Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreäsilmäiset! Mitä värejä sinulta löytyy iiriksestä? Mikä on hiustesi väri?

AP12345
14.02.2017 |

Ap:lla on sekaväriset iirikset, vihreiksi niitä on äiti haukkunut. Iiriksen ulkoreuna on tummanvihreä (sellainen rengas menee koko iiriksen ympäri), keskiosissa tummempia sammaleenvihreitä läiskiä, vaaleampaa vihreää, sinistä, vähän ruskeaa ja lähimpänä mykiötä on kullanruskeaa. :D
Hiukset (oma väri) kuin tällä http://haircolorideas.org/wp-content/uploads/parser/dark-ash-brown-hair-color-7.jpg

Ja miksikö kysyn? Ajattelin värjätä hiukset. Harmaita on alkanu tulla vaikken ole vielä edes vanha. Saa ehdottaa todella kalpeille kasvoille ja "vihreille" silmille sopivia värejä. :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö lämpimät sävyt?

Vierailija
2/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma silmieni väri on hazel = vihreänruskeat. Oma luonnollinen hiusvärini on kullanruskea, mutta koko aikuisikäni ajan olen pitänyt kuparinpunaisia hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät täysin syvän vihreät, toisessa silmässä pieni pilkku ruskeaa. Hiukset pari astetta maantienharmaata tummemmat.

Vierailija
4/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ollaan varmaan sukulaisia. Minulla uloimpana kirkasta sammaleenvihreää, keskemmällä siniharmaata ja lähellä mykiötä lähinnä keltaista tai siis kullanruskeaa niin kuin kauniisti sanoit. Isälläni on siniharmaat silmät ja äidillä vaaleat vihertävän ruskeat.

Vierailija
5/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma silmieni väri on hazel = vihreänruskeat. Oma luonnollinen hiusvärini on kullanruskea, mutta koko aikuisikäni ajan olen pitänyt kuparinpunaisia hiuksia.

Minulla sama silmien väri. Oma hiusten värini on luonnostaan kylmänsävyinen tummanruskea, mutta välillä värjään myös lämpimämmän sävyiseksi. Harmaiden takia itsekin olen alkanut värjätä.

Vierailija
6/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vastaavahvahkot silmät kuin ap:llä. Vain kylmät värit sopivat myös ihon kanssa yhteen. Muuten näytän keltaiselta.

Vierailija
7/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvän vihreät. Monet sanoo, että on kissamaiset silmät väriltään. Toisessa silmässä on ruskea luomi (naevus). Hiukset on maantien harmaat, melko haaleat.

Vierailija
8/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ollaan varmaan sukulaisia. Minulla uloimpana kirkasta sammaleenvihreää, keskemmällä siniharmaata ja lähellä mykiötä lähinnä keltaista tai siis kullanruskeaa niin kuin kauniisti sanoit. Isälläni on siniharmaat silmät ja äidillä vaaleat vihertävän ruskeat.

Ja hiusten väri on suunnilleen sama kuin ap:lla. Ei näy harmaita, vaikka olen keski-ikäinen. 

Vierailija
9/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vihreää ja ruskeaa sekaisin silmissä. Hiukset maantien vaalearuskeat. Kuulostaa kyllä paremmalta kun kuvailee että hazel eyes and dirty blond hair. Värjään hiukset ultrablondiksi ja se korostaa silmien vihreää osaa.

Vierailija
10/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonväri vaikuttaa myös paljon, käyvätkö kylmät vai lämpimät sävyt. Kokeile vaikka kuvankäsittelyllä, mikä sulle sopisi. Mulla on tumman punaruskeat hiukset, juurikasvun sävy on melkein musta. Hiukset kuitenkin punertuvat kasvaessaan auringon vaikutuksesta. Olen värjännyt niitä vuosia oman väriseksi häivyttääkseni harmaan. Silmät ovat melko voimakkaan vihreät, joissa on paljon keltaista ja ruskeita pilkkuja. Olen selkeästi lämpimän sävyinen ja mietin itsekin parhaillaan, miten hiuksia voisi jatkossa värjätä. Kampaaja on erittäin osaava, joten ratkaisu saadaan kevään mittaan :)

Vierailija
11/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tasaisen tummanvihreät on silmät, joitain tummempia pilkkuja on. Hius on kylmänsävyinen maantienharmaa, ehkä hiukan tummempi. Kylmät sävyt sopivat parhaiten silloin kun vielä värjäilin.

Vierailija
12/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on (näköjään) pehmeän keskiruskea tukka, joukossa muutama harmaa, ja tummat silmät, joista on vaikea erottaa pupillia. Tarkempi erottelu auringonvalossa: iiriksen ulkoreunalla tummanharmaa kehä, vihreä pohja, jossa muutama tummanruskea pilkku, lähinnä pupillia keltainen kehä :D.

Olen myös keltapohjainen kalpea, ja värjännyt olen yli 20 vuotta välillä punainen-ruskea-musta. Lopetin värjäämiseen nähdäkseni vielä oman tukkani ennen harmaantumista, ja se sopii naamaani paremmin kuin mikään värjäysyrityksistäni. Näinkin voi näköjään käydä :D

Vierailija
13/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmieni väri on sekä mieheni, että minun mielestä todella omituinen. Ikäänkuin sinisen ja keltaisen sekoitelma joka näyttäytyy eri valaistusolosuhteissa aina eri väriseltä. Joskus ne vaikuttavat syvän vihreiltä, toisinaan taas enemmänkin vaalean rusehtavilta. Että kaipa keskiarvoisesti näitä voisi kutsua vihreiksi. Luonnollinen hiusteni väri on punertavan ruskea.

Vierailija
14/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mustat hiukset ja juuri kuvailemasi kaltaiset sekametelisilmät. Vielä ehkä aavistus vaaleanharmaitakin kohtia. Hallitsivampana värinä vihreänkeltainen keskustassa ja tosiaan sellainen tummempi renkula reunustaa iiristä.

Sitten kun katsoo kokonaisuutta, niin vasen silmä on vihreämpi ja oikea keltaisempi.

Vierailija
15/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien värini kuulostaa samankaltaiselta kuin ap:n. Hiukseni (värjäämättömät) ovat suomalaisittan vaaleanruskeat, Etelä-Euroopassa sävyä varmaan pidettäisiin vielä blondina. Hiuksissa on voimakas kultainen sävy.

Vierailija
16/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmät näyttää vähän kuun pinnalta, niissä on sellaista kukkamaista kraateri kuviota. Mustuaisen lähellä on punertavan ruskeaa, päävärinä on sellainen sammalenvihreä, ulkorajoilla ja "kraatereissa" on ihan harmaata, keltaista ja sellaista turkoosia. Jos katsoo kaukaa, silmät näyttävät vain tosi vihreiltä, jos tulee lähelle kunnon valossa näkee kaikki ne eri värit.

Hiukseni on vaaleat, oma väri. Ehkä vähän jotain punapigmenttiä mukana.

Vierailija
17/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on silmissä tumman- ja sammaleenvihreetä, harmaata ja aavistus kellertävää. Hiukset on kullanhohtoset tummanvaaleat ja iho on kellertävä eli olen lämpimänsävyinen. Toisaalta mun mielestä mulle sopii myös viileät sävyt meikeissä ja vaatteissa, ovat jotenkin raikkaamman näköisiä. Ne värianalyysit on liian yksioikoisia.

Vierailija
18/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma rengas ympärillä, muuten aika tasaisen vihreät. Jossain valossa tosi harmahtavat. Hiukset mulla on tummanruskeat.

Vierailija
19/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punartavat sävyt on aikaisemmin näyttäneet hyviltä (henna) ja jotkin kestovärit sitä ennen. Mutta nyt en ajatellut ihan niin punaista, ajattelin pysyä ruskeissa väreissä :)

Vierailija
20/30 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumman vihreät rinkulat reunoilla, keskellä vaaleampaa vihreää ja ruskeaa, ehkä vähän kellertävääkin. Oma väri on punainen, siis sellainen "konjakin" punainen/oranssihtava. Värjäsin pitkään lämpimällä ruskealla, sopi hyvin kyllä mutta nyt palailen omaan väriin pikkuhiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan