Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreäsilmäiset! Mitä värejä sinulta löytyy iiriksestä? Mikä on hiustesi väri?

AP12345
14.02.2017 |

Ap:lla on sekaväriset iirikset, vihreiksi niitä on äiti haukkunut. Iiriksen ulkoreuna on tummanvihreä (sellainen rengas menee koko iiriksen ympäri), keskiosissa tummempia sammaleenvihreitä läiskiä, vaaleampaa vihreää, sinistä, vähän ruskeaa ja lähimpänä mykiötä on kullanruskeaa. :D
Hiukset (oma väri) kuin tällä http://haircolorideas.org/wp-content/uploads/parser/dark-ash-brown-hair-color-7.jpg

Ja miksikö kysyn? Ajattelin värjätä hiukset. Harmaita on alkanu tulla vaikken ole vielä edes vanha. Saa ehdottaa todella kalpeille kasvoille ja "vihreille" silmille sopivia värejä. :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ollaan varmaan sukulaisia. Minulla uloimpana kirkasta sammaleenvihreää, keskemmällä siniharmaata ja lähellä mykiötä lähinnä keltaista tai siis kullanruskeaa niin kuin kauniisti sanoit. Isälläni on siniharmaat silmät ja äidillä vaaleat vihertävän ruskeat.

Ja hiusten väri on suunnilleen sama kuin ap:lla. Ei näy harmaita, vaikka olen keski-ikäinen. 

Meillä menee tää harmaiden ilmaantuminen suvussa geeneissä :D Äiti löysi ensimmäiset harmaansa kaksvitosena. Itellä harmaita alko tulla kulmakarvoihin pari vuotta sitten ja nyt niitä löytyy jo hiuksienkin seasta sieltä täältä ja ikää niinkin paljon kuin 34 :)

Vierailija
22/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sinertävät tummanvihreät silmät ja luonnostaan vaaleat hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tasaisen väriset "perusvihreät". Jokunen luullut että mulla on värilliset piilarit mutta ei ole. Värittömät kyllä on...

Ja hiukset: Jos ihmisellä voi olla mitättömän väriset, tai ns. ei minkään väriset hiukset, niin mulla on just ne.

Värjään hiukseni tummanruskeiksi, jotta en näyttäisi niin kaljulta.

Vierailija
24/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummanharmaat rinkulat silmien ympärillä, silmien väri on vaalean vihreä/siniharmaa, ja iiriksen ympärillä kellertävä kehä. Hiukset on vaaleanruskeat, niissäkin sekä kylmää että lämmintä sävyä. Lapsena ne oli kai jopa hieman punertavat. Talvella mun iho on niin kalpea, että sopii hyvin joku lämmin vaaleanruskea. Kesällä rusketun niin, että kylmempi sävy tuo paremmin kontrastia kasvoihin. Harkitsen kasvattaa omaa sävyä takaisin hiuksiini. Ihan tumma ja ihan vaalea hiustenväri vaatii niin paljon meikki- ja hiustenlaittokikkoja näyttääkseen hyvältä, että siltä väliltä oleva tummuus on joka tapauksessa kätevin.

Vierailija
25/30 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika samanvärinen kuin ap, sekä silmistä ja hiuksista.

Silmieni täplät ovat hyvin pieniä ja ruskeita. Hiukset kasvavat tuon värisinä, mutta aurinko vaalentaa ne.

Minä olen tällä hetkellä vaalearaitainen. Tällainen, ja se sopii

http://lh3.googleusercontent.com/--YJMQnaTo_M/VlODJften1I/AAAAAAAAAMU/h…

Olen myös ollut joskus hyvin tumma, ja sekin sopi.

Vierailija
26/30 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terve! Olen vihreä silmäinen ja iiriksestäni löytyy vihertävän keltaista, vihreää ja harmaata...tukkani väri on ruskea

Vierailija
27/30 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät iirikset, joissa muutamia ruskeita pieniä pilkkuja (matchaa hyvin nenällä olevien pisamien kanssa, katsoin tässä peilin lisäksi yhtä läheltä auringonvalossa otettua tarkkaa kasvokuvaa minkä ystäväni lähetti, siitä huomasi tuon iiriksen ruskeiden pilkkujen ja nenänvarren pisamien synkan) ja reunalta tummuu kuten vissiin kaikilla? 

Riippuu vähän valosta ovatko ihan vihreän näköiset vai sellaiset vaaleanruskean/kullanruskean vihreät. 

Hiuksissa on kaiken värisiä hiuksia, mutta yleisilme auringonvalossa joku tommonen tumma kullanvaalea/hunaja, ja ei-auringossa ja sisällä ruskeampi. Valossa paljon vaaleammat, ja tulee sitä kullanhohtoa eli punapigmenttiä vissiin? 

Vierailija
28/30 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreet silimät, punertava vivahdus hiuksissa (kampaaja kertoi). Valitsisin hiusvärin kyllä muilla perusteilla. Tällä hetkellä en värjää

Vierailija
29/30 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos olisi vihreät silmät ja punertava tukka. Sellaset saa, mutta herkille silmille ei piilarit sovi vai sopiiko? Olen ruskeasilmäinen ja -hiuksinen.

Vierailija
30/30 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon kyllä vaikuttaa millainen valo on, että miltä ja minkä väriseltä ihminen näyttää. 

Jos värjää tukkaa, niin kannattaa ottaa huomioon enempi ihon pohjasävy, kuin silmien väri. Tässä lueskellessa esim. moni vihreäsilmäinen kirjoitti olevansa kalpea ja varsinkin talvella kalpea, joten sopii varmasti ihan eri värit ja sävyt kuin sellaiselle vihreäsilmäiselle, joka ei ole talvellakaan kalpea ja valkoinen.