Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipa mun pitää sitten hyväksyä, että elän avioliitossa ilman seksiä

Vierailija
18.03.2006 |

Mies on hyvä isä lapselle ja saamme me keskenäänkin juteltua. Elämä on tasaista ja turvallista. Koskaan emme ole olleet mitään halailijoita ja nyt emme koske toisiimme enää ollenkaan kerta mies ei halua mua enää. Syytä ei kerro. Monen kuukauden seksittömyyden jälkeen eilenkin mies vaan käänsi selkänsä ja alkoi nukkumaan. Kai mun pitää hyväksyä tää tilanne. Mun seksielämä loppui 30- vuotiaana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku toinen...

Vierailija
2/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran pystytte keskustelemaan, niin miksi ette tästä asiasta? Hyvässä parisuhteessa seksi ei ole pääasia, mutta iso ja tärkeä kuitenkin! jos mies todella on sitä mieltä, ettei seksi enää maistu, niin ei muuta kuin miehiset aseet kehiin ja ilmoitus miehelle, että kyllä seksiä muualtakin saa! Pistänee miehen miettimään...

Itse en olisi valmis vielä tässä iässä elämään seksittömässä suhteessa, eikä onneksi miehenikään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jne. En mä nyt jaksa erota kun siinä on hirveä säätäminen. Avioero vireille, kiista lapsen huoltajuudesta, talo myyntiin, omaisuudenjako ym. Kaiken lisäksi ei ole mitään takeita, että saisin yhtään sen parempaa miestä. Sitten olisin ilman seksiä edelleen ja hoitaisin vielä lastakin yksin. Parempi siis antaa olla. Ap

Vierailija
4/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä nyt tuon takia eroa sentään. Ehkä tilanne vielä muuttuu.

Vierailija
5/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soloseksiä nyt ainakin voit harrastaa, ei sinun seksielämäsi tarvitse kuolla vaikkei miehellä haluja olekaan juuri nyt.

Pahinta on jos katkeroidut!

Vierailija
6/6 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoin hyvästit seksielämälleni jo 22-vuotiaana kun mies aloitti pihtaamisen. No, nyt on ikää pari vuotta enemmän ja seksiäkin on taas toisinaan, ei ole enää edes kuukausien taukoja kun pahimmillaan pihtausta kesti vuodenkin yhteen menoon. Että toivoa on, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Helli miestä, osoita rakkautta, älä painosta. Toivottavasti tilanne helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä