Turn offeja naisissa!!
Mitäs teillä on? Itse mietin tätä ja päädyin seuraavaan lopputulokseen;
- itsekeskeisyys
- feministi luonteeltaan
- prinsessaluonne
- miehen rahoilla elämäinen
- vauvakuume
- on lapsia jo ennestään
- laiskuus, etenkin yhdistettynä siihen, että vaatii pariltansa paljon
- huomiohuoraaminen (etenkin somessa)
- pyrkimys argumentoida kaikesta mahdollisesta, "minun mielipiteeni on ainoa oikea" jne
- typeryys ylipäätään
- liian ylevä käsitys itsestään
- ulkonäön suhteen; runsas ylipaino, persjalkaisuus, pienet tissit, riipputissit, muodoton takapuoli, tatuoinnit, tupakointi, epähygienisyys, lyhyet, kuivat, sotkuiset ja hoitamattomat hiukset, huono iho, tyylitön ja epänaisellinen pukeutuminen
en keksi muuta. entäs te?
Kommentit (36)
Aika naulan kantaan osuit. Lisäyksenä nalkutus, känniörvellys, tupakointi, äijämäisyys ja perseen jakaminen muille.
Suurin osa muuten osuu minuun. Ainoastaan nämä eivät osuneet:
- on lapsia jo ennestään
- huomiohuoraaminen (etenkin somessa)
- typeryys ylipäätään
- ulkonäön suhteen; runsas ylipaino, muodoton takapuoli, tatuoinnit, tupakointi, epähygienisyys
Silti olen kuumaa kamaa miesten mielestä. Ikääkin jo kohta 40. :D
Tsemppiä sinulle päivääsi, ap.
Lisäyksenä vielä että runsas seksihistoria
Oletus siitä, että kaikki maailman juhlapäivät ovat vain naisten lahjontaa ja sirkushuveja varten,
kuten tänään vietettävä ystävänpäivä.
Tupakointi
Kaiken muun kun kaljan kittaaminen
Rauta naamassa
Tatuoinnit
Puheviat, sössötys, huulten välistä puhuminen, nasaali narina jne
Lyhyet hiukset
Pieni perse ja tissit
Liika meikkaaminen
Vierailija kirjoitti:
Silti olen kuumaa kamaa miesten mielestä. Ikääkin jo kohta 40.
Just. 65-vuotiaiden landejunttien mielestä
Taidat olla ikisinkku AP?
Meinaan vaan, että jos tekee kovin pitkän 'turn off'-listan niin sitä saa itse olla George Clooney että kelpaa niin tasokkaaseen naiselle, missä ei ole yhtään mitään 'virhettä'.
Aloittaja, miltä sinä näytät?
Minä pidän älykkäistä miehistä, joten et vaikuta kiinnostavalta.
Vierailija kirjoitti:
Meinaan vaan, että jos tekee kovin pitkän 'turn off'-listan niin sitä saa itse olla George Clooney että kelpaa niin tasokkaaseen naiselle, missä ei ole yhtään mitään 'virhettä'.
Tämä oli vastaveto tuolle "Turn offeja miehissä!!" -ketjulle. Jos kerran miesten turn-offeista saa kirjoittaa ketjun, niin kai tasa-arvon vuoksi saa silloin kirjoittaa turn-off ketjun naisistakin?
Entä jos on muuten tulikuuma, mutta 1-10 kohtaa osuu? Ei auta. Turnoff mikä turnoff. Siksi ap etsiikin yhä älykästä mutta mielipiteetöntä ja vaatimattoman tyylikästä isotissistä vela-ihmisbarbiaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli vastaveto tuolle "Turn offeja miehissä!!" -ketjulle. Jos kerran miesten turn-offeista saa kirjoittaa ketjun, niin kai tasa-arvon vuoksi saa silloin kirjoittaa turn-off ketjun naisistakin?
Sitten kannatta kirjoittaa se avaukseen kun kaikki meistä ei notku täällä koko päivää ja ehdi lukemaan kaikkia ketjuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannatta kirjoittaa se avaukseen kun kaikki meistä ei notku täällä koko päivää ja ehdi lukemaan kaikkia ketjuja...
Ja ihan vapaasti saa kirjoitella vaikka turn offeja hevosissa ketjuja mutta pätee se molempiin suuntiin, että jos on kovin tarkka etukäteislista mikä täytyy täyttyä niin sitten voi olla että hinnoittelee itsensä ulos sopivilta parisuhdemarkkinoilta kun meissä kaikissa kuitenkin on jotain vähän huonompiakin puolia...
-kiroilu
-ylimielisyys
-säännöllinen tupakointi
-muodin perässä juoksijat
-liiallinen meikkaus
-lävistykset
-suuret ja peittävät tatuoinnit
-sairaalloinen ylipaino
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 5-vuotias?
Toisen hölmöily ei ole syy alkaa itsekin perseilemään. Se toimii vaan jos tahtookin haastaa muut loputtomiin väittelyihin ja mutku-mutku-toikin- ja toi-ensin-lapsellisuuksiin. Samanalaiset inttäjät vastaavat koska tahtovat sen viimeisen sanan, jolla tosi elämässä ei ole mitään merkitystä.
Sanoin sanottavani ja toivotan hyvää ystävänpäivää.
Kaikenlainen voima, suuruus ja vallantavoittelu on rumaa. Ne yhdistyvät helposti mieheen. Puhuttiin sitten jostain fyysisestä, yhteiskunnallisesta tai aineettomasta ominaisuudesta tai ilmiöstä; läski, lihaksikas, isorakenteinen, johtaja, luonteelta pomottaja, määräilevä, vallantavoittelija.
Käytät ihanan keväisen, aurinkoisen päivän pohtimiseen, mitkä kaikki asiat naisissa ällöttävät sinua siksi, että...?
Voi sinua. Kovasti tekisi naista mieli mutta kun ei saa, niin sitten pitää miettiä miksi ei oikeastaan haluaisikaan :-D Jos itse olisin samassa jamassa, niin miettisin mieluummin sitä, millaisen miehen haluan kuin en halua, koska turnoffithan ovat päättymätön lista. Ihan leikin vuoksi voin listata muutaman sellaisen asian miehistä, jotka olisivat turnoffeja:
- tyhmyys
- sivistymättömyys
- kunnianhimottomuus
- negatiivinen tai passiivinen suhtautuminen työntekoon
- sosiaalisten taitojen puutteet, kaverittomuus
- peli- tai muu toiminnallinen addiktio
- kemiallinen addiktio
- tupakointi
- mielenterveysongelma tai autismin kirjo
- aleksitymia
- mustavalkoinen ajatusmaailma
- ehdottomuus
- rajat kiinni -ajatusmaailma, persulaisuus
- huumorintajuttomuus tai täysin erilainen huumorintaju kuin itselläni
- haluttomuus auttaa muita ihmisiä, kyvyttömyys huolehtia muista
- epäsiisteys
- ujous
- hiljaisuus
- haluttomuus matkustella
- parisuhdekokemattomuus
- huono sängyssä
- leveä lantio
- pitkä selkä ja lyhyet jalat
- laihuus, hartiattomuus
- sirot kädet / pitkät, ohuet sormet
- huonot hampaat, huono suuhygienia
- huonosti tai harvoin leikatut hiukset
- outo pukeutumistyyli tai se ettei välitä mitä laittaa päälleen
- liikunnan harrastamattomuus
- fanaattinen liikunnan harrastaminen
- täysin erilainen maku television, elokuvien ja musiikin suhteen kuin itselläni
- se, ettei mies pitäisi eläimistä (ei tarvitse omistaa eikä itsellänikään ole)
Tuossa muutama, mutta voisin keksiä vastaavia vaikka koko lopputyöpäivän. En vain näkisi siinä yhtään mitään järkeä, koska mitä ihmettä tuollainen lista hyödyttää ketään. Se ei hyödytä millään tavalla sen paremmin itseäni kuin ketään muuta - vai oletko eri mieltä?
Naurattaa, että isoperseinen ja isotissinen nainen jne olisi kaiken kukkuraksi vielä neitsyt. Ei varmasti ole mennyt kellekään kaupaksi.. :D
Aiheeseen liittyen: instagrammiin/someen tyrkkykuvien postaus
-Kyläpyöränä olo