Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tarjottiin kaupungin asuntoa, kontulasta

Vierailija
14.02.2017 |

Olen enemmän kuin kiitollinen kun minulle tarjottiin asunto. Olen jonossa ollut varmaan neljä vuotta.

En vain millään, en mitenkään, voi ottaa asuntoa kontulasta vastaan. Asunto on kuulemma tyydyttävässä kunnossa ja tuntuu että sitä tarjotaan vain juuri näin epätoivoiselle kuin minä.

Mikä ikinä voi olla hyväksyttävä syy etten tipu jonossa uudelleen vuosiksi jonnekin perälle, viimisimmäksi? Asunnon tarve on kova, siitä ei ole ollenkaan kyse, on avioero, velkajärjestely ja työmatkani yli 100 km joka päivä.

Kyllä on nyt pattitilanne :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niitä harvoja ihmisiä joille tiedän tarjotun kaupungin asuntoa. Itse ottaisin vastaan.

Vierailija
2/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se oikea syy, ettet voi sitä ottaa vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaa vaan miehesi huomaan

Vierailija
4/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulan asuntojen vuokrat ovat hieman nousseet kaupungilla, mutta edelleenkin ovat sikahalpoja. Asu sitten kalliisti yksityisellä muualla jos ei kiinnosta.

Vierailija
5/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontulankaari 24 tai 11. Mulle tarjottiin molemmists ja kieltäydyun. Silti vuoden sisään sain kolmannen tarjouksen ja paremman.

Ne tarjoo noita homeluukkuja kaikille joilla se alue valittuna.

Vierailija
6/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että Helsingin sisällä työmatkat ovat 100 km.

Vierailija
7/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hankit Hesasta kämppää jos työ on noin kuvottavan pitkänmatkan päässä?

Vierailija
8/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän! Yksi ulkomaalainen pizzakuski sanoi jo vuosikymmen sitten tutulle että ei enää mistään hinnasta muuttaisi takaisin Kontulaan, siellä oli aivan hullua. Ulkomaalainen. Nykyään siellä ei varmaan ole enä sitäkään vähää suomalaisia kuin silloin vielä oli

Vierailija
9/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sinun parempi muuttaa Lahteen?

Vierailija
10/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjalta on aloitettava uusi elämä

Vierailija
11/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, läheiselläni on Itä-Helsinki ykköstoiveena. Ei täällä kukaan pure, otat vastaan ja yrität sitten vaihtaa. Eikö kaupungin asunnoissa ole kuitenkin vaihtomahdollisuus jotenkin?

Vierailija
12/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota uusi mies West Endistä, niin pääset oksalle ylimmälle.

Vierailija
13/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki työsi läheltä kirjoitti:

Miksi hankit Hesasta kämppää jos työ on noin kuvottavan pitkänmatkan päässä?

Työni on juurikin Helsingissä, olen vakituisessa työssä ollut jo 20 vuotta. Muutin aikoinaan miehen luo kehyskuntaan. Ap

Vierailija
14/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se 100 km tähän liittyy?

Vierailija
15/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se metro kulkee Espooseen

Vierailija
16/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontula on mukava paikka. Suurin osa asukkaista ihan tavallisia pulliaisia. Paljon vihreää talojen lomassa. Ei se ostarikaan niin pelottava ole kuin kerrotaan. Joskus, kun ihan siistinä nuorena miehenä aamulla yhdeksältä palasin metrolla zombina opiskelijabileistä, niin ostarilla olleet ihmiset väistivät minua, ei päinvastoin. Ja olen sentään kotoisin Espoosta rauhalliselta pientaloalueelta.

Käy siellä joku arkipäivä bongaamassa paikkoja, niin huomaat, että se on ihan ok paikka.

Vierailija
17/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini isä on Finnairilla lentokapteenina ja asuu Kontulassa, ei tosin vuokralla. Kaveri sanoi, että kaikki sen tutut ihmettelevät sitä. Eipä silti, minäkin ihmettelen.

Mutta vuora-asujan on turha nillittää, ettei tarjottu Katajanokalta. Vapailta markkinoilta, omalla rahalla, voi sitten valita mihin rahta riittävät.

Vierailija
18/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota kontulasta asuntoa. Paikka pelkkiä mamuja täynnä, siivoton ruma alue. Musulmaanit vallanneet koko paikan. Ghetto.

Vierailija
19/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt kaikille ei riitä asuntoa Ruoholahdesta tms. Miksi ilmoitit, että myös Kontula kelpaa eli laitoit rastin Kontulan kohdalle? Vai tuliko Kontulan asunto nyt täytenä yllätyksenä?

Vierailija
20/26 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamumiehistä saat nopeasti ystäviä. Ei tarvitse yksin yksiössä nillittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi