Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta läheistä ihmistä sinulla on? Joiden kanssa olet vähintään kuukausittain tekemisissä...

Vierailija
15.02.2017 |

Itellä ei ole hirveesti.
Ainoat ihmiset joiden kanssa olen jonkilaisessa kontaktissa ovat:
Isä, äiti, isän äiti ja hänen miehensä.
Töissä on kaksi parempaa työkaveria joita näen vain töissä ja saatetaan kulkea yhdessä tylömatkoja.
Illat ja viikonloput olen yksinään kotona...
En juurikaan edes puhu muiden ihmusten kanssa joita en tässä listassa maininnut.
Eli jtn ihan pakollisia vain.
Tossa oli tämän hetken elämässäni olevat ihmiset.
Tuntuu, että kaikkia noistakaan ei kiinnosta asiani aidosti.

Mutta monta ihmistä sinun elämässäsi on? Joita näet ihan vapaaehtoisesti vähintään joka kuukausi. Ei mitään työkavereita joita pakosta näkee päivittäin..m

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, jos en laske mukaan miestä ja lapsia (asumme saman katon alla, joten niiden kanssa nyt pakostikin tekemisissä). Jos taas lasken heidät mukaan, niin 12.

Vierailija
22/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausittain olen yhteydessä vain äitini ja yhden ystävän kanssa. Heidän kanssaan ihan viikottainkin vähintään viesti tai kaksi laitetaan. Hieman harvemmin sitten muutaman muun ystävän ja sukulaisen kanssa, mutta koen heidätkin läheisiksi. Ei se yhteydenpitojen määrä ole ratkaiseva, vaan laatu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Paitsi tietty oma perhe eli mies ja lapset.

Vierailija
24/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat, siskoni ja lapsensa, ystävämies.

Vierailija
25/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset, pari ystävää, joita näen kuukausittain. Sisko, täti ja veljet on sellaisia, joiden kanssa ollaan yhteydessä, muttei välimatkan takia nähdä usein. Lisäksi on kymmenkunta ystävää/kaveria/sukulaista, joiden kanssa viestittelen viikoittain tai kuukausittain. Harvemmin saa aikaiseksi nähdä, mutta nautin kyllä siitä yleensä kovasti.

Vierailija
26/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kuukausittain yhtä ystävää. Loput läheiset asuvat niin kaukana, ettei kuukausittain ehdi näkemään. Soitellaan ja viestitellään joidenkin kanssa kyllä joskus jopa päivittäin

Vierailija
27/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tälläisiä ihmisiä isä (äiti on kuollut),täti, avomies ja poika, sekä avomiehen isä. Myös 2 läheistä ystävää joiden kanssa viestailen päivittäin ja pari muuta ystävää joidenka kanssa olen yhteydessä ehkä viikoittain tai harvemmin.

Vierailija
28/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka kanssa on kuljettu yhteistä tietä kohta 32 vuotta.

Meillä on samat harrastukset, elokuvamaku, mieliruoat, huumorintaju, arvot ym, joten vapaa-ajan vietämme aina yhdessä. Olemme huonoja kyläilemään, sen sijaan meillä käy usein vieraita.

Aikuiset lapset, joista kaksi naimisissa, yksi sinkku,kaikkien kanssa soitellaan viikottain ja nähdään ehkä kerran kuussa.

Kaksi pientä lapsenlasta, nähdään aina, kun tavataan vanhempiaankin.

Äitini, isäni, appiukko ja anoppi kuolleet, mita lähisukulaisiakaan ei ole elossa.

Olen yrittäjä ja käyn kauppaa asiakkaiden kanssa pääosin sähköpostitse, joten eipä ole konkreettista kontaktia heihinkään.

En kuitenkaan koe olevani mitenkään yksinäinen, nautin siitä, että saan tehdä päivistäni nykyään juuri sellaisia, kuin itse haluan, kenenkään keskeyttämättä.

Vierailija
29/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei perhettä lasketa, niin 0.

Vierailija
30/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään.

Vierailija
31/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä ja yksi kaveri jos lasketaan vain ne joita näen joka kuukausi. On mulla lisäksi myös äiti, sisko, mummo ja pari kaveria joiden kanssa olen hyvissä väleissä mutta ei me välttämättä nähdä joka kuukausi, ei ole tarvetta koska en kaipaa hirveästi ihmisseuraa.

Vierailija
32/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 30 ihmistä.

Vierailija
33/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsemme.

Miehen vanhemmat ja sisko. Heitä näen viikoittain mutta en koe heitä hirveän läheisiksi vaikka mukavia ovatkin.

Leikkikentällä näen muita äitejä lähes päivittäin mutta hyvänpäivän tuttuja ovat.

Pari kaveria on mutta asuvat muualla ja nykyään yhteyttäkin pidetään tosi harvoin.

Vierailija
34/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi frendi ja iskä. Muiden kanssa en ole tekemisissä, paitsi satunnaisesti saan Tinderin kautta jonkun miehen käymään luonani. 

Vierailija
35/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäni näen päivittäin. Hänen vanhempiaan näen pari kertaa kuukaudessa, puhun vain jos kysyvät jotain eli ei kovin läheiset välit. Kouluaikana näen tuttuja oppilaita ja opettajia, joskus harvoin puhun opettajien kanssa, oppilaille en ikinä. Omaa sukuani näen 2-3 kuukauden välein.

Mieluiten näkisin pelkästään miestäni.

Vierailija
36/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas mieheni, vanhemmat ja kaksi hyvää ystävää.

Vierailija
37/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, miehen vanhemmat, oma äiti ja sisko. Eli 5 kpl :)

Vierailija
38/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja hyvä niin. Ei tarvi sietää kyräilyä, selkäänpuukotusta, juoruilua, pettämistä, ym. Paskaa

Vierailija
39/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kavereita, lähinnä ystäviä. Joista osaa näen harvoin.

Veli, äiti, 4-6 ystävää näen kuukausittain. Isää yleensä myös, mutta vähän harvemmin joskus.

Vierailija
40/44 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 ja hyvä niin. Ei tarvi sietää kyräilyä, selkäänpuukotusta, juoruilua, pettämistä, ym. Paskaa

Häh? Ei oikeat ystävät tollaista tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi