Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille ystävänpäivänei merkitse mitään?

Vierailija
14.02.2017 |

Siis ei todellakaan yhtään mitään. En osta yhtäkään lahjaa tai korttia kenellekään, enkä myöskään saa yhtään. Eikä harmita. Jotenkin koko ajatus tuntuu vieraalta ja päälleliimatulta. Ja olen kyllä parisuhteessa ja ystäviäkin on.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep.

En ole koskaan ymmärtänyt tämän päälle. Jo nimi "ystävänpäivä" on niin hölmö.

Vierailija
2/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä samanlainen. Tyttö teki minulle aamulla ystävänpäiväkortin. Ja anoppi soitti aamusta toivottaen hyvät ystävänpäivät ja kertoi leiponeensa meille.siinäpä minun ystävänpäivän vietto.

Minusta teennäinen päivä. Ennemmin muistan ystäviä arjessa kuin yhtenä tiettynä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitse juurikaan, sillä mulla ei enää ole ystäviä.

Vierailija
4/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinällään merkitse mitään, parille rakkaimmalle ystävälle laitoin wa-viestiä aiheesta, mutta siinä kaikki. Naistenpäivä merkitsee mulle henk.koht. huomattavasti enemmän!

Vierailija
5/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkkaa mitään. Ihan samalla tavalla pussasin nukkuvaa miestäni kuin eilenkin. Näytän tunteeni joka päivä enkä  hemmottele perhettä kalenterin vaan oman mielihaluni mukaan.

Vierailija
6/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. En tykkää mistään muistakaan päivistä jotka ihmiset on keksineet, että pitäisi orjallisesti viettää, kuten syntymäpäivät, joulu ja juhannus. Ne olisi ihan ok jos niihin ei liittyisi minkäänlaista sosiaalista painostusta. Mutta kuten tiedämme joulua on pakko viettää tietyllä tavalla!

Vierailija
7/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin laimeahan se on , verrattuna Valentines dayhin

Vierailija
8/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meinaa aina mennä ohi koko päivä. Myönnän, että lämmitti mieltä kun sain monta ystävänpäivän viestiä jopa kampaajaltani ☺. Miehelle ajattelin illalla leipoa jotain.

Vierailija
9/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei merkkaa mitään. Ihan samalla tavalla pussasin nukkuvaa miestäni kuin eilenkin. Näytän tunteeni joka päivä enkä  hemmottele perhettä kalenterin vaan oman mielihaluni mukaan.

Täysin samoilla linjoilla. Ystävänpäivässä korostuu nykyisellään lähinnä kaupallinen hömpötys eli houkutellaan ostamaan tavaroita ja palveluita ystävyyden nimissä.

Vierailija
10/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauppiaat eivät saisi tienata millään "kaupallisella"...?

Vierailija
11/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusatulle on myös tosi kurjaa, kun alakoulussa tehdään joka vuosi suuri numero "luokan postilaatikosta" jaettavista ystävänpäiväkorteista. Yksi vain ei saa ainuttakaan. Opettajallakaan ei ole tässä pahemmin pelisilmää.

Vierailija
12/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkkaa mitään. Facebookissa toivottelin hyvää ystävänpäivää, mutta emme osta miehen kanssa mitään tai lähde "treffeille". Ihan tavallinen päivä.

Vierailija
13/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei merkitse mitään enkä vietä. Varsinaisia ystäviä minulla tosin ei olekaan, mutta kumppani kyllä. 

Hassua vielä, että tätä juhlaa tarjotaan meillä sekä ystävien että rakastavaisten juhlaksi, kumpien kanssa sitten pitäisi sitä aikaa viettää?

Vierailija
14/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäivämerkityksessä ei merkitse mitään. Sen sijaan minulle tärkeän ihmisen syntymäpäivänä merkitsee.

Vierailija
15/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai niitäkin, jotka innoissaan värkkää pieniä vaaleanpunaisia lahjoja ystävilleen ja tutuilleen, järjestää supertreffit ja satsaa päivään tosissaan. En kyllä tunne yhtäkään sellaista (tai sitten pysyttelevät tällaisista ilonpilaajista kaukana)

Vierailija
16/16 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi