Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa tehdä naisille aloitteita

Vierailija
14.02.2017 |

Sen takia olen aina ollut yksin. Haluaisin tutustua hitaan kaavan mukaan ensin kaverina ja siitä sitten enemmän, jos siltä tuntuu. Tämä ei kuitenkaan oikein näytä toimivan. Pitäisi olla heti röyhkeä ja osoittaa seksuaalista kiinnostusta tai muuten nainen kyllästyy. En kuitenkaan osaa käyttäytyä näin, sillä olen herrasmies ja menen naisen ehdoilla. En halua painostaa. Miten minustakin voisi tulla ns. jännämies?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena nimenomaan en halua mitään jännämiestä jännätaktiikallaan. Mieluiten ensin kaveripohjalta, ja siitä sitten tunteet syvenee jos kemiaa jne on. Minua kohtaan ystävällinen ja luotettava nostaa pisteitänsä.

Voi olla ettet halua, mutta se jännätaktiikka on kuitenkin tehokkain, ja siihen naiset lankeaa, vaikkeivät ennakolta olisi sellaista toivoneet. Se on nähty niin miljoona kertaa.

Jos "kunnon miehet" eivät olisi niin kelvottomia kuin ovat, ehkä se ei olisi näin.

Kelvottomalla tarkoitat varmaan ei-jännää.

Vierailija
22/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies aina markkinoi omaa arkuuttaan "naisen kunnioittamisena"?

Feministinen aivopesu. Itsekin olin nuorempana tuollainen. Ihan oikeasti luulin että naiset tykkää jos mies on sellainen kaikessa naisen mielipidettä kysyvä romanttinen tossukka. Tällaista paskaa pojille opetetaan ja tuputetaan lapsesta pitäen.

Kukaan ei tykkää ihmisestä, joka ei muuta osaa kuin mielistellä. Feminismi ei tähän liity.

Sitä naisten mielistelyä miehille opetaan. Pitää avata ovia ja maksaa treffeillä ja kysyä mielipidettä kaikesta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ulkomaille ja opettele kontakteja erilaisten ihmisten kanssa. Melkein missä tahansa maassa saat positiivisempaa palautetta yleisestä kommunikaatiosta ja halusta jutella muiden kanssa, kuin Skandinaaviassa. Se kartuttaa sinun itsetuntoa, ja sen jälkeen osaat paremmin lähestyä naisia, ja ketä tahansa, missä tahansa.

24/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kirjoittama aloitus, unohdetaan se.

Ei sitä akkaa hakemalla saa, tai jos saa niin ainakin 100kg sinua isomman.

Baarista saa 100kertaa naimisassa olleen hullun pubiruusun.

Tinderistä löydät toisen miehen joka ejakuloi suuhusi kakkaa ja vie rahasi.

Kadulla menetät rahasi ja saat kupan ja puukkoa..

Postimyynnistä saat thaikun pariksi kuukaudeksi.

Tuurilla joku kiva nainen pokaa sut ja se on siinä :) \\SONNIlla kävi näin

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
25/25 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia olen aina ollut yksin. Haluaisin tutustua hitaan kaavan mukaan ensin kaverina ja siitä sitten enemmän, jos siltä tuntuu. Tämä ei kuitenkaan oikein näytä toimivan. Pitäisi olla heti röyhkeä ja osoittaa seksuaalista kiinnostusta tai muuten nainen kyllästyy. En kuitenkaan osaa käyttäytyä näin, sillä olen herrasmies ja menen naisen ehdoilla. En halua painostaa. Miten minustakin voisi tulla ns. jännämies?

Sori, mutta sinä et varsinaisesti voi päättää miten peliä pelataan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi