Oletko missään järjestössä/yhdistyksessä?
Itse en ole koskaan ollut missään yhdistyksessä. Onko kukaan muu? Mitä se on antanut?
Kommentit (9)
Oman ammattikuntani liitossa olen mukana opiskelijajäsenenä. Kai sellainen lasketaan?
Vierailija kirjoitti:
Oman ammattikuntani liitossa olen mukana opiskelijajäsenenä. Kai sellainen lasketaan?
Tarkoitin lähinnä harraste/vapaa-ajan juttuja, sellaisia joissa ihmiset esim. tapaa toisiaan ja järjestelee juttuja yms...
Imetyksen tuki ry:n jäsen kuudetta vuotta. Ei kai se pelkkä jäsenyys ole antanut muuta kuin kivan lehden, mutta tuo vapaaehtoistyö koulutuksineen on sopinut hyvin elämäntilanteeseen ja mun luonteelle ja siitä on iloa työelämässäkin, kiva harrastus siis.
Sitten lisäksi olen ammattiliiton jäsen ja lapset Luonto-Liiton (kiva lehti, alennuksia leireistä).
Olen puolueen ja paikallisen järvensuojeluyhdistyksen jäsen. Molemmissa myös toimin aktiivisesti. Nyt painavat päälle kuntavaalit, ja niiden jälkeen on taas aikaa järvelle.
Vierailija kirjoitti:
Imetyksen tuki ry:n jäsen kuudetta vuotta. Ei kai se pelkkä jäsenyys ole antanut muuta kuin kivan lehden, mutta tuo vapaaehtoistyö koulutuksineen on sopinut hyvin elämäntilanteeseen ja mun luonteelle ja siitä on iloa työelämässäkin, kiva harrastus siis.
Sitten lisäksi olen ammattiliiton jäsen ja lapset Luonto-Liiton (kiva lehti, alennuksia leireistä).
Luulen että musta tulee joskus myös Martta, mutta ei ihan vielä :)
Vierailija kirjoitti:
Olen puolueen ja paikallisen järvensuojeluyhdistyksen jäsen. Molemmissa myös toimin aktiivisesti. Nyt painavat päälle kuntavaalit, ja niiden jälkeen on taas aikaa järvelle.
Minkä puolueen jäsen olet?
Jossain oli että nykyisin some korvaa yhdistykset monessa tapauksessa. Voisin liittyä johonkin olutseuraan.
Kilttimiesyhdistys. Olen saanut sieltä vertaistukea ja kannustusta kiltin miehen haasteisiin elämässä.
Kilttimies