Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäreitä paikalla? Borrelioosin sairastaneita?

punkkikunkki
15.02.2017 |

Viime syyskuussa sain laboratorioarvoikseni igM 114 ja igG jäi alle viitearvojen. Söin sitten kaksi viikkoa vahvoja antibiootteja. Nyt viime viikolla kävin kontrollissa ja arvot olivat igM 81 ja igG jälleen alle viitearvon. Mitähän tästä pitäisi nyt päätellä? Inhottaa nähdä arvot niistä mitään tietämättä näin illalla, kun tietää, että lääkärin soittoaikaan on vielä ties kuinka kauan. Sitten vielä kun lääkärikään ei voi kuin arvuutella, että onko se borrelioosi ollenkaan! :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No harva varmaan osaa noita arvoja tuosta vain tulkita. Minun lapseni sairasti borrelioosin ja häneltä otettiin kolme verikoetta. Arvoista lääkäri päätteli, että tauti on talttunut. Hän kyllä kertoi noiden tulkinnasta mutten muista enää tarkasti.

Vierailija
4/5 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään punkkitautista? :D 

Vierailija
5/5 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No harva varmaan osaa noita arvoja tuosta vain tulkita. Minun lapseni sairasti borrelioosin ja häneltä otettiin kolme verikoetta. Arvoista lääkäri päätteli, että tauti on talttunut. Hän kyllä kertoi noiden tulkinnasta mutten muista enää tarkasti.

Hups sori en huomannutkaan sun viestiäsi. Joo ja nämähän nyt on vielä hyvin sekavia arvoja muutenkin. Sen olen ymmärtänyt että igM viittaa tuoreeseen tartuntaan, mutta jossain taas sanotaan että jos se pysyy kauankin (nii-in mikäköhän on kauan) korkealla (ja mikäköhän on korkea) niin olisi krooninen. Ei ymmärrä.