Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä EN JAKSA enää tätä punastelua

Vierailija
15.02.2017 |

Millon tää loppuu :(( sydän hakkaa ulos rinnasta, hikoilen, naama ja selkä hehkuu kuumana. Mikään ei auta ;(( Kärsinkö tästä vielä kolmikymppisenä?? En oikeasti jaksa

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sosiaalinen ahdistuneisuus. Mene johonkin lyhytterapiaan. Tsemppiä. Moni on päässyt yli tuosta, ihan tavallinen vaiva.

Vierailija
2/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ennen hävetti punastelu, mutta oletko huomannut, miten positiivinen vaikutus sillä on miehiin? Enää ei hävetä, mutta monista ehdotuksista on pakko kieltäytyä. Miehet pitävät sitä flirttinä (vaikka oikeasti EI ole) ja ovat mielissään, koska kuvittelevat naisen olevan kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lääkärille hakemaan propralia, se blokkaa nuo oireet eivätkä ole koukuttava. Lisäksi naamaan saa ostettua meikkivoidetta tms joka tasoittaa punaisuutta

Vierailija
4/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei tolleen punastuta, mutta on varmaan se joku couperosa, tulee semmosia punasia laikkuja naamaan välillä. :( Hävettää niin ettei ilkee edes mennä mihinkään. Tuntuu niin kuin ois joku syöpä naamassa.

Vierailija
5/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lääkärille hakemaan propralia, se blokkaa nuo oireet eivätkä ole koukuttava. Lisäksi naamaan saa ostettua meikkivoidetta tms joka tasoittaa punaisuutta

Höpö, ei mitään lääkkeitä. Hoidat terapialla ja ei tarvi enää miettiä koko asiaa. Saati syödä kemikaaleja.

Vierailija
6/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin päästä eroon tästä?? Mulla on ollut jatkuvasti esiintymisiä ja esityksiä koulussa- ei ole helpottanut yhtään!

Eikä miehiä kiinnosta, en ole koskaan edes seurustellut

ap

Vierailija
7/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, ei mitään lääkkeitä. Hoidat terapialla ja ei tarvi enää miettiä koko asiaa. Saati syödä kemikaaleja.

No tuohon vaivaan mitään terapiaa saa. 16 vuotiaasta asti olen syönyt propralia ja pari vuotta rivatrilia (esiintymistilanteissa lähinnä) juurikin näihin ap:n oireisiin.

Vierailija
8/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva täällä! Päivittäin häiritsee:( todella rajoittavaa. Yritän oppia elämään asian kanssa, vaikka vaikeaa on.

Vierailija
9/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman paksua kerrosta meikkivoidetta en voisi mihinkään lähteä. Tulis ihan hirvee paniikkikohtaus. Propralia olen syönyt, hidasti vain sydämen lyöntiä, ei auttanut kuumotukseen

Ap

Vierailija
10/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohon vaivaan mitään terapiaa saa. 16 vuotiaasta asti olen syönyt propralia ja pari vuotta rivatrilia (esiintymistilanteissa lähinnä) juurikin näihin ap:n oireisiin.

Lisään vielä et myös venlafaksiini myös käytössä juurikin sos tilanteiden pelkoon ja ahdistukseen. Ei ole masennusta.

Vierailija
11/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ennen hävetti punastelu, mutta oletko huomannut, miten positiivinen vaikutus sillä on miehiin? Enää ei hävetä, mutta monista ehdotuksista on pakko kieltäytyä. Miehet pitävät sitä flirttinä (vaikka oikeasti EI ole) ja ovat mielissään, koska kuvittelevat naisen olevan kiinnostunut.

Juuri näin. Tällainen nainen oli työpaikalla ja oli muuten ihana. harmi kun lähti muualle.

Mies

Vierailija
12/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi tätä alapeukuutettu? Naiset kateellisia punastuvalle kanssasisarelleen miesten huomiosta?

Vierailija
13/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetettiinko sinua kotona häpeämismetodikasvatuksella? Juuret juontuu sieltä. Psyykkinen oire.

Vierailija
14/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetettiinko sinua kotona häpeämismetodikasvatuksella? Juuret juontuu sieltä. Psyykkinen oire.

En ole ap, mutta mulla näin. Oli kyläilyillä oikein aikuisten kohokohta nöyryyttää ja häpäistä mua ja sitten nauraa hämmennykselleni ja vaivaantuneisuudelleni. Terapia menossa.

Vierailija
15/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt masistele siitä itse naaman punaisuudesta vaan hikoilusta, kauheasta kuumotuksesta ja muusta. Älkää vähätelkö tätä vaivaa mä oon henkisesti ja fyysisesti ihan loppu

Ap

Vierailija
16/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin teini-iässä todella paljon punastelusta, kokeilin kaikkea meikkivoiteesta rauhoittaviin lääkkeisiin.

Mutta se meni ohi aivan omia aikojaan, iän myötä, joskus parinkympin jälkeen. Nykyään teen työtä, jossa joudun esiintymään, enkä silti punastele. Nykyään laittaessani aamuisin poskipunaa jopa kaipaan sitä, kun poskeni hehkuivat luonnostaan...Se ei loppujen lopuksi ole ollenkaan epäviehättävää. Itse asiassa muistan, kun 18-vuotiaana sain kehuja punaisista poskistani Hawaijilla eräältä paikalliselta nuorelta mieheltä. Silloin halusin vain vaipua häpeästä maan alle!

Vierailija
17/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin toivoin toivoin teini-iässä, että sitten aikuisena punastelu loppuu, mutta paskan marjat. Vähentynyt se toki onneks on paljonkin, mutta edelleen kolmekymppisenä välttelen viimeiseen asti tilanteita, joissa on mahdollista joutua huomion keskipisteeksi. Ei siksi, että olisin ujo (sitä en ole tippaakaan), mutta mua kiusattiin yläasteella punastumisen takia, ja koen punastumisen edelleen äärettömän häpeälliseksi ja noloksi.

Ei kai tästä koskaan pääse eroon.

Vierailija
18/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt luovuta. Osta hyvä meikkivoide. Itse käytän lancome teint idole ultra. kestää hyvänä koko päivän ja antaa itseluottamusta. Jännittäviin tilaisuuksiin sitten propral lisäksi niin kuin moni muukin kertoi. Tämän vaivan kanssa oppii elämään!

Vierailija
19/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin mulla on helpottanut iän myötä. Nyt olen 30. Vielä opiskeluaikana kärsin samasta suunnattomasti (aivan kamalia tulipunakuumotuksia.. ja vielä kiva jos joku "fiksu" tätä kommentoi), mutta työelämän alkaessa helpotti. Mulla kans joskus ollut propral, mutta ei apua. Tunnistan niin tuon paksun meikkivoiteen... :) Edelleen olen silti tosi paha jännittäjä, mutta näkyy nykyään muuten kuin punastuen. Tsemppiä!!

Vierailija
20/42 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole elämistä! Jatkuvaa jännitystä ja sos.tilanteiden välttelyä. Koko elämä menee ohi. Mikään teinikään en enää ole

Ap