Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 30-v. nainen ja komea mieheni ei ole moksiskaan siitä että minulla kasvaa leuassa haituvaa ja navan alla karvoja joita on nähnyt minun nyppivän

Vierailija
15.02.2017 |

Hän ei sano mitään, katsoo lempeästi vierestä touhujani kun nypin karvojani, tämän jälkeen halaa minua <3 Kun kysyn olenko oksettava kun minulla on karvoja ja haituvia "oudoissa" paikoissa, hän vastaa että eiköhän kaikilla sellaisia ole ja sanoo että olen ihan hassu.

Eikös minulla olekin ihana mies?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän siirappinen kuvaus, yöks. :D

Mutta joo, olen kysynyt mieheltä partakonetta lainaksi, ei siinä mitään kummallista.

Vierailija
2/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niitä nyppimään! Antaa kasvaa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun yhdistäviä asioita teillä suhteessa, parranajo.

Vierailija
4/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei vielä tiedä että tänne saa tehdä vain negatiivisia aloituksia omasta parisuhteesta.

Odotettavissa paljon halveksuntaa, paheksuntaa, ivaa, vihaa ja yököttelyä.

Vierailija
5/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tän olla jotenkin harvinaista? Ihan perus mieheltä kuulostaa mun korvaan. Ainoa paikka jossa olen näihin jonneihin jotka normaaleja karvoja pelkää tutustunut on tällä palstalla

Vierailija
6/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman komean mieheni kanssa piereskelemme kilpaa ja olemme tottakai nähneet toistemme ällöimmät asiat ja kokemukset eikä se meitä haittaa mitenkään:)

Vierailija
7/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet hänen kuningattarensa :) ihana mies!

Vierailija
8/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää varmaan kun pidät itsestäsi huolta, koska nypit niitä karvoja ja varmaan ajat leuan altakin haituvat pois. On naisia, jotka tursottavat kainalo- ja säärikarvoineen, ja jopa kunnon viiksetkin löytyy. Siinä pitäis tosiaan olla jo aika kuningatar muuten.

Eikä komeus ole mikään tae miehen muusta ihanuudesta. Komea mies voi tykätä millaisesta naisesta vaan. Joten ei kannata niitä seinäruusuja ollenkaan aliarvioida.

Vierailija
9/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla välillä positiivisia asioita jonkun parisuhteesta :) täällä on ihan liikaa masentavia aloituksia kun kaikilla tuntuu menevän parisuhde päin peetä. Tai ainakin otaikoista päätellen. Ei tee mieli edes avata niitä.

Vierailija
10/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ihana mies. Lauantaisin kun katselemme putousta, revimme jalkateristämme irtonaista nahkaa ja syötämme romanttisesti riekaleita toisillemme.

Vierailija
11/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on komea ja ihana mies, meidän yhteinen harrastuksemme on kaivaa räkää nenästä ja sitten romanttisesti syötämme löydökset toisillemme.

Eikö minulla olekin ihana mies??

Vierailija
12/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuvitella mies tuijottamassa sua herkeämättä lempeä hymy ja koiranpentuilme naamallaan kun sinä istut nyppimässä karvojasi ja sitten halaamassa sua "voi kulta, kyllä sä kelpaat karvoistasi huolimatta".

Vierailija
13/14 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä :) Arvatenkin moni yökkäilemässä täällä kun on niin kamalaa jos jollain muulla menee hyvin.

Vierailija
14/14 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan yökkäilee sille, että toisilla menee hyvin. Itse henk koht yökkäilen typerälle aloitukselle ja kommenteista päätellen niin tekee moni muukin :) Että ihan rauhassa söpöilkää ja nyppikää toistenne karvoja, ei todellakaan kateeksi käy jos siinä on elämän kohokohdat!!