Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, ootteko rakentanu mitään itte????

raksamimmi?
15.02.2017 |

Onnistuukohan esim. kissan ulkotarhan rakentaminen, jos ei ole aiempaa kokemusta?? Mitä ootte rakentanu ja menikö hermot?? Ja ei, minulla ei ole miestä, joka sen tekisi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin vaikeaa, rohkeasti hommaan vaan tai maksa jollekin että tekee sun puolesta.

Vierailija
2/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpertely on helppoa ja hauskaa kun vain uskaltaa aloittaa. Kaikkeen löytyy nykyään netistä selvät ohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikeaa. Ota kunnon mitat, mieti paljonko tarviit aitaa/lautoja, mene kauppaan ja pyydä leikkaamaan sopivat palat. Sitten vaan kiinnitystarvikkeet ja työkalut mukaan myös ja hommiin.

Voin kertoa että nikkarointiin tulee onnistumisen jälkeen himo

Vierailija
4/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen, monenlaisia juttuja. Keinuja, majoja, lauttoja, tallin seiniä, pieniä korjaushommia talossa ja joitain muita pikku prokekteja. Mä myös muutenkin teen useimmat ns "miesten hommat" kotona, kuten huonekalujen kasaus, poraukset ja elektronisten laitteiden asennus.

N28

Vierailija
5/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu se. Rakensin itse terassilleni ulkotarhan kissoille. Pyysin kaverin avuks mittaamaan terassia ja kävin ostaan lautaa, tiukkaa verkkoa yms. Sit vaan mittojen mukaan laudat palasiks ja kehikko kasaan, hiomista ja maali ja ruuveilla kasaan. Sen jälkeen nidoin sen kanaverkon siihen kiinni tiiviisti ja kiinnitin koko systeemin vielä terassin rakenteisiin.

Pari viikkoa meni, kun ehdin vaan töiden jälkeen aina hetken aikaa tehdä. Ja mullakaan ei ollut aiempaa kokemusta mistään seinäkelloa ja tuolia suuremman rakentamisesta, mutta on tuolla nyt 2 vuotta kissat ulkoilleet eikä oo karkuun päässeet tai romahtanut niin ihanhan tuo onnistui. Isältä lainasin poran, hiomakoneen yms.

Vierailija
6/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on tullu tehtyä. Viime kesänä tein pihakiveyksenkin itse. Kyllä se kissatarha onnistuu, kunhan sulla on tarvittavat työkalut. Miksi siihen miestä tarvisi?

Vierailija
7/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäkokoista ajattelit?

Sinkkumies

Vierailija
8/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko kotitekoinen kaukoputki? Nuorempana tuli nikkaroitua enemmänkin, nyt on niin kiireistä etten jaksa... korjailtua tulee kylläkin.

Vierailija
9/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen Ikean lipaston kokosin ihan itse. Monta tuntia siinä kyllä meni...

Vierailija
10/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on kissa joka ei älyä kiikkua verkkoa pitkin, tarha on helppo. Jos tarvitset myös katon, pitää miettiä enemmän esimerkiksi sadevesiä.

Vierailija
11/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on kissa joka ei älyä kiikkua verkkoa pitkin, tarha on helppo. Jos tarvitset myös katon, pitää miettiä enemmän esimerkiksi sadevesiä.

Tai tekee katonkin verkosta.

Vierailija
12/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt puumajan :D Ja se oli oikeasti hieno puumaja! Pysyi oikeasti ilmassa puiden välissä (puita ei vahingoitettu prosessin aikana) ja siellä pystyi ihan oleskelemaankin :)

Vierailija
13/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kiitos rohkaisusta. Hommiin sitten vaan:)

Vierailija
14/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloja, hevostallin, varastoja jne. Tosin olen rakennuksilla töissä joten olen jäävi vastaamaan. Mutta ei se kuule rakettitiedettä ole, varmasti osaat :)

Vierailija
15/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin vaikeaa ole :)

Jos olet ensi kertaa asialla niin suunnittele kaikki huolella etukäteen ja tee kaikessa rauhassa. Hätiköinti kostautuu. Seuraava projekti onkin sitten paljon helpompi ja pian rakentelet kaikenmoista ihan tuosta vain.

Vierailija
16/16 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai pitää osata jotain rakentaa. :) Olen koonnut äidille koiranhäkin, poikaystävän kera tosin, mutta hän ei tajunnut mitoista mitään!? Mamma oli mallia "tee mitä sanon tai lennät pihalle." Häkki oli vanha ja laho, ja piti sitten korjata varmaan yhtä vanhoilla laudan pätkillä XD

Ja sitten olen rakentanut kissan raapimapuun hyllystä, vesialtaat lehtisalaatin kasvatukseen jne.

Olen enemmän tee se itse tyyppinen persoona. Varsinkin jos sillä säästää rahaa.