Kuinka monta kirjaa olet lukenut tänä vuonna kokonaan, siis kannesta kanteen?
Kommentit (33)
Päivätyö, kolme kouluikäistä paljon harrastavaa lasta ja okt. Ei ehdi lukemaan kuin klo 21 jälkeen ja sekin yleensä arkisin.. vaan 6 kirjaa luettuna tällä hetkellä, yksi tosin ihan loppusuoralla.
Teen tutkimustyötä, luen ehkä keskimäärin 2-3 kirjaa viikossa tutkimuskirjallisuutta. Kaunokirjallisuutta luen työmatkoilla, iltaisin ja viikonloppuisin, viikossa ehkä 2 kirjaa. Olen ollut koko ikäni kirjatoukka, lukeminen on ihanaa!
10 romaania ja 1 teoriakirjan. Huomenna tentti niistä.
Olisiko yhden? Sain joululahjaksi yhden opuksen sellaisilla saatesanoilla, että hieman karttelin kirjaan tarttumista, mutten syyllisyydentunnosta kehdannut sitä noin vain sivuuttaakaan ja hakea kirjastosta uutta luettavaa. Pääsin kirjassa alkuun ja sen jälkeen pystyin hyvillä mielin lainamaan jotain muutakin luettavaa rinnalle. Teos on vieläkin kesken.
Ammattikirjallisuutta tulee luettua sekä erilaisten ihmisten ajatuksiin ja elämänkokemuksiin pohjautuvaa kirjallisuutta. Sivumääristä en ole perillä, mutta en pidä sitä nyt edes niin olennaisena seikkana.
6-12, veikkaan. En pidä kirjaa lukemistani kirjoista. Joitakin kirjoja luen vain kursorisesti.
Vierailija kirjoitti:
Päivätyö, kolme kouluikäistä paljon harrastavaa lasta ja okt. Ei ehdi lukemaan kuin klo 21 jälkeen ja sekin yleensä arkisin.. vaan 6 kirjaa luettuna tällä hetkellä, yksi tosin ihan loppusuoralla.
Mut toihan on tosi hyvin! Mulla samanlainen elämäntilanne ja kolmas ja neljäs kirja menossa. Toinen romaani, toinen tietokirja. Iltaisin ei kyllä kovin kauan jaksa lukea.
Kolme. Pari kesken tossa, ovat pitkiä.
Sinuhe egyptiläisen luin ja nyt toinen tiiliskivi menossa. Opiskeluihin liittyen olen lukenut noin 40 kirjaa tämän vuoden puolella. Kiire kevät.
Tänävuonna vasta 4. Toisaalta olen vapaa-aikana katsonut leffoja ja sarjoja n 30 kpl joten se kompensoi vähän.
Viimevuonna luin 2-3 kirjaa viikossa eli yli 120.