Turn offeja naisissa!!
Mitäs teillä on? Itse mietin tätä ja päädyin seuraavaan lopputulokseen;
- itsekeskeisyys
- feministi luonteeltaan
- prinsessaluonne
- miehen rahoilla elämäinen
- vauvakuume
- on lapsia jo ennestään
- laiskuus, etenkin yhdistettynä siihen, että vaatii pariltansa paljon
- huomiohuoraaminen (etenkin somessa)
- pyrkimys argumentoida kaikesta mahdollisesta, "minun mielipiteeni on ainoa oikea" jne
- typeryys ylipäätään
- liian ylevä käsitys itsestään
- ulkonäön suhteen; runsas ylipaino, persjalkaisuus, pienet tissit, riipputissit, muodoton takapuoli, tatuoinnit, tupakointi, epähygienisyys, lyhyet, kuivat, sotkuiset ja hoitamattomat hiukset, huono iho, tyylitön ja epänaisellinen pukeutuminen
en keksi muuta. entäs te?
Kommentit (36)
No mul on vähä huono iho näin talvella. Mut ehkä en menetä mitään
Kyse oli turn offeja naisissa ei miehissä. Miks tulette tänne ulisemaan aiheen sivusta? Nyt niitä turn offeja naisista kehiin. Ei ole pakko tulla lukemaan, jos oma keväisen aurinkoinen pirtsakka työpäivä menee pilalle. Jos vaikka keskittyisit työntekoon, sen sijaan että huutelisit tänne tyhmyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi
Kaiken muun kun kaljan kittaaminen
Rauta naamassa
Tatuoinnit
Puheviat, sössötys, huulten välistä puhuminen, nasaali narina jne
Lyhyet hiukset
Pieni perse ja tissit
Liika meikkaaminen
Minkä puhevialleen voi? Mitä se edes ketään haittaa, jos se ei ole ihan superpaha?
-Perinteiset arvot
- Lyhyt tukka
- ei kiinnosta pukeutuminen ja liikkuu julkisilla paikoilla hiukset täysin laittamattomana ja pukeutuu ns normaalisti, persoonattomasti meikkiä ei ollenkaan.
- katsoo kieroon kaikkia jotka laittautuu
- haluaa paljon lapsia
tyhmyys ja sivistymättömyys
juoruilu/paskan puhuminen
ulkonäkökeskeisyys
huono itsetunto
ylimielisyys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti olen kuumaa kamaa miesten mielestä. Ikääkin jo kohta 40.
Just. 65-vuotiaiden landejunttien mielestä
Asun Helsingin kantakaupungissa ja tapailen miehiä max. 10 kilometrin säteellä itsestäni, ikähaarukassa 30-45 ja muutenkin kriteereihini sopivia.
Ihan vain vähän realismia tähänkin ketjuun.
T. 3, jolla on ne ohuet ja kuivat hiukset ja paljon, paljon muuta! :D
Rumat löysät tissit sellaiset työmiehenrukkaset,haiseva pillu,huono iho,lihavuus,laiskuus makaa vaan sohvalla,mäkättäminen,kimittäminen,mökötys.
😂😂😂 ei hitto 😂😂😂 onko nää oikeesti asioita jota miehet miettii??? 😂😂 ilmankos olen sinkku, tissit jo vähän roikkuu 43 vuotiaana ja selkä on vähän pitkä. Joten eikös kaiken järjen mukaan mun tulis jo saada olla rauhassa kaikenmaailman vonkaajilta 😂😂
Vierailija kirjoitti:
-Perinteiset arvot
- Lyhyt tukka
- ei kiinnosta pukeutuminen ja liikkuu julkisilla paikoilla hiukset täysin laittamattomana ja pukeutuu ns normaalisti, persoonattomasti meikkiä ei ollenkaan.
- katsoo kieroon kaikkia jotka laittautuu
- haluaa paljon lapsia
Miksi pitäisi laittautua, jos se ei hyödytä mitään? Naamani on kuin sialla, voin vakuuttaa ettei meikki auta yhtään tähän pärstään, näytän todella pahalta joka tapauksessa. Tuntuu, että meikki oikein korostaa rumia piirteitäni entisestään. Eikö miehet tykkää meikittömyydestä?
- Henkinen sekä fyysinen laiskuus ja vetelyys
- Odotetaan prinsessa kohtelua (lahjat, ravintolaillalliset, kalliit hemmotteluhoidot, matkat jne.) ilman vastavuoroisuutta
- Selkeä yli- tai alipaino
- Tyhmyys, kanamaisuus, uusavuttomuus
- Epävarmuus ja siitä kumpuava ilkeys/tylyys/ailahtelu
Mulla on pienet tissi, löysä maha, huono iho, mutta muuten oon ihan nätti.
Naurattaa, oisin teille puolille turn-off :D
No kaippa kerron omat turn-offit naisella
-Liika lihavuus, voi olla kyllä sellainen rehevä, mutta esim. Lihavat omena vartaloiset ei vaan sytytä
-Kasvoihin sopimattomat lävistykset. Itse olen tarkkaan miettinyt lävistyksiäni, sillain että korostavat kasvojeni hyviä puolia, ja lävistysten avulla niihin hyviin puoliin kiinnittää helpommin huomiota, vaikka huomaamattomat korut ovat. Yhtäkään naista en ole nähnyt jolle sopisi kulmakoru
-Se ettei pidä hygieniasta ja itsestään huolta. Ei tarvitse meikata, tai ehostautua, kunhan on siistin näköinen
-Liian äänekäs, olen vain herkkä korkeille ja kimeille äänille.
-Liika itsekeskeisyys, ja niin paljon puhutta prinsessakohtelun odottaminen.
-Tyhmyys, tahallinen tai tahaton.
Omasta mielestäni listani on ihan realistinen, myös sillä ajateltuna että ikinään en ole yksin jäänyt. Aikalailla sama lista koskisi myös miehiä.
Voisin vielä lisätä sen että radikaali-mitä tahansa. Radikaalifeministi, radikaalivegaani yms. Vaikka itse olen feministi niin liika on liikaa, ei sitä vouhotusta koko ajan jaksa kuunnella, eikä me naiset olla mikään yli-jumala sukupuoli.
-34
"Lihavuus, pienet tissit ja perse" osu silmää siis joo ei.. naisel voi olla lautamaha ja iso perse mut siihe lisäks suuret tissit ei oo maholiista ellei oo silikoonei:) tai itelle ei oo ainaka vastaa semmone kävellyt:)) tää o tää "ihanne" muuten treenattu kroppa mut sitte tissirasvat olisi osattu pitää samana ellei jopa saatu niitä entistä enemmän😂niin naurettavaa
Tällä hetkellä muissa naisissa ulkoisesti ärsyttää seuraavat:
- huono tyylitaju
- ripsenpidennykset (sori nyt vaan mut ette huijaa ketään, ohuttukkaisella suomalaisella ei nyt vaan oo tuuheita 3cm pitkiä kaartuvia ripsiä)
- rakennekynnet (epäkäytännöllistä, kyseenalaisella tekniikalla tehty, rumat)
Ärsyttävät luonteenpiirteet muissa naisissa:
- huono itsetunto
- peruskateellinen luonne
- pahantahtoisuus
- selkäänpuukottaminen
Mua ihmetyttää minkälaisia Florence Nightingaleja täällä miehet tai muut naiset hakee :D Vai että huonoja piirteitä löysä pillu ja kyläpyöränä olo. Hohhoijaa miten kypsää! En mäkään kenenkään kävelevän kondylooman kanssa haluisi sekstailla (miehen tai naisen) mutta muuten ihan sama millainen historia toisella on ollut kuhan käyttäytyy mun kanssa.
Myöskin ihmetyttää toi aloittajan "lapsia jo ennestään" -kommentti. Ymmärrän ettei aloittelija hae jo lapsen saanutta naisseuraa erinäisistä syistä, samalla lailla kun itse mieluiten tapailen lapsettomia miehiä, mutta meinaako aloittaja tosiaan että synnyttäminen vähentää naisen kiinnostavuutta? Naurettavaa. Tai sitten täällä on tosiaan liikkeellä pikkusieluista porukkaa :-)