähtävästi on ihan ok.

Auto on suomalaisille ja jostain syystä minulle aika pyhä. Pidän sen erittäin siistinä eli pesen ja vahaan usein. Jos näkisin että joku kusettaa koiraansa siihen renkaille niin tempaisisin lapiolla heti päähän. Omistajan siis, en koiran. Koira on viaton näissä.

Vierailija
28/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ongelmana on ohi kulkevat koiranulkoiluttajat joiden mielestä on ok kusettaa ja paskottaa koiransa toisten tontille kun se sattuu olemaan kävelytien varrella (kaupungin nurtsikaistale kävelytien toisella laidalla ei kelpaa). Sanominen ei ole auttanut. Oon googlettanut pääni puhki ja nyt ajattelin ostaa koirakarkotetta jota sirottelen koko tontin ympäri, sen pitäisi saada koirat karttamaan aluetta, mutta epäilen.. Toinen mitä löysin on eläinten infrapunakarkoitin jonka pitäis karkoittaa niin kissat, koirat, jänikset jne. En tajua miten joku voi olla niin vajaa, että kehtaa käyttää koiraansa toisten tontilla. Jos ei muu auta niin heittelen tontille kaikkea koirilta kiellettyä (suklaa, ksylitoli jne.), siinäpähän sitten ihmettelevät mitä koira menikään syömään ja turha tulla valittamaan, omalla tontillani saan kylvää mitä huvittaa.

Oletko hullu?  Suklaa on koirille vaarallista.  

Vierailija
29/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä yksinkertaisesti paskat naapurit.

Sano niille että jos kusi ei kerta haittaa, niin sitten ne koirat voi kusettaa siellä omalla pihalla. Ja jos toi ei lopu, niin mä voin tulla kylään meidän kahden tanskandogin kanssa ja paskattaa noi koirani siellä naapuris pihalla.

Mä en koiranomistajana kertakaikkiaan ymmärrä tollasta käytöstä. Minä itse en kuseta koiriani toisten pihoille, ja jaskat kerään jos lenkillä sellaiset vääntävät, ja voin kertoa että ne ovat aika isot köntsät..

t.  dogien koiranomistaja

ps. ja niitä naapurin koiran paskoja voi palauttaa takaisin naapurin omaan postilaatikkoon

Vierailija
30/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä sos.dem maassa kannata yrittää puhua järkeä. Kaikki kuvittelee että asiat on jotenkin yhteisiä. 

Me kyllästyttiin rivitaloasumiseen juuri liian läheisten naapureiden takia. No rakennettiin omakotitalo kehittyvälle alueelle. Saatiin tönö valmiiksi ja kesänlopuksi vielä uusi nurmikko rullattua. Aita jäi kesken ja se piti sitten kevään tullessa tehdä. Oli paalut tontin rajan merkkeinä, mutta silti lähistön ihmiset oikaisi pihan poikki kun kävelytietä pitkin olisi tullut 15m enemmän matkaa. Tosi hyvää teki uudelle nurmikolle kun siinä tallattiin lumenpäällä. 

No sitten aloin seuraamaan asiaa ja kun seuraava oikaisi niin kävin jututtamassa mitäs tässä oikein toisten pihoilla hortoillaan. Oli nainen aivan äimänkäkenä ja suutahti kun niin tulen kyselemään. Kyseli että mitä haittaa siitä on kun siitä vähän poikkeaa. No kerroin nurmikon hinnan ja kysyin osoitteen mihin voin lähettää laskun keväällä uudesta nurmikosta. 

Eipä hirveästi sekään auttanut. Pitäis varmaan hommata ilmakivääri tai sitten jalkaväkimiinoja jostain ylijäämävarastosta. Että se ketuttaa kun toisten omaisuutta ei kunnioiteta. 

Vierailija
31/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kolme koirallista naapuria vierekkäin. Meidän koira kuoli niin naapureiden koirat valtasivat kumpikin puolet meidän tontista. Eli käyvät keskellä pissalla ja kalalla kuin yhteisestä sopimuksesta. Todellakin ärsyttävää. En usko että mikään noista kolmesta koirasta lakkasi omaan pihaan.

Minä keräisin tuossa tapauksessa kakat ja veisin ne aina pussissa naapurin ulko-ovelle. Koirahan ei saa olla taajamassa vapaana niin miten ne pääsee teidän pihalle? Jo teidän pihalla oleilu on ongelma, johon voi puuttua

Heitä lapiolla kakat takaisin naapureihin.  Kyllä varmaan näet käyvätkö molempien naapureiden koirat asioilla pihallanne.  On niin typerää antaa koiransa mennä naapurin pihalle tekemään asiansa.  Nurmikko palaa ruskeisiin läntteihin kun pissa polttaa ja kakkoja on siellä ja täällä jos ei itse niitä kerää pois.  Typeriä naapureita.

Vierailija
32/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitaa tontti.

Vierailija
33/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitaa tontti.

Miksi pitäisi joutua itse maksamaan siitä kun muut eivät osaa käyttäytyä? Ja mitä se aita auttaa. Sitten ne kusettavat siihen aidan kylkeen.

Vierailija
34/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle pihalle saat laittaa mitä vain. Laita sitä myrkkyä, ksylitolia ja suklaata. Koirat siinä kärsii, mutta jos mikään muu ei auta ni minkäs teet. Oppivathan ainakin omistajat missä sitä koiraa kuljettaa. 

Vierailija
35/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://yle.fi/uutiset/3-5457077

Tässä vanhaa uutista. Nämä maksut koiranomistajille niin uskoisin että alkavat oppimaan.

Vierailija
36/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ongelmana on ohi kulkevat koiranulkoiluttajat joiden mielestä on ok kusettaa ja paskottaa koiransa toisten tontille kun se sattuu olemaan kävelytien varrella (kaupungin nurtsikaistale kävelytien toisella laidalla ei kelpaa). Sanominen ei ole auttanut. Oon googlettanut pääni puhki ja nyt ajattelin ostaa koirakarkotetta jota sirottelen koko tontin ympäri, sen pitäisi saada koirat karttamaan aluetta, mutta epäilen.. Toinen mitä löysin on eläinten infrapunakarkoitin jonka pitäis karkoittaa niin kissat, koirat, jänikset jne. En tajua miten joku voi olla niin vajaa, että kehtaa käyttää koiraansa toisten tontilla. Jos ei muu auta niin heittelen tontille kaikkea koirilta kiellettyä (suklaa, ksylitoli jne.), siinäpähän sitten ihmettelevät mitä koira menikään syömään ja turha tulla valittamaan, omalla tontillani saan kylvää mitä huvittaa.

Sano se meidän pienikokoiselle koiralla (8kg), se kun vetää suklaat heti kun silmä välttää ja pienempänä söi myös xylitolipastilleja rasioittain.

Vierailija
37/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano se meidän pienikokoiselle koiralla (8kg), se kun vetää suklaat heti kun silmä välttää ja pienempänä söi myös xylitolipastilleja rasioittain.

No rataxi voisi silti hieman rauhoittaa. Ja vaikka se olisikin joltain tippunutta suklaata jonkun toisen omassa pihassa niin sen koiran ei pitäisi päästä sinne sitä nappaamaan vai mitä?

Vierailija
38/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aitaa tontti.

Miksi pitäisi joutua itse maksamaan siitä kun muut eivät osaa käyttäytyä? Ja mitä se aita auttaa. Sitten ne kusettavat siihen aidan kylkeen.

Onhan se epäreilua, miten oikoo pihanpoikki, aikuunen ihminen ja kaikkea.

Mutta jos todella haluat että oikominen loppuu, niin ratkaisu on aita. Myös kyltti jossa ilmoitat että pihani ei ole kulkuväylä. Talvelka voit myös kasata lumet tien tukkeeksi.

Vierailija
39/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aitaa tontti.

Onhan se epäreilua, miten oikoo pihanpoikki, aikuunen ihminen ja kaikkea.

Mutta jos todella haluat että oikominen loppuu, niin ratkaisu on aita. Myös kyltti jossa ilmoitat että pihani ei ole kulkuväylä. Talvelka voit myös kasata lumet tien tukkeeksi.

Siis talvella

Vierailija
40/44 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä aidata ja tehdä mitä vaan temppuja. Silti löytyy ihmisiä jotka esim työpaikalla parkkeeraa minun paikalle vaikka lukee isolla varattu. Pari kertaa jäänyt rysän päältä kiinni ni selitys on se että hetken vaan olin ja mitä se haittaa. 

Mitä tuollekaan voi? Voisi motittaa auton, mutta sitten oma auto on kulkuväylällä. Vandalisointiin en ryhdy vaikka tekisin mieli pistää ilmat pihalle renkaista. Varhaiskavatuksesta tämä on kiinni ja kun katsoo nykymaailman perheitä niin ongelmia on meille tulossa tulevaisuudessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme