Hävettääkö lihavia naisia kaupan kassalla, kun ihmiset näkevät heidän ostoksensa siinä liukuhihnalla?
Näyttävät usein jotenkin niin kiusaantuneilta. :/
Kommentit (53)
Ei hävetä yhtään käydä ostoksilla ja mättää liukuhihnalle ostoksia. Ja kyllä, olen tonnikeiju. Koskaan ei ole hävettänyt. Paitsi kerran nolotti, kun ostin kirveen ja muutaman moran ja sain jotain kommentteja miesten ja naisten kamoista ja tokaisin jotain et nyhverömiehet ne puutarhahanskoi ostaa tumputukseen ;) ja takana oli sellainen parikymppinen pojankollo, jota nolotti vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei hävetä. Lähinnä joskus naurattaa, jos mieleen tulee nämä aloitukset kauppakyylistä.
Sunnuntaina viimeksi pisti nauruksi, kun ostin 4 pulloa kolaa, megamix karkkipussin, kaksi sipsipussia, kermaviilit + dipit, pullapitkon ja pakkasherneitä pussin.
Enkä mä niistä mitään käyttänyt itse!
Niin varmaan!! 😂😂😂
Hah! Jos häpeäisin tai välittäisin muiden mielipiteistä, niin silloin olisin laiha.
Hävettääkö lihavia miehiä, joita on 60 prosenttia suomalaismiehistä, kalja-, makkara- ja tupakkaostokset?
Miksi peittelisin ostoksiani, syömällä olen kiloni hankkinut ja syömistä aion myös jatkaa. Moikkaan iloisesti kassaa juuri niinä päivinä kun on parhaat mässyt hihnalla, kun olen niin onnellinen ajatuksesta että kohta pääsee syömään.
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö lihavia miehiä, joita on 60 prosenttia suomalaismiehistä, kalja-, makkara- ja tupakkaostokset?
Miksi tämä aloitus menee sulla tunteisiin? Miksi jotkut naiset suhtautuvat noin tunteellisesti kaikkeen, oli se sitten vieraiden ihmisten kuviteltuihin katseisiin kassajonossa tai palstan ketjuihin?
Ps. 60 % suomalaismiehistä EI ole lihavia. Tiedät varmaan sen itsekin?
Vierailija kirjoitti:
fit-rebecca kirjoitti:
Viime kesän kauppareissulla jonossa takanani seisoi pyöreähkö nainen. Hänellä oli ostoskorissa pullaa, sipsukkaa, dipsukkaa, kaatissäkki ja levy suklaata. Minulla oli tuotteet jo hihnalla: proteiinipatukka, rahka, keinomakeutettu mehutiiviste sekä pähkinöitä. Mulkaisin pulleron koriin, vedin toppiani hieman ylös niin että vatsalihakseni näkyivät. Sen jälkeen tökkäsin etusormella kivikovaa vatsalihastani ja sanoin naiselle: "ehkä sinullakin jonain päivänä."
En kyllä lähtis leveilemään noilla ostoksilla.
Mainitsi oikein vielä erikseen syöpää aiheuttavan keinomakeutuksen. Ja muka elää terveellisesti. Ei ne pähkinät millään auta kumoamaan lisäaineiden ja makeutusaineiden myrkyllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä aloitus menee sulla tunteisiin? Miksi jotkut naiset suhtautuvat noin tunteellisesti kaikkeen, oli se sitten vieraiden ihmisten kuviteltuihin katseisiin kassajonossa tai palstan ketjuihin?
Ei tietenkään mene tunteisiin.
Miesten lihavuus on fakta, joten uteliaana varmistin heidän tilanteensa. Kokeile vaikka paastopäiviä, niin ehkä hoikistut, plösö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään mene tunteisiin.
Miesten lihavuus on fakta, joten uteliaana varmistin heidän tilanteensa. Kokeile vaikka paastopäiviä, niin ehkä hoikistut, plösö.
Älä viitsi nolata sukupuoltasi enää enempää, jooko? Jos vetoat painoindeksiin, ymmärrät kai, että vasta yli 30 luokitellaan lihavaksi? Ja nimittely ei ole kovin kehittävää argumentointia, tämä vinkiksi.
Ööh. Mulle on ihan vieras maailma, että toisten ostoksia joku jaksaisi erikseen kytätä millään silmällä. Olen ollut hoikka, nyttemmin plösähtänyt. En ennen katsonut, en katso nykyään. Enkä ole tajunnut edes koskaan hävetä ostoksiani, vaikka mukaan tarttuu kaikkea lihottavaa, valitettavasti.
Olenko mä poikkeus vai onko tällä palstalla poikkeuksellisia ihmisiä?
Miten paljon te itse tuijotatte toisia ihmisiä, jos huomaatte niin lihavan naisen häpeilevän katseen ja laihan paheksuvan katseen.
Minun kaltaisiani on paljon, jotka emme piittaa pätkääkään toisten ihmisten katseista tai ostoksista. Emmekä edes häpeä mitään niin tavallista asiaa kuin kaupassakäyntiä. Häpeäisimme ehkä sitä, jos sattuisimme pudottamaan täyden mäyräkoiran olutta juuri lapsen opettajan varpaille niin että hänen kenkänsä menisivät pilalle , jos kaataisimme kokonaisen hyllyllisen posliinitavaraa tai jotain muuta kamalaa kauppakatastrofia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullakin tulee joskus myötähäpeä kun lihavat ostaa mässyy. Muttah, onko se multa pois?
On pois,lihomisen aiheuttamat sairaudet kustannetaan verovaroista.
Kyllä mullakin tulee joskus myötähäpeä kun lihavat ostaa mässyy. Muttah, onko se multa pois?