Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron vaikutukset kaveripiiriin

Vierailija
14.02.2017 |

Kusyn mielipidettä ja onko teillä vastaavia kokemuksia. Mitä tekisitte tilanteessani?

Olemme siis kaikki lähes 40- vuotiaita, ei enää lapsia. Minulla oli nuoruuden ajan kaveripiiri, jonka kanssa vietin aikaa 20 vuotta. Tapasin ex- mieheni oikeastaan nuoruuden kaverini Tiinan (nimi keksitty) kautta. Olimme ex- mieheni ja minun kaverini (Tiina mukaan lukien) yhtä kaveripiiriä. No, väärinkäsityksien ja muiden seurauksena välini etääntyivät Tiinaan. ja avioliitto ex- miehen kanssa päätyi exän useisiin pettämisiin. Ex- mies petti minua entisen tuttunsa Pirjon kanssa. Tiina ei ottanut mitään yhteyttä erotessamme ja yritin itse selvittää mikä välejämme hiertää Tiinan kanssa. Välejä selvitellessämme hän näki vikaa vaan minussa, eikä omassa toiminnassaan lainkaan. Nyt ex- mies, Pirjo ja Tiina & Tiinan mies ovat yhtä iloista porukkaa ja varmaan minusta on tehty syyllinen kaikkeen ja puhutaan porukalla pahaa. Ex- miehen touhut ymmärrän, hän oli pettäjä ja valehtelija. mutta miten Tiina on voinut toimia noin? Että jonkun kanssa 20 vuoden kaveruus tai vähintään tuttavuus takana, ja se on noin vain pyyhkäisty pois?

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos teillä oli jo välit mennyt Tiinan kanssa kun erosit miehestäsi, niin miksi ihmeessä hän juoksisi heti luoksesi eron sattuessa? Sä et menettänyt ystävyyttä erotessa vaan jo sitä ennen, joten Tiina ei ole mitenkään velvollinen pitämään sun puolta erotessa.

Vierailija
22/29 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tekisi mitään, antaisin koko sakin olla ihan omissa liemissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos teillä oli jo välit mennyt Tiinan kanssa kun erosit miehestäsi, niin miksi ihmeessä hän juoksisi heti luoksesi eron sattuessa? Sä et menettänyt ystävyyttä erotessa vaan jo sitä ennen, joten Tiina ei ole mitenkään velvollinen pitämään sun puolta erotessa.

Siis olimme vielä väleissä silloin, kun olimme vielä ex- miehen kanssa yhdessä.

Vierailija
24/29 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli välien selvittäminen Tiinan kanssa ei kiinnostanut vielä silloin, kun olit yhdessä miehen kanssa. Mutta sitten kun ero tuli, niin alkoi Tiinan seura kiinnostamaan.

Tiina ei taida ottaa kauhean vakavasti nyt sun haluja muodostaa kaverisuhdetta.

En minä sano, että minullakaan enää haluja ystävyyteen kaiken tämän jälkeen olisi. Mutta en voi kuin ihmetellä miten tämä kuvio meni näin ja tunnen pahaa mieltä siitä. Ap

Vierailija
25/29 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ja Tiinan kaveruus perustui exäsi ja Tiinan miehen väliseen ystävyyteen. Kun sinusta tuli miehen ex-vaimo, sinusta tuli myös Tiinan ja hänen miehensä ex-kaveri. Koska ex-miehelläsikin on jo Pirjo, ei sinua enää kaivata viidenneksi pyöräksi mukaan. Unohda Tiina ja vietä aikaasi omien ystäviesi kanssa.

Vierailija
26/29 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/29 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ja Tiinan kaveruus perustui exäsi ja Tiinan miehen väliseen ystävyyteen. Kun sinusta tuli miehen ex-vaimo, sinusta tuli myös Tiinan ja hänen miehensä ex-kaveri. Koska ex-miehelläsikin on jo Pirjo, ei sinua enää kaivata viidenneksi pyöräksi mukaan. Unohda Tiina ja vietä aikaasi omien ystäviesi kanssa.

Tätä pidän kyllä erittäin todennäköisenä selityksenä, miksi asiat menivät niin kuin ne meni. Ap

Vierailija
28/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin itsekin kaveripiirin eron seurauksena, kun pitkäaikaiset ystäväni asettuivat erossa eksäni puolelle, jos näin voi sanoa. Kun jouduin käsittelemään samalla eroa ja selkäänpuukottavien ystävieni käytöstä, tunsin niin mustia tunteita että ajattelin kantavani katkeruutta lopun ikääni. Onneksi niin ei tapahtunut. Jossain vaiheessa tein henkisen irtioton omassa päässäni, päätin etten laske näitä ihmisiä enää ystävikseni ja käytän tarmoni uusien etsimiseen. 

Uusien ystävien löytäminen ei ollut helppoa ja vaikeaa aikaa kesti yli vuoden. Lopulta löysin kuitenkin uusia ystäviä joihin voin luottaa, enkä kaipaa entisiä tippaakaan.

Sama täällä jonka lisäksi vielä vanhempanikin menivät exän taakse vaikka tänään äidin kanssa puhelimessa muisteli kuinka paha exä mulle oli. Erosta 10v ja vanhempiaan en voi vaihtaa. Olemme hyvän päivän tuttuja koska tuo selkäänpuukotus on liian verevä vielä.

Se aika oli tosi raskasta mutta selvisin. Nyt uusia kavereita ja uusi mies jonka lapset hyväksyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä