1980-luvulla syntyneitä paikalla?
Tuli oikein ylpeä olo, kun äsken tuli Voicelta Bloodhoud gangin video, jossa apinoiksi pukeutuneet miehet syöttävä toisilleen kakkaa. Tätä biisiä tanssittiin penkkareissani vuonna 2000.
Kohta ollaan vallankahvassa, sano.
Kommentit (17)
"you and me baby ain´t nothing but mammals so lets do it like they do it on discovery channels..."
Vähänkö oli söpösti sanottu. :D
Tuosta aloittajan kappaleesta en osaa sanoa. En yleensäkään tiedä kappaleiden nimiä saati esittäjiä, vain sen miltä kyseinen kpl kuulostaa.
ei vielä oikein voi puhua nostalgiasta, jos tapahtuneesta on vasta 8 vuotta aikaa...
t. penkkarit-03
"you and me baby ain´t nothing but mammals so lets do it like they do it on discovery channels..."
Vähänkö oli söpösti sanottu. :D
Tuosta aloittajan kappaleesta en osaa sanoa. En yleensäkään tiedä kappaleiden nimiä saati esittäjiä, vain sen miltä kyseinen kpl kuulostaa.
Nostalgiaa voi nostattaa vaikka parin kuukauden takainen asia. Yleensä silloin on elämä muuttunut siinä välissä, sillä muuten ei oikein voi vielä olla nostalgiaa, koska se sama (=tapahtuma, joka tulee kappaleesta mieleen) voisi vielä tapahtua.
ja järkyttää ja ahdistaa tämä ajan nopea kuluminen. 2001 syntyneet menee jo kouluun ja itse tunnen itseni lähinnä yläasteikäiseksi, en todellakaan miksikään lähes 3-kymppiseksi tädiksi.
Kirjoitin ylioppilaaksi 1999, kirjoitukset alkoi, kun esikoisvauva oli 4 pvän ikäinen :)
Läpi meni ja ceen paperit sain.
Nyt kovaa vauhtia keski-ikäistymässä, 28v täyteen kohta, ja perhettä on perusteltu ja taloa tehty, ammatti on ja työpaikka jne.
..biisin: The roof, the roof, the roof is on fire... We don't need no water, let the motherf***er burn, burn.... :)
Apulanta "tuli" joskus meidän nuoruudessamme, milloinkohan..? Ovat jo kestotähtiä. :)
Vanha ketju. Mutta täällä yksi 1980 syntynyt. Tavattii iki-ihanan lukioporukan kanssa viime kesänä, tai me abit. Vaikkei ollut edes mikään tasavuosi. Mutta oli ihana nähdä. Meillä oli todella hyvä luokka.
Itse olin yläasteella ihan hillitön rasmus fani. Kävipä kyseinen bändi ihan koulullammeki esiintymässä aivan uransa alussa. Oli se hienoa.
Mä olen syntynyt 1986, ja isoveljeni täytti juuri 30. Minulla se häämöttää kolmen vuoden päässä.. jotenkin pelottavaa kuinka nopeasti vuodet alkoivat mennä eteenpäin. Lapsuus kesti ikuisuuden, samoin esimerkiksi lukio. Tuntuu että lukion aikana kerkesi tapahtua saman verran asioita kuin nyt 20-27-vuotiaana. Kiihtyykö tämä vauhti tästä vaan?? Kohta olen äitikin, se jos mikä on vaikea käsittää.