Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko teknisiä ulkoiluvaatteita?

Vierailija
15.02.2017 |

Millaisia? Oliko mielestäsi kannattava hankinta ja miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho meni vähän hassusti tuo mun edellinen vastaus. :)

t.myyjä

Ei se mitään :) Sä oot kyllä huippu kiva ammattilainen kun viitsit selittää tällaiselle kastuneelle tumpelolle. Vaivaisin vielä yhdellä kysymyksellä. Mitä mieltä olet Raiskin DrymaxX -vaatteista? Niitä on ollut ainakin 8000 mm vesipilariarvolla. Pärjääkö sellaisella perusulkoilussa rankkasadettakin vastaan? Ne on mun mieleastä ihan kohtuuhintaisia, noin 200 €:lla saa koko puvun.

Vierailija
22/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.myyjä

Ei se mitään :) Sä oot kyllä huippu kiva ammattilainen kun viitsit selittää tällaiselle kastuneelle tumpelolle. Vaivaisin vielä yhdellä kysymyksellä. Mitä mieltä olet Raiskin DrymaxX -vaatteista? Niitä on ollut ainakin 8000 mm vesipilariarvolla. Pärjääkö sellaisella perusulkoilussa rankkasadettakin vastaan? Ne on mun mieleastä ihan kohtuuhintaisia, noin 200 €:lla saa koko puvun.

Hehh.. Noihin kalvoihin ja vaatteisiin liittyy niin paljon kaikenlaista, että vaikea selittää näin puhelimen kautta näpyttelemällä. :)

Sit on erilaisia tapoja kiinnittää kalvo takkiin joka vaikuttaa kanssa takin ominaisuuksiin, mutta melkeen kantsii hyvältä myyjältä kysellä :)

Mä en itse luota yhtään drymax kalvoon, oon kuullut niin paljon huonoa niistä. Toinen mihin en luota juuri tuon drymaxin takia niin Haltiin.

Kannattaa katsoa jonkun ison tunnetujen merkkien tuotteita joilla sitten hyvät omat kalvot.. Hyviä löytöjäkin voi alesta liikkeistä tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy tekninen alusasu, villakerrastoa ja sukkia, kuoripuku, vedenpitävä toppapuku ja softshellpuku. En luopuisi yhdestäkään, kaikille on paikkansa. Enkä ole mikään himoulkoilija.

Vierailija
24/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.myyjä

Hehh.. Noihin kalvoihin ja vaatteisiin liittyy niin paljon kaikenlaista, että vaikea selittää näin puhelimen kautta näpyttelemällä. :)

Sit on erilaisia tapoja kiinnittää kalvo takkiin joka vaikuttaa kanssa takin ominaisuuksiin, mutta melkeen kantsii hyvältä myyjältä kysellä :)

Mä en itse luota yhtään drymax kalvoon, oon kuullut niin paljon huonoa niistä. Toinen mihin en luota juuri tuon drymaxin takia niin Haltiin.

Kannattaa katsoa jonkun ison tunnetujen merkkien tuotteita joilla sitten hyvät omat kalvot.. Hyviä löytöjäkin voi alesta liikkeistä tehdä.

Voi kiitos! ;) Täytyy joku tuollainen hankkia. Tuo North Facekin menee ainakin syksyn ja kevään viileillä säillä. Millaiset kuorivaatteet sulla itselläsi on? Sulla on varmaan jotkut ihan tosi mahtavat joilla pärjäät kuivana vaikka millaisessa rankkasademyrskyssä :D Oletko testannut ;)

Vierailija
25/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.myyjä

Voi kiitos! ;) Täytyy joku tuollainen hankkia. Tuo North Facekin menee ainakin syksyn ja kevään viileillä säillä. Millaiset kuorivaatteet sulla itselläsi on? Sulla on varmaan jotkut ihan tosi mahtavat joilla pärjäät kuivana vaikka millaisessa rankkasademyrskyssä :D Oletko testannut ;)

No onhan mulla paljon kaikkia mahdollisia vaatteita, työn puolesta kertynyt. :) Kuoria, softsheliä, untuvaa.. Kerrastoja, ulkoilu kenkiä, lenkkareita. Kauhea määrä kun tässä miettiikin :) Mutta itse kun on kaupassa töissä niin itse tekee myös usein ne parhaimmat löydyt. :) Lisäksi tuotteiden maahantuojan antavat jonkinverran testattavaksi tuotteita.. Tietääpä ainakin paremmin mitä myy!

Yksi mitä suosittelen on softshell housuja ja takkia.. Menee ulkoillessa, pyöräillessä yms.. Pitää säätä hyvin pitkälle, on mukavan joustava päällä sekä pitää tuulta ja hylkii sadetta (ei kumminkaan pidä vettä) mutta siis on huomattavasti mukavampi ja hengittävämpi kun kuori! Itsellä käytössä sama takki keväällä,kylminä kesä iltoina, syksyllä ja talvella :) Kokeileppa joskus jos ei vielä ole! Mun mielestä paras takki.

Vierailija
26/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja toinen mitä suosittelen talveksi niin untuvahousut! Ihanan kevyet, lämpimät ja ihanat päällä. Eikä yhtään hiostavat tai kuumat.

Vierailija
27/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täytyypä kokeilla joskus tuulipuvun tilalle softshelliä. Ei ole ennen tullut kokeiltua. Kiitti vielä tosi paljon :)

Vierailija
28/28 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, oikein mukavaa iltaa sinne! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän