Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tarjottiin kaupungin asuntoa, kontulasta

Vierailija
14.02.2017 |

Olen enemmän kuin kiitollinen kun minulle tarjottiin asunto. Olen jonossa ollut varmaan neljä vuotta.

En vain millään, en mitenkään, voi ottaa asuntoa kontulasta vastaan. Asunto on kuulemma tyydyttävässä kunnossa ja tuntuu että sitä tarjotaan vain juuri näin epätoivoiselle kuin minä.

Mikä ikinä voi olla hyväksyttävä syy etten tipu jonossa uudelleen vuosiksi jonnekin perälle, viimisimmäksi? Asunnon tarve on kova, siitä ei ole ollenkaan kyse, on avioero, velkajärjestely ja työmatkani yli 100 km joka päivä.

Kyllä on nyt pattitilanne :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin edelleen,miten voi työmatka olla 100km,asut siis Helsingissä ja työ kuulosti olevan myös siellä??

Vierailija
22/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontula on ihan normi paikka,itis ei niinkään enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kun Kontula on väljästi rakennettu. Mutta ei taida kovin kova tarve asunnolle olevan, jos on varaa kieltäytyä.

Kaupungin asunnossa viihtyvyys riippuu mminkälainen tyyppi osuu n aapuriksi.

Vierailija
24/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Kontulassa VVO:n vuokra-asunnossa, vuokra on 840 euroa (49-neliöinen kaksio). Asunto on melkoisen huonossa kunnossa. Kontulassa on vastaavankokoiseten kaupungin vuokra-asuntojen vuokrat noin 500-550 euroa. Olen hakenut kaupungin asuntoa vuosia, kaikki alueet hakemuksessa mukana, ei erityisvaatimuksia kuten parveketta ym. mukana. Hakemus on uusittu aina, ei ole päässyt vanhentumaan ja en ole koskaan saanut yhtään asuntotarjousta.

Olisin ikionnellinen kaupunginasunnosta. Epäoikeudenmukaista, että ne ketkä sen saa niin eivät osaa sellaista etua arvostaa. Minulta menee kaupunginasuntoihin verrattuna noin 300 euroa/kk hukkaan verrattuna siihen jos asuisin kaupunginasunnossa. Yksinasuvalla kohtalaisen pienituloisella se on kova summa.

Vierailija
25/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ostaa Kontulasta, omaisuus saa saman arvonnousun kuin aikanaa Kallio. Arvonnousu vai nopeampaa. Tulevaisuuden sana on metro. 18 min keskustaan ja muita yhteyksiä tulossa.Itse oen hankkinut sielä kolme asuntoa sijoitukseen. Nyt vielä edullinen hinta ja korkotuotto parempi kuin pankissa.

Vierailija
26/26 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ostaa Kontulasta, omaisuus saa saman arvonnousun kuin aikanaa Kallio. Arvonnousu vai nopeampaa. Tulevaisuuden sana on metro. 18 min keskustaan ja muita yhteyksiä tulossa.Itse oen hankkinut sielä kolme asuntoa sijoitukseen. Nyt vielä edullinen hinta ja korkotuotto parempi kuin pankissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi