Miten ihmiset ilkeävät/kehtaavat sanoa toisen lemmikistä"hyi saatana" (karvaton kissa)
Hämmentävän moni on sanonut rakkaasta kissastani "hyi nyt saatana" tai "hyi vitt* mikä kurttukasa" Näin ovat sanoneet myös ihmiset joita pidin ystävinäni. Itse en ikinä sanoisi noin, oli kyseessä sitten puudeli tai lautasen kokoinen tarantella.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Sivistyksen rippeet karisee kun ennakkoluulot ja tietämättömyys ottaa vallan... Itse olen käärmeiden omistajana kokenut samaa, mm. "hyi yäk" "siis hyi hitto joku limanen mato" yms.
Itsellä myös käärme lemmikkinä, kuningaspyton. Olen kokenut ihan samaa, paitsi muutama ihminen on kyllä yllättänyt positiivisestikin, olemalla kiinnostunut lemmikistäni :).
No ethän se sinä ole, ei sinun tuotoksesi eikä sinun keksintösi, niin mitäpä loukkantumisen aihetta siinä on? Vähän sama jos jostain murteesta pilkataan, niin harva sitä on itse keksinyt, niin ei ole tarvetta loukkaantua. Toki ei tuo haukkuminen ja pilkkaminen ole kovin kohteliastakaan
Vierailija kirjoitti:
Olen sivistynyt ihminen, mutta karvattoman kissan nähtyäni suustani saattaisi livahtaa juuri tuo hyi saatana.
Inhoan kissoja, karvallisia sekä karvattomia, sori siitä.
Tämä oli nyt tällainen puolittain kieli poskessa kirjoitettu, sori siitäkin. :)
Tuskin sinustakaan pidetään, oli karvat tai ei.
Ne eivät ole ystävyytesi arvoisia. Yksikään eläin ei ansaitse haukkumista ❤
Vaikka ei toisen lemmikistä pitäisikään, voisi pitää mölyt mahassa. Ei ainakaan saa arvostella.
Ne on kyllä niin ällö rumia, että ihan hirvittää
mie rakastan kissoja ja etenkin niitä karvattomia <3 hämähäkistä voisin huudahtaa spontaanisti "hyi yäk!" vaikka olisikin jonkun lemmikikki, mutta kissasta en. tai koirasta. tai kesyrotasta...
Olen sivistynyt ihminen, mutta karvattoman kissan nähtyäni suustani saattaisi livahtaa juuri tuo hyi saatana.
Inhoan kissoja, karvallisia sekä karvattomia, sori siitä.
Tämä oli nyt tällainen puolittain kieli poskessa kirjoitettu, sori siitäkin. :)