Monta läheistä ihmistä sinulla on? Joiden kanssa olet vähintään kuukausittain tekemisissä...
Itellä ei ole hirveesti.
Ainoat ihmiset joiden kanssa olen jonkilaisessa kontaktissa ovat:
Isä, äiti, isän äiti ja hänen miehensä.
Töissä on kaksi parempaa työkaveria joita näen vain töissä ja saatetaan kulkea yhdessä tylömatkoja.
Illat ja viikonloput olen yksinään kotona...
En juurikaan edes puhu muiden ihmusten kanssa joita en tässä listassa maininnut.
Eli jtn ihan pakollisia vain.
Tossa oli tämän hetken elämässäni olevat ihmiset.
Tuntuu, että kaikkia noistakaan ei kiinnosta asiani aidosti.
Mutta monta ihmistä sinun elämässäsi on? Joita näet ihan vapaaehtoisesti vähintään joka kuukausi. Ei mitään työkavereita joita pakosta näkee päivittäin..m
Kommentit (44)
Minulla on täti, mutta en häntä näe kuin ehkä kerran vuodessa. Muita nyt ei vain enää ole.
Äiti, fuckbuddy ja epälukuinen määrä baarituttavia. Työkaverit on ihan mukavia mutta en välittäisi tavata heitä vapaa-aikana.
omat vanhemmat ja yksi lapsuudenystävä.
On muitakin ystäviä, mutta heitä en tapaa säännöllisesti. En edes halua. Anoppiakaan en näe joka kuukausi.
Olen paljon vain oman perheen kesken. Ja etenkin rakastan olla ihan yksin.
Mun mies, äiti, sisko ja kaksi hyvää ystävää, jotka asuvat tässä lähelläni. Isääni näen harvemmin kuin kerran kuussa mut laskisin hänet kuitenkin läheiseksi. Ei tuossa hirveesti ole, mutta en kaipaisi enempääkään, tykkään viettää aikaa rauhassa yksin tai mieheni kanssa :)
Puoliso, lapset, äiti ja isä. Lisäksi on yksi kaveri, jota näen harvoin (pari kertaa vuodessa) välimatkan takia, mutta viestitellään whatsappilla monta kertaa päivässä.
Ketään muita ei ole, joiden kanssa kuukausittain olisin tekemisissä. Kun ei ole edes töitä, joten ei työkavereitakaan.
Ei oikeastaan paljoakaan, kymmenkunta ja siinäkin suurin osa sukulaisia. Mutta en oikeastaan kaipaakaan hirveästi sen isompaa sosiaalista verkostoa.
No siis mun elämässä ei ole enää yhtään noita ap:n luettelemia rakkaita henkilöitä, joten on pakko löytää tuki, turva ja seura muualta. Arviolta kymmenen ystävää, joiden kanssa tekemisissä vähintään kuukausitasolla ja sitten joitan vuositasotapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Perhe, äiti, ystävät
Mutta monta heitä on?
Mies ja lapsi. Tosin lasken vanhempani ja veljeni itselleni läheisiksi ihmisiksi, vaikka emme olekaan yhteydessä vähintään kuukausittain.
Perheenjäseniä/sukulaisia 7 kpl: äiti, isä, isän puoliso, heidän liittonsa aikana syntyneet sisko ja veli, kummitäti ja mummi
Läheisiä ystäviä 4 kpl
Siinäpä on ne läheisimmät, joiden kanssa olen tekemisissä. Heitä myös muistan syntymäpäivinä, jouluna yms.
Kuukausittain.... liian usein. Kaveria, veljeä, miehen sukua näkee muutaman kerran vuodessa, enkä juurikaan soittele tai viestittele ellei ole asiaa.
Kuukausittain en näe säännöllisesti kuin omaa perhettä (=mies ja lapsi) ja tietty työkavereita, mutta niitä en laske läheisiin. Tällä mittapuulla lapsen kavereiden vanhemmatkin olisi läheisempiä kuin "oikeat" läheiset.
Harvemmin tulee ystäviä tavattua. Eli oikeastaan on kaksi läheistä perheenjäsentä, joita tapaan lähes viikoittain. Enpä ole tullut ajatelleeksi, että tämähän kuulostaa ihan kamalalta. En koe kuitenkaan olevani yksinäinen, en jaksa koko ajan ihmisiä. Töissä kuitenkin on työkaverit, niitähän tässä ei laskettu mukaan.
Surullista myöntää, että vain 3 kappaletta: isä, äiti ja tyttöystävä.
Oma perhe.
Vanhemmat.
Ystävät, erittäin hyviä ehkä 5 joita näen taatusti joka kuukausi, hyviä kavereita paljon enemmän.
Mä olenkin tällänen ekstrovertti... :D
Neljän ihmisen kanssa ihan varmasti. Sitten on muutama ihminen joiden kanssa tilanne vaihtelee, joskus ollaan paljonkin kuukauden aikana tekemisissä ja joskus ei ollenkaan.
Isä, äiti, sisarukset. Ei ole ystäviä tai kavereita, olen enemmänkin erakkoluonne ja viihdyn paremmin yksin tai eläinten seurassa kuin ihmisten.
En näe kuukausittain kuin lapsiani ja miesystävää. Tekemisissä puhelimitse olen vanhempiini mutta en heitä näe usein.
Tuntuu nololta pistää ap:n kertomuksen jälkeen, mutta mulla on todella paljon rakkaita ihmisiä. En edes jaksa laskea määrää.