Kaksi asiaa, jotka erottavat sinut suurimmasta osasta suomalaisia?
Minulla poikkeava kengänkoko (olen nainen, kengänkoko 44) ja olen nähnyt lento-onnettomuuden.
Kommentit (66)
1) Pystyn nuolemaan omaa kyynärpäätäni.
2) Pidän lätkän MM-kisoja yliarvostettuna tapahtumana.
Olen kokenut maanjäristyksen. Minulla on kaksoiskansalaisuus.
Mulla ei ole oikein mitään erottavat tekijää, ei mitään sellaista mitä muilla ikäisillä ei olisi. Ihanaa olla tavallinen suomalainen nainen !
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen.
Mulla on pitkä liuta "hyviä" syitä olla masentunut, mutta en vaan ole. (Olen työtön, köyhä, syrjäytynyt, yksinäinen, sosiaalifoobikko, ei ole miestä, terveys on vielä ok, mutta muutamat perinnölliset pikkuviat alkaa todennäköisesti vanhempana vaivata, lapsuus ja erityisesti nuoruus oli hankalat, olen epäonnistunut täysin unelmieni toteuttamisessa jne. jne.)
Hymyilen kun herään, hymyilen kun auringonvalo värjää puunlatvat punaisiksi ja ne sointuvat kauniisti taivaan sävyyn, nauran kun ulkona on erityisen huono sää ja sinne pitää lähteä rämpimään, osaan suhtautua epäonnistumisiini oppimistilanteina ja vastoinkäymisetkin saavat minut vain suunnittelemaan innolla selviytymisstrategioita.
Olen kai vähän outo :D
Oot ihana ❤ pidä aina tuo asenne, mä yritän ottaa oppia! :)
^Samoin. Kiitos sulle 41, pelastit eilen päiväni, ja sulle 45, tämäkin päivä on arvokas.
Inhoan mökkeilyä ja laivaristeilyjä.
Kuulun maan älykkäimpään kahteen prosenttiin Mensan testin mukaan. Todella hurja nuoruus laittomien päihteiden parissa, josta lopulta hyviin töihin ja "porvarillisiin" elämäntapoihin :D
Inhoan hiljaisuutta ja tunnen oloni epämukavaksi kun muut eivät sano mitään.
Paksut, kiharat tummat hiukset ja eläväinen luonto.
En ole koskaan tykännyt käyttää alkoholia.
Urheilun seuraaminen ei voisi vähempää kiinnostaa.
Tykkään, kun on oikein lämmin.
Puoliksi italialainen (50%) ja ratsastanut kamelilla ja norsulla
Isot rinnat (hoikka vartalo) ja paksut hiukset
Luonnostaan punaiset hiukset ja osaan viittomakieltä
Olen muslimi. En ole ikinä ollut humalassa.
1. Näytän hyvältä
2. Harrastan sijoittamista
- Hyvä itsetunto
- 21 vuotta vanhempi KÖYHÄ ja LYHYT aviomies
Positiivisuus ja muiden kannustaminen
Vieraille ihmisille juttelu
työhistoria alalla, jossa ei ole kuin muutamia kymmeniä naisia
en ole koskaan käynyt kosmetologilla
Olen 40v. ja neitsyt. Tykkään Mambasta.
Olen onnellinen.
Mulla on pitkä liuta "hyviä" syitä olla masentunut, mutta en vaan ole. (Olen työtön, köyhä, syrjäytynyt, yksinäinen, sosiaalifoobikko, ei ole miestä, terveys on vielä ok, mutta muutamat perinnölliset pikkuviat alkaa todennäköisesti vanhempana vaivata, lapsuus ja erityisesti nuoruus oli hankalat, olen epäonnistunut täysin unelmieni toteuttamisessa jne. jne.)
Hymyilen kun herään, hymyilen kun auringonvalo värjää puunlatvat punaisiksi ja ne sointuvat kauniisti taivaan sävyyn, nauran kun ulkona on erityisen huono sää ja sinne pitää lähteä rämpimään, osaan suhtautua epäonnistumisiini oppimistilanteina ja vastoinkäymisetkin saavat minut vain suunnittelemaan innolla selviytymisstrategioita.
Olen kai vähän outo :D