Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat työkengät (hoitoala)?

Vierailija
14.02.2017 |

Nykyisissä jalat on kuin tulessa .. samoin edellisissä .. suositelkaa jotain missä jalat jaksaa eikä kuumene!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Promenan kengät tällä hetkellä, ihan hyvin olen niillä pärjännyt. Edelliset olivat Think-merkkiset, ei valittamista.

Vierailija
2/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole sama millä kengillä touhuat, kun alimiehityksellä joudut huonosti hutaisemaan päivän työt. Henkilökuntaa vähennetään eikä sijaisia saada, jos saadaan, heitä haukutaan ja eikä opasteta. Kengät ovat pienin ongelma alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans aiemmin ollut Think-merkkiset työkengät, oli hyvät, joskin kalliit. Edelliset oli Nursing Caret, niitä en voi suositella. Olivat liian pehmeät mun jalkaan. Nyt niiden jäljiltä parantelen jalkojani Birkenstockeilla, joista olen ainakin tähän mennessä tykännyt. Ne tosin vaativat vahvan muotoilunsa vuoksi hieman sisäänkävelyä.

Jos vain mahdollista, suosittelen käymään ostoksilla jossain hyviin jalkineisiin erikoistuneessa liikkeessä, missä on asiantunteva myyjä ja mahdollisuus testailla mikä tuntuisi omaan jalkaan mukavalta.

Vierailija
4/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eccot, ollu jo useammat, sellaiset sporttisandaalit, on ollu mulle hyvät. Thinkit alkoi nitisemään/vinkumaan, croksit liian leveät, maahisten sisäpohjat meni oudosti liukkaiksi piti jatkuvasti jännittää jalkaa.

Vierailija
5/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandaalit

Vierailija
6/8 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salomonin matalavartiset eräily kengät, todella tukevat jalkaan, kevyet ja kestävät.

Salomon XA Pro 3D MID Forces

Vierailija
7/8 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin maahisten kengät ja ne oli ihan kivikovat, kuin tiiliskiven olis sitonut jalkaan. 9nko nää tarkoitus olla tämmöiset?

Vierailija
8/8 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin maahisten kengät ja ne oli ihan kivikovat, kuin tiiliskiven olis sitonut jalkaan. 9nko nää tarkoitus olla tämmöiset?

Mulla maahisten kengät mureni pohjasta parin viikon käytön jälkeen.

Soitin firmaan reklamoidakseni, puhelimeen vastannut henkilö vittuili ja kiukutteli ettei hän nyt kerkee ku on purkamassa kuormaa..

Paskaa koko rahan edestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi