Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmiset ilkeävät/kehtaavat sanoa toisen lemmikistä"hyi saatana" (karvaton kissa)

Vierailija
15.02.2017 |

Hämmentävän moni on sanonut rakkaasta kissastani "hyi nyt saatana" tai "hyi vitt* mikä kurttukasa" Näin ovat sanoneet myös ihmiset joita pidin ystävinäni. Itse en ikinä sanoisi noin, oli kyseessä sitten puudeli tai lautasen kokoinen tarantella.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Karvaton kissa. Kerjäsit sitä.

Huonotapaista toki, mutta kenet se tässä maailmassa vielä yllättää.

Vierailija
2/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta :( sitä paitsi karvattomat kisut on ihania ! T. Kahden pitkäkarvaisen persialaisen omistaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kehtaa vauvastakin sanoa...

Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
4/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla hiljaa, jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Koskee myös lemmikkien ulkonäön kommentointia.

Vierailija
5/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyksen rippeet karisee kun ennakkoluulot ja tietämättömyys ottaa vallan... Itse olen käärmeiden omistajana kokenut samaa, mm. "hyi yäk" "siis hyi hitto joku limanen mato" yms.

Vierailija
6/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissojen jalostaminen on julmaa. Toivon että minullakin olisi pokkaa sanoa pahasti ihmisille, joilla on sairaaksi jalostettuja lemmikkejä ja jotka selittävät, että vastuu ei ole heidän.

Vierailija
7/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipäitä, niillä on jokin omassa elämässä niin pielessä, että pitää muiden lemmikkejä haukkua.

Ps. Karvattomat kissat on mielettömän söpöjä. 😻

Vierailija
8/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyksen rippeet karisee kun ennakkoluulot ja tietämättömyys ottaa vallan... Itse olen käärmeiden omistajana kokenut samaa, mm. "hyi yäk" "siis hyi hitto joku limanen mato" yms.

Sama, ja sitten kun se mato ei edes oo likainen mutta nämä haukkujat eivät suostu edes kokeilemaan. (fobiat erikseen, niitä en tässä tarkoita)

Vierailija
9/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäön kommentointi on sallittua loukkaavasti, voit toimia samoin. :)

Karvaton kissa voi olla hämmentävä, mutta normaaliälyinen ihminen osaa kyllä sanoa kissan näyttävän erikoiselta.

Älykäs ihminen on kiinnostunut sen luonteesta. :)

Vierailija
10/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*limainen

Vierailija
11/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissojen jalostaminen on julmaa. Toivon että minullakin olisi pokkaa sanoa pahasti ihmisille, joilla on sairaaksi jalostettuja lemmikkejä ja jotka selittävät, että vastuu ei ole heidän.

Turha perustella "Hyi vit*u"-kommentteja millään jaloilla periaatteilla. Tuollainen haukkuminen on vain epäkohteliasta,noloa ja typerää.

Vierailija
12/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvattomat kissat nyt vaan sattuu monien mielestä todella rumilta näyttävän

Vierailija
13/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska karvaton kissa on luonnoton kauhistus.

Vierailija
14/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalostamisesta olen kanssasi samaa mieltä. Tämä katti jäi minulle kämppikseltäni tai vaihtoehto olisi ollut lopettaa terve nuori kissa siksi kun kämppis kyllästyi kun se ei ollutkaan enää söpö pieni pentu. Ap

Vierailija
15/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sanoa "hyi hemmetti", vaikka pitäisinkin kiehtovana. En siis tarkoita että miksi noin ruman olet ottanut, vaan ihan vain sitä että hitusen kammottaa kuitenkin.

Periaatteessa hiiretkin/sammakot jne. ovat söpöjä, mutta silti kirkaisen sellaisen kohdatessani helposti.

Vierailija
16/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on laulu karvattomasta kissasta:

Vierailija
17/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kehtaa vauvastakin sanoa...

Kauneus on katsojan silmässä.

"Kauneus on katsojan silmässä"

Ei muuten ole. On todistettu että symmetriset piirteet omaavaa pidetään kauneimpana.

Vierailija
18/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendeissä oli hyvä kohta: Rachel hankki karvattoman kissan ja Ross sanoi: "miksi tuo kissa on sisäpuoli ulospäin?"

Vierailija
19/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendeissä oli hyvä kohta: Rachel hankki karvattoman kissan ja Ross sanoi: "miksi tuo kissa on sisäpuoli ulospäin?"

:DDD ihana <3

Vierailija
20/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini sanoo aina marsuistani noin. "Hyi helvetti mitä joutavanpäiväisiä rottia täällä nurkissa pyörii"

Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...