Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on paras sähköposti sekä ilmainen

Vierailija
15.02.2017 |

ja helppo avata?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gmailin tietoturva nolla. Lukevat/skannaavat sinun postisi  : (

Kuvittelet ilmeisesti, etteivät muut sitä tee.

Vierailija
22/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän on hyvä, jos posti hukkuu, voi kysellä heiltä.  :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten lue. Mulla on avaamattomia satoja mainoksia gmailissa. En oo lukenut eikä oo kukaan muukaan.

Vierailija
24/24 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gmail on siitä ikävä, että se roikkuu mukana jatkuvasti. Jos esimerkiksi kommentoit facebookiin, niin se tulee tuolla nimellä, jolla sinun sähköpostisi on. 

Esimerkiksi mail.com on nopea tehdä, mutta englanniksi. Sinne teen aina nopeasti väliaikaisen sähköpostin jos nuo muutaman minuutit väliaikaiset sähköpostit eivät ole hyväksyttyjen listalla. 

Siis mitä? Tämä johtuu nyt sinun omista asetuksista, eikä Gmailista.

Et pääse kirjautumaan sisään jossain vaiheessa jos et liitä tiliäsi google plussaan. 

Mitähän ihmettä nyt taas?

Siinä se lukee selvällä suomella. Ei pääse sähköpostiin ellei linkitä sitä google plussaan. Näin ainakin muutama vuosi sitten. 

En ole käyttänyt g-plussaa enkä käytä. Sähköposti toimii silti. Muistelen kyllä, että jotain tuommoista olisi ollut pari vuotta sitten, mutta mulla ei kyllä tule identiteetti g-plussan kautta muille sivuille.

Entäs jos käyttää pelkkää meiliserveriä eikä nettikäyttöliittymää?

En tiedä, mutta joka tapauksessa gmail ei todellakaan ole helpoin, koska se haluaa vähän väliä linkittää itseään kaikkeen. Parempi ottaa sähköposti sielä, joka ei tällaista tee, kuten mail.com. 

Minulla Gmail ei ole koskaan halunnut linkittää mitään. Mainoksia en ole saanut koskaan. Muistelen, että kun loin itselleni Gmail-osoitteen, piti liittyä Google+-palveluun, mutta siitähän pääsi eroon saman tien. Nyt jäljellä on jo monen vuoden aikana ollut vain Gmail-tili. En käytä sähköpostia koskaan selaimella, joten siltä osin olen säästynyt kaikenlaisilta turhilta kotkotuksilta.