Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jösses. 17-vuotias poikani teki itselleen tee-se-itse-tatuioinnin. Nuppineulalla ja kuulakärkikynällä.

Vierailija
15.02.2017 |

Ja vielä ruma tatuointi!! Onneksi ei tullut verenmyrkytystä, minulle koko taideteos selvisi vasta nyt kolme kuukautta myöhemmin..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses mikä taideteos! Nyt ryhtiliikettä näiden porvoolaisten kanssa.

Vierailija
2/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän joutuu sen kantamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika teki 13v. ikäisenä.En tiennytkään että niitä voi itse tehdä.

Vierailija
4/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille kausilippu lähimpään tattooseen, niin ei tarvitse katsella mitään amatööritaidetta.

Vierailija
5/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi provo? Ko. kaveri on tehnyt paljon tyhmempiäkin asioita, tää oli nyt vaan yksi monista toilailuista. Typerimpien top kymppiin ehkä kuitenkin lukeutuu, kun jälki on pysyvää.

ap

Vierailija
6/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kakarana saman lantion alueelle. Tosin eyelinerilla ja partaterällä. Lähti pois parissa kuukaudessa. Olin aika masentunut silloin ja viiltelin muutenkin.

Vierailija
7/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti on niin kehnosti tikattu, että haalistuu nopeasti. Ottaisin nuorison mukaan ja kävisin hyvässä tatuointiliikkeessä kuulemassa mielipiteen (tatuoinnin laatu, oletettu kesto jne.) ja kuuntelemassa miksi esimerkiksi autoklaavia käytetään ja miten hygienia huomioidaan työskennellessä. Samalla ehkä kuulee pari tosielämän tarinaa huonosti tehtyjen kuvien korjaamisen vaikeudesta ja kalleudesta sekä pieleen menneestä hygieniasta. Fiksu liike ottaa tällaisen "asiakkaan" vastaan ilmaiseksi, jos on aikaa.

Vierailija
8/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule pysymään tuolla reseptillä vaan kuluu pois/tunnistamattomaksi.

Vierailija
9/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or didnt happen.

Vierailija
10/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pöljä poika... Varaa sille 18-vuotispäiväksi aika ammattilaiselle että saa räpellyksensä peitettyä jollain paremmalla.

Vierailija
11/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan linnakundit teki tatuoinnit itse.

Vierailija
12/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojastasi on kasvamassa ehta jännämies

Vierailija
13/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estetiikka on asia erikseen, mutta enemmän minua huolettaisi, minkälaista paskaa joku kuulakärkikynän muste on. Jo ne paljon puhutut "testatut ja EU-hyväksytyt tatuointivärit" sisältää aikamoisia myrkkyjä, niissä on vaan suurimmat sallitut pitoisuudet myrkyllisille aineille, ja ne kertyvät imusolmukkeisiin. Inhottava ajatus, että joku kuulakärkikynän muste pääsee leviämään kudoksiin ja verenkiertoon. Sano ap sille penskallesi, että hän joutuu vielä hoitoon itselleen vahingollisena, jos ei kuvan rumuuden päivittely auta :D

Vierailija
14/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sian Verellä voi tehdä se tummuu.

Vierailija
15/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno mies

Vierailija
16/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule pysymään tuolla reseptillä vaan kuluu pois/tunnistamattomaksi.

Sisko teki teininä saman tempun, eikä ole lähtenyt pois. Onneksi on pieni ja yksinkertainen taideteos huomaamattomassa paikassa.

Vierailija
17/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen jännämies tekee itselleen polttomerkinnän, eikä tuherra musteella.

Vierailija
18/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein teininä saman, onneksi ihan pieni symboli nilkassa, ei se mua edes haittaa. Tuli tehtyä muutenkin kaikkea idioottimaista, esim diy-läväreitä ja vaikka mitä perseilyä. Ihan normaali ihminen musta silti tuli, jos se yhtään lohduttaa. Opiskelen nykyään lääkiksessä ja elän ihan tavallista elämää.

Vierailija
19/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin nuorena ja köyhänä tee-se-itse lävistys-ja-tatuointi"taiteilija". Koska kivunlievityksenä käytin alkoholia, jälki oli melko mielenkiintoista. Esim. tatuointi arpeutui pahasti, koska ilmeisesti juovuksissa tuli vähän liika syvästi pistettyä. Ei siihen sitä väriä pysyvästi jäänyt mutta kohollaan oleva arpiryhmy kyllä. 

Lisäksi laitoin itse kulmakarvalävistyksen ja pari lisäreikää oikeaan korvalehteen "tavallisen" korvakorureiän lisäksi. 

Vierailija
20/27 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuliksen musteella ja nuppineulalla hakattu ankkuri käsivarressa. Siinä on ehta jännämies. Olisit vaan ylpeä. Poikasi tulee saamaan naista, ja paljon.