Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko hyvässä vai huonossa parisuhteessa?

15.02.2017 |

Hyvän/huonon parisuhteen tunnusmerkit?
Mitäs sitten, jos suhteesta löytyy paljon sekä hyviä että huonoja puolia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen tai/ja fyysisen väkivallan esiintyminen.

Vierailija
2/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä olet kun olosi on yhdessä parempi kuin erikseen ollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei tiedä onko parempi yhdessä vai erikseen? Vaihtelee niin paljon :(

Ja mikä kaikki lasketaan henkiseksi väkivallaksi? Onko se henkistä väkivaltaa, jos kumppani alkaa usein raivoamaan pikkujutuista?

Vierailija
4/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonossa on, jos sitä täytyy muilta kysyä

Vierailija
5/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä parisuhde antaa voimia, sen avulla jaksaa arjessa. Huono parisuhde vie niitä.

Vierailija
6/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä parisuhde sellanen on, mikä välillä antaa elämään huikeasti sisältöä ja voimavaroja, toisinaan taas imee kaiken jaksamisen? Missä hyvä ja paha vuorottelevat. Ongelmia on aivan liikaa ja draamaakin jatkuvalla syötöllä, mutta rakkauden määrä ja kumppanin huomioiminen on omassa luokassaan. Onko se suhde kiinnipitämisen arvoinen?

Vierailija
7/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4183 kirjoitti:

Entä jos ei tiedä onko parempi yhdessä vai erikseen? Vaihtelee niin paljon :(

Ja mikä kaikki lasketaan henkiseksi väkivallaksi? Onko se henkistä väkivaltaa, jos kumppani alkaa usein raivoamaan pikkujutuista?

Jos sä et kärsi siitä ja jaksat katsella tuollaista, niin pysy ihmeessä. Eihän tuollaisesta mitään lakia ole koska pitää lähteä, ihan itse se pitää ihmisen päättää. Jos suhteessa oleminen tuntuu vaikealta, siitä pääsee helposti pois. Turha tehdä mitään suurempaa draamaa, lähtee vain.

Vierailija
8/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4183 kirjoitti:

Entä mikä parisuhde sellanen on, mikä välillä antaa elämään huikeasti sisältöä ja voimavaroja, toisinaan taas imee kaiken jaksamisen? Missä hyvä ja paha vuorottelevat. Ongelmia on aivan liikaa ja draamaakin jatkuvalla syötöllä, mutta rakkauden määrä ja kumppanin huomioiminen on omassa luokassaan. Onko se suhde kiinnipitämisen arvoinen?

Kuulostaa  riippuvuussuhteelta. Draamaa, hyvitetään pahoja tekoja, seuraava draama. Jos tykkäät tuollaisesta vuoristoradasta niin miksi ei. MInä lähdin tuollaisesta, aikani alkoi mennä vain tuon toisen tunnetilojen kyttäämiseksi, ei siinä itse hyvin vonut.

Vierailija
9/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa  riippuvuussuhteelta. Draamaa, hyvitetään pahoja tekoja, seuraava draama. Jos tykkäät tuollaisesta vuoristoradasta niin miksi ei. MInä lähdin tuollaisesta, aikani alkoi mennä vain tuon toisen tunnetilojen kyttäämiseksi, ei siinä itse hyvin vonut.[/quote]

Sellaista se kyllä on. Oma hyvinvointi koetuksella, ja myös toi toisen tunnetilojen kyttääminen kuulostaa erittäin tutulta. Pitääpi googlettaa toi riippuvuussuhde..

En suoraansanoen tiedä mitä haluan, tai oikeastaan en tiedä sitä mikä olisi terveellisin ja pitkällä aikavälillä järkevin ratkaisu.

Vierailija
10/10 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsisin koska tahansa mieheni seuran ja parisuhteeni ennemmin kuin yksinolon. Meillä ei ole draamaa (ollaan muutenkin rauhallisia ihmisiä) ja ollaan onnellisia yhdessä.

En ikinä jäisi ap:n kuvailemaan suhteeseen. Kyllä parisuhteessa pitää voida olla suurimman osan ajasta onnellinen. Tietysti huonoja aikoja tulee varmasti kaikissa suhteissa, mutta kumppanin raivoamista ym ei tarvitse sietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme