Young living essential oils - kokemuksia, tietoa?
Kommentit (29)
Young living tuotteet ovat järjettömän hintaisia ja perustuu mielikuviin - osittain arvokkaat raaka-aineet eivät sitä selitä. Laatu on varmasti priimaa muttei sen parempaa kuin muilla laadukkaita (100%) eteerisiä öljyjä tuottavilla yrityksillä, joita on monia. Luontaistuotekaupoissa ja esim. Sokoksella myytävät kaikki merkit. ovat varmasti luotettavia. Myyjältä voi vielä pyytää lisäopastusta.
Ranskalaista korkeatasoista Florihanaa suosittelen itsekin. Keski-Euroopassa luonnon ainesosien monipuolinen käyttö ja asiantuntemus omaa vahvan perinteen, ja kyseisen firman eteeristen öljyjen taustatiedot, pitoisuudet ym. on avattu asiakkaille huipputarkkaan. Lisäksi öljyjä saa pienissä määrissä, arvokkaimpia 2ml:n pulloissa. Toimitus on nopeaa (ja ilmaista jos ostat väh. 100€:lla). Valikoimissa olevia tyhjiä pulloja ostamalla voit kehitellä omia sekoituksia.
Ja ei, en ole Florihanan myyjä - suosittelija kylläkin :)
No pitihän se arvata... Olin jo ilahtunut kun aiemmin Juice plussaa myynyt kaverini (jonka seuraamisen Facebookissa lopetin tästä syystä) oli alkanut kaupitella Young Living-tuotteita. Ajattelin et hän tajusi viimein homman jujun ja pääsi irti... Mut ei. Edelleen on samanlaisessa verkossa ressukka.
samaa verkostomarkkinointikakkaa kuin muutkin!!!
Käytän Frantsilan öljyjä ihan vaan tuoksun takia. En usko, että ne pelastaa mua miltään.
Kannattaa ottaa noista selvää ennen käyttöä, mm. kotieläimille hengenvaarallisia ja ihmisen hormonitasapainolle.
Sossos kirjoitti:
Jos mietitään vaikka Rose öljyä joka maksaa jonki verran alle 300e, nii onha se jumaliste kallista, ko se on täysin luontainen ja siihen yhteen pikku putelliin on käytetty 10kg ruusun terälehtiä...
Päivän ensimmäinen ääneen nauramiseni :D
Vierailija kirjoitti:
Ostan mm. Frantsilan öljyjä kyllä milloin mihinkin tarkoitukseen mutta en kyllä tuollaiseen verkostotuputuspaskaan sotkisi koskaan itseäni.
Sama täällä!
Yksi puolituttu myi sielunsa tuonne young livingille. Olen ymmärtänyt, että käyttää noita tuotteita sisäisesti?? En usko, että se on kovin terveellistä.
Kuulin, että se puolituttu, jonka myyntitilaisuudessa kolme vuotta sitten olin, on lopettanut young living oilien myynnin.
Nämä öljyt tuntuvat jälleen jylläävän joka paikassa. Milloin nämä huijaukset loppuu?
Puhtaimpia eteerisiä öljyjä, joita olen käyttänyt! Koko pullo on 100 % eteeristä öljyä eikä vain osa kokonaismäärästä, mikä muutaman euron pulloissa.
Esim. Laventelissa huomaa matti meikäläinenkin oikean ja muiden halpissekoiteversioiden eron.
Nyt vasta tiedän, miltä oikea Laventeli eteerinen öljy tuoksuu.