Hävettääkö lihavia naisia kaupan kassalla, kun ihmiset näkevät heidän ostoksensa siinä liukuhihnalla?
Näyttävät usein jotenkin niin kiusaantuneilta. :/
Kommentit (53)
Lihavia miehiä ei sen sijaan hävetä yhtään! Luulevat jopa saavansa pokattua kaupan kassan.
Joskus. Osa ihmisistä tuijottaa välillä ikävästi. Tuntuu pahalta. Kun ei tää oo muutenkaan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua ainakin hävettää...
Häpeä on pieni hinta siitä mielihyvästä, jonka saa syödessä herkkuja
No mua ei yhtään, paskat nakkaan siitä mitä joku lähikaupan porukka musta ajattelee.
Hävettää. Jos terveellisen tuotteen lisäksi herkkuja kauhea syyllisyys.
Mietin mitä myyjät ja asiakkaat ajattelevat musta
Vierailija kirjoitti:
Lihavia miehiä ei sen sijaan hävetä yhtään! Luulevat jopa saavansa pokattua kaupan kassan.
Ei tunnu hävettävän ei. Selvä ero sukupuolten välillä tässä asiassa, vaikka turhahan sitä on kummankaan ostoksiaan häpeillä. Se on mitä se on.
Ap
Jos terveellisiä ruokia, saa multa ainakin tsemppihymyn ja hyväksyvän nyökkäyksen. Herkuille on taas tiedossa paheksuva katse ja päänpudistelu. Oon aika temperamenttinen ihminen enkä voi vaan olla viilipyttynä vaan elän tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Ja pulleilla sormillaan oikein taputtelevat punaposkisina hikikarpaloiden valuessa kaljakoppaa, että oon tällainen suomiuros ja naisilta on juostava pakoon. Löllerömaha housunkauluksen yli roikkuessaan vähän tiellä tietty, mutta ei se mitään ne (mielikuvitus)naiset on ihan villinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos terveellisiä ruokia, saa multa ainakin tsemppihymyn ja hyväksyvän nyökkäyksen. Herkuille on taas tiedossa paheksuva katse ja päänpudistelu. Oon aika temperamenttinen ihminen enkä voi vaan olla viilipyttynä vaan elän tunteella.
Sun täytyy todella olla tietoinen mitä on terveellistä ruokaa, jotta voit paheksua.
Tosin toisen ihmisen valintojen paheksunta on perseestä.
On ikävää, jos lihavan vielä pitäisi hävetä tilannettaan. Moni lihava varmaan haluaisi laihtua terveyssyistäkin tai ainakin tuntea itsensä onnelliseksi painoon katsomatta, mutta se, että me normaalipainoiset osoitamme heitä sormella,kertoo kyllä meistä osoittajista paljon.
Moni ihminen syö lohtua itselleen tai unohdusta ikävästä tai sitten ruoka vaan maittaa. Mutta ei ketään ylipainoista saa laihtumaan osoittamalla häntä ja kuormittamalla hänen häpeän taakkaansa. Itse olen myös lohtusyöjä, mutta koska olen karsinut sokerin pois ruuista, en ole kartuttanut kiloja vaan olen enemmän solakka kuin pyöreä. Minulle maistuu apeina päivinä kunnon perusruoka ja syön sellaisia määriä, että läheiset ihmettelevät.
Ei hävetä. Paheksuvat katseet vaan naurattaa. Viimeksi hymyilin tädille, joka tuli mun perässä kassalle lehtikaali ostoskorissaan ja tuijotti merkitsevästi vuoroin mun pullaa liukuhihnalla ja vuoroin vartaloani. Olen lihavanakin onnellisempi kuin nämä kyylät.
Ei todellakaan hävetä. En usko että normaalia ihmistä kiinnostaa toisen ostokset. Huom! Normaali, ei av mamma.
Minun ostoksista varmaan ihmettelevät että miten olen läski kun pelkkää terveellistä ruokaa ja valtavasti kasviksia. No minäpä olenkin laihiksella ja yli 10kg jo pudonnut, mutta läskiltä näytän silti vielä. Miettivät varmaan, että tuo punkero menee pizzerian kautta kotiin..
En kyllä koskaan muista katsoa muiden ostoksia.
Tänään oli fitnesstypy kaupassa samaan aikaan. Ensin oltiin samaan aikaan pähkinähyllyillä, seuraavaksi huomasin sen ohimennen katselevan vähän terveellisempiä pastoja, ainakin itse olen ostanut siitä kohtaa vehnänalkiopastaa yms. Seuraavaksi oltiin samaan aikaan valkkaamassa terveellisiä mehuja. No ainakin siitä huomaa, että nainen huolehtii itsestään..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mäkin aina tuhahtelen ja mulkoilen jos joku ostaa tupakka-askin tai mäyräkoiran, mutta kivennäisvesi ja porkkanapussi saa multa hyväksyvän nyökkäyksen. Samoin jos joku perheenäiti tai -isä ostaa lapsilleen limsaa, en voi hyväksyä sitä vaan luon heihin paheksuvan katseen ja pudistelen päätäni. Oon aika temperamenttinen ihminen enkä vaan voi olla viilipyttynä vaan elän tunteella.
Hävettää tosi paljon!