Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Young living essential oils - kokemuksia, tietoa?

Vierailija
15.02.2017 |

Kertokaa kokemuksia noista öljyistä!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen illalla kutsuttuna tilaisuuteen, jossa esiteltiin noita öljyjä.

Käyttääkö teistä joku niitä? Onko hintansa arvoisia? Vähän ärsytti se markkinointityyli.

Vierailija
2/29 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuuluu kategoriaan Herbalife, kannaway, juiceplus yms. Ylihintaisia pyramidihuijaus tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eteerisiä öljyjä vai?

No ei sit mitään.

Vierailija
4/29 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramidihuijaus. Redditin antiMLM (multi-level marketing eli anti-pyramidihuijaus) -ryhmässä on kymmenittäin kirjoituksia tuosta virityksestä ja siitä, miten tuon Young Livingin myyjät ("huns") yrittävät pakkomyydä noita turhakkeita sukulaisilleen, ystävilleen ja tuttavilleen. Tuossa pari viimeaikaista:

https://old.reddit.com/r/antiMLM/comments/auc26i/all_i_did_was_post_you…

https://old.reddit.com/r/antiMLM/comments/avz4u5/night_of_the_young_liv…

https://old.reddit.com/r/antiMLM/comments/abx4su/my_mother_in_laws_youn…

Vierailija
5/29 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Eipä paljon kiinnosta nuo öljyt enää senkään vertaa, kun kiinnostus oli eilenkin hyvin vähäistä. Lähinnä ihmettelin kiiltokuvamaista imelää esitystyyliä, kai amerikkalaisilta opittua showta.

Vierailija
6/29 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole se ihan klassinen pyramidisysteemi? Hanki asiakkaita, jotka myy sit tutuilleen ja nämä tutuilleen ja alapuolellasi olevista saat provikkaa.

Vierailija
7/29 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet on hyviä, mutta hinta melko posketon. En näe siinä kylläkään mitään huijausta jos kuluttaja näkee hinnan ja päättää tuotteen ostaa, vaikka kallista olisikin. Mikä kohta tässä oli sitä huijusta?

Vierailija
8/29 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta olisi, jos sanottais, että auttaa sairauksiin ym. En tiedä, miten pitkälle voi sanoa, että öljyt auttaa muihin vaivoihin, stressistä alkaen, mutta se kai ihan ok, että voi mainita erilaisia fyysisiä ja pyyykkisiä tiloja, joihin öljyjä voi käyttää. Se ei ole huijausta.

Vierailija
9/29 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako laihduttamisessa?

Vierailija
10/29 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän päivittäin öljyjä ja mulla auttavat paljon. Päänsärkyynkin käytän mielummin Peppermint öljyä kuin vaikka buranaa tms missä on vaikka mitä paskaa ja ei luontaista. Hinta on kyllä joissain öljyistä korkee, mutta on myös sen arvoiset. Jos mietitään vaikka Rose öljyä joka maksaa jonki verran alle 300e, nii onha se jumaliste kallista, ko se on täysin luontainen ja siihen yhteen pikku putelliin on käytetty 10kg ruusun terälehtiä... Itse ainakin suosittelen niitä. Olin aluks itsekin tosi vastaan, mutta kun sain itse kokea miten auttavat niin kyllä lähti tilaukseen. Olipa sitten pyramidihuijausta tai ei niin minä tarviin näitä ja minä niitä käytän.

Vierailija
11/29 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossos kirjoitti:

Itse käytän päivittäin öljyjä ja mulla auttavat paljon. Päänsärkyynkin käytän mielummin Peppermint öljyä kuin vaikka buranaa tms missä on vaikka mitä paskaa ja ei luontaista. Hinta on kyllä joissain öljyistä korkee, mutta on myös sen arvoiset. Jos mietitään vaikka Rose öljyä joka maksaa jonki verran alle 300e, nii onha se jumaliste kallista, ko se on täysin luontainen ja siihen yhteen pikku putelliin on käytetty 10kg ruusun terälehtiä... Itse ainakin suosittelen niitä. Olin aluks itsekin tosi vastaan, mutta kun sain itse kokea miten auttavat niin kyllä lähti tilaukseen. Olipa sitten pyramidihuijausta tai ei niin minä tarviin näitä ja minä niitä käytän.

😂

Vierailija
12/29 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteeriset öljyt on ihan kivoja mutta Suomessa törkyhintaisia ja pyramidihuijattuina vielä törkyhintaisempia. Osta joltain rehelliseltä firmalta jos haluat.

Vierailija
13/29 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Young Livingillä on ihan kulttimaista se meno. 

Vierailija
14/29 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan eka kokeilla ihan tavallisia eteerisiä öljyjä, jos noi kalliit epäilyttää. Tietysti jos haluat maksaa myyjän ja ylälinjojen bonukset, niin siitä vaan, mutta kyllä ne Ruohonjuuresta ostetut eteeriset öljyt ovat ihan yhtä hyviä.

Vierailija
15/29 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mm. Frantsilan öljyjä kyllä milloin mihinkin tarkoitukseen mutta en kyllä tuollaiseen verkostotuputuspaskaan sotkisi koskaan itseäni.

Vierailija
16/29 |
07.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kaveri hurahtanut näihin ja hehkuttaa vähän väliä , miten ne on "laadukkaimpia " ja "puhtaimpia" ja hoitaa suunnilleen kaikkia vaivoja.

Kyseinen henkilö uskoo myös horoskooppeihin ja "imee ihmisten energiat itseensä" josta sitten väsyy...

Yritän aina pokkaa pidellä ja nyökyttelen vaan.

Seuraavana on varmaan vuorossa hopeavesi ja enkelihoidot. Huoh

Vierailija
17/29 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kokeillut myös halpojen merkkien öljyjä, ja pettynyt. Niitä voi ehkä tuoksutella, mutta ei niistä muuhun ole. Nyt käytän Young Livingin öljyjä, koska ne mulla ainoat, jotka auttaneet mihinkään (, hormoniongelmat, päänsärky, flunssat jne). Mut kukin tyylillään :)

Vierailija
18/29 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just saatiin anopilta koko setti:D oli kuulemma parisataa maksanut, eikä ollut tykännyt. Noh, kokeiluun menee. Itse en kyllä ostaisi

Vierailija
19/29 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toimittaja voisi tehdä jutun tästä pyramidihuijauksesta, johon huijataan mukaan yleensä lestadiolaisnaisia. Tietävätkö he mihin heidän rahansa menevät? Uskovatko he öljyjen parantavan sairauksia? Miksei tällaista markkinointityyliä säädellä paremmin? Eikö valheellisista myyntipuheista tulisi saada rangaistus?

Vierailija
20/29 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene lankaan. Jos haluat laadukkaita luomuöljyjä ilman kaikkea verkostohumputusta, kokeile esim Florihanaa. Minä käytän  öljyjä toisinaan kauneuden- ja terveydenhoidossa mutta en käytä mitään YL:n tai sen toisen lafkan tuotteita. Laatua voivat ollakin mutta se muu siinä, yök. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi