Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi treffikumppani ei muista asioita joita olen hänelle kertonut

Vierailija
15.02.2017 |

Ei varmaan ole kovin kiinnostunut tai sitten pyörittää niin monia, että ei muista. Olen nyt käynyt kaksi kertaa treffeillä erään miehen kanssa. Kerroin hänelle mistä olen kotoisin ja puhuttiin siitä muutama lause. Seuraavalla kerralla ei enää muistanut lapsuuden kaupunkiani. Ei myöskään muistanut opiskelupaikkakuntaani tai sitä, että olen kasvissyöjä. Onko mulla vaan hyvä muisti kun kyllä mä nyt muistan mitä mies itsestään treffeillä kertoi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla aivovamma, aiheuttaa ongelmia muistin kanssa.

Se voi olla myssyttelijä.

Vierailija
2/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta kerron: sillä on muitakin kierroksessa hyvin varmasti. Siinä menee daamien tiedot helposti sekaisin, joten parempi "olla muistamatta" ainakin varmuuden vuoksi, ettei vahingossa ala puhumaan jonkun toisen treffikumppanin stooreja sun kanssa. Tai sitten ei oikeasti ole jäänyt mieleen just sun kertoilut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki nyt tapailuvaiheessa pitää useempaa ehdokasta.

Vierailija
4/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo on tosi ärsyttävää. Mutta kai se on tyypistäkin kiinni, ei kaikki asiat vain jää mieleen. Omalle kohdalle sattunut miehiä, jotka eivät ole olleet pätkääkään kiinnostuneita ja silti muistavat lähes kaiken, mitä on keskusteltu ja toisaalta miehiä, jotka ovat unohtaneet aika tärkeitäkin asioita ja silti olleet kiinnostuneita.

Vierailija
5/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut mieheni kanssa avoliitossa pari vuotta, suhteessa 3 ja eipä tuolla vieläkään aina muisti pelaa. Unohtaa tyyliin mun toisen nimen tms harvoin esiin nousevan asian.. Toki kun tarpeeksi usein tulee esiin, niin muistaa jo tuon nimenkin. Mutta itse muistan kerrasta. Asiat jää helposti pysyvään muistiin.

Vierailija
6/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut tosi paljon niin helposti menee paljon ohi. Tiedätkö miehestä mitään?

Vierailija
7/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa pohdin kun tapasin kivan miehen tuossa taannoin. Puhuimme pitkäänkin lapsuuden kotikaupungistani, koska myös hän itse oli syntynyt ja kasvanut siellä. Myöhemmin hän ei enää muistanut, että minäkin olen sieltä kotoisin! Muitakin aika tärkeitä juttuja häneltä unohtui ja joistakin jutuista hän taas puhui jokaisella tapaamisella aina uudelleen, kuin ensimmäistä kertaa.. Päättelin että liian monta naista kierroksessa samanaikaisesti ja lopetin jutun, koska itselläni olisi ollut vain yksi. Meistä tuli lopulta ystävät, ja nyt kun hän kertoo minulle uusista tapailuistaan niin.. intuitio osui ihan oikeaan. 

Monien tapailussa yhtäaikaa on se riski, ettei saa heistä ketään, kun  itsestä ei vain välttämättä riitä kovin monelle ihmiselle. Erityisesti jos on vielä lapsia ja muutakin elämää. Tämä mies perustelee monideittailua sillä, ettei halua jäädä yksin, mutta juuri noin se minun mielestäni käy. Kyllä toinen osapuoli sen huomaa, jos toista ei vaikuta juurikaan kiinnostavan.

Vierailija
8/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta kerron: sillä on muitakin kierroksessa hyvin varmasti. Siinä menee daamien tiedot helposti sekaisin, joten parempi "olla muistamatta" ainakin varmuuden vuoksi, ettei vahingossa ala puhumaan jonkun toisen treffikumppanin stooreja sun kanssa. Tai sitten ei oikeasti ole jäänyt mieleen just sun kertoilut.

Näin mä vähän ajattelin. Eri asia jos unohtaisi jonkun pienen jutun, mutta luulisi, että tuo kasvissyönti ainakin on sellainen, että muistaa? Tai ainakin jos olisi oikeasti kiinnostunut minusta. Ihan aidosti. Koska mulla jää sellaisen henkilön asiat todella hyvin muistiin. 

Vierailija
9/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa pohdin kun tapasin kivan miehen tuossa taannoin. Puhuimme pitkäänkin lapsuuden kotikaupungistani, koska myös hän itse oli syntynyt ja kasvanut siellä. Myöhemmin hän ei enää muistanut, että minäkin olen sieltä kotoisin! Muitakin aika tärkeitä juttuja häneltä unohtui ja joistakin jutuista hän taas puhui jokaisella tapaamisella aina uudelleen, kuin ensimmäistä kertaa.. Päättelin että liian monta naista kierroksessa samanaikaisesti ja lopetin jutun, koska itselläni olisi ollut vain yksi. Meistä tuli lopulta ystävät, ja nyt kun hän kertoo minulle uusista tapailuistaan niin.. intuitio osui ihan oikeaan. 

Monien tapailussa yhtäaikaa on se riski, ettei saa heistä ketään, kun  itsestä ei vain välttämättä riitä kovin monelle ihmiselle. Erityisesti jos on vielä lapsia ja muutakin elämää. Tämä mies perustelee monideittailua sillä, ettei halua jäädä yksin, mutta juuri noin se minun mielestäni käy. Kyllä toinen osapuoli sen huomaa, jos toista ei vaikuta juurikaan kiinnostavan.

Juuri tältä minusta tuntuu. Tulee jotenkin hölmö olo, että mä esimerkiksi kerroin miten stressaa lähteä taas opiskelupaikkakunnalle, kun täytyy ajaa aamulla lähes sata kilsaa jne. Nyt mies ei edes muistanut koko asiaa. Kysyin, että teenkö opintoja meidän oman paikkakunnan kampuksella. Joko ei kuunnellut, ei muista koska ei kiinnosta tai ei ollut varma olinko se minä, joka opiskeli paikkakunnalla. x. 

Vierailija
10/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et vain kiinnosta tätä tyyppiä, syystä tai toisesta. Kiinnostunut/ihastunut ihminen suorastaan imee kaiken tiedon ja todellakin muistaa mitä sinä hänelle itsestäsi kerrot koska sinä olet kiinnostava. Se kertoo paljon kyseleekö tämä mies ikinä sinulta mitään? Toisin sanoen haluaako tietää sinusta enemmän kuin mitä itse kerrot.

Vierailija
11/11 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samantapaisia kokemuksia miehen kanssa, jota olen tapaillut. Kävimme syömässä hänen lempiravintolassaan ja pari viiikkoa myöhemmin hän kysyi, olenko koskaan käynyt siinä ravintolassa. Hän nolostui silminnähden, kun muistutin, että olin ollut siellä vain kerran hänen kanssaan.

Sitäkin tapahtui etenkin alkuaikoina silloin tällöin, että hän kertoi treffeillä samat asiat uudelleen niin kuin olisi puhunut niistä ensimmäistä kertaa. Päättelin itsekin, että hän varmaan tapaili muitakin naisia eikä pysynyt ihan kartalla siitä, missä oli kunkin kanssa ollut ja mistä puhunut.

Nykyään tuota ei enää tapahdu, joten taidan olla tällä erää ainoa treffikumppani - tai sitten hän on alkanut tehdä muistiinpanoja nolojen tilanteiden välttämiseksi. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi