Voiko lihomista tapahtua ilman painon nousua
Olen ihmeissäni. Olin pari kk joutunut olemaan ns. Nestedieetillä erittäin kipeän viisaudenhampaan poiston jälkeen. Painoin 26.1 51.8 kg.
Keho oli aivan eri näköinen.
Nyt sitten painan 52.8-53.
Olen vatsa on lihonut sillä tavalla että tosiaan vyötäröä ei enää ole.
Voiko muutama kertaa kunnon syömistä (lue ahmimiskohtausta) lihottaa tällä tavoin? Olen mm syönyt siis näissä ahmimiskohtaukissa pääsääntöisesti leipää. Viime kuussa yhden kerran synttärikakkua ja pizzaa sekä keksejä ja aina koittanut paastoamalla (tiedän tyhmää) ja liikunnalla tasapainoittaa tilannetta. Nyt kuitenkin huomasin että vatsani ei koskaan ole ollut oikeasti näin iso ja reidetkin levinneet monia senttejä verrattuna esim viime kuuhun. Onko mahdollista että rasvaa on sitten kuitenkin kertynyt eikä tämä ole mitään nesteturvotusta vaan ihan rasvaa. Tuntuu siltä että kuukausien työ on mennyt hukkaan, lauhdutin siis 64kilosta 53:een kiloon mm nutrilettejä yms ateriankorvikkeita apuna käyttäen.
Ihmettelen että miten olen siis voinut saada näin monta senttiä lisää rasvaa mutta painoa tullut vain noin 2kg lisää.
Mikähän tässä nyt on? Onko kellään vastaavia kokemuksia?
Ja lisään vielä että aina ns. Ahmimiskohtauksen saadessani en tosiaan ole vetänyt mitään karkkeja yms vaan aina jotain perusruokaa esim. Leipää mutta tietenkin todella paljon tosi lyhyen ajan sisään.
Kommentit (7)
Toki. Lihas vähenee ja rasva lisääntyy, paino ei muutu.
Nutrileteillä olet saanut aineenvaihduntasi sekaisin ja nyt leipää mussuttamalla vain turpoot.
Jospa oisit a) ahmimatta b) syömättä sitä leipää koska leipä kerää nelinkertaisesti oman painonsa verran nestettä itseensä. Sulla on syömishäiriö koska ahmit, hankkiudu häiriöstä eroon vaikka terapialla.
Vierailija kirjoitti:
Nutrileteillä olet saanut aineenvaihduntasi sekaisin ja nyt leipää mussuttamalla vain turpoot.
Tämä.
Ja aloittajalle, voi. Jos lihasta häviää ja rasvaa tulee tilalle, lihomista voi tosiaan tapahtua. Jos lihomisella tarkoitetaan nimenomaan rasvan lisääntymistä kehossa.
Up