Äidit! Olet poissa kotoa ilman lapsia mitä on mukana josta tietää että olet äiti?
Eli, olet jossain ilman lapsia, onko sulla jotain laukussa tms jota vain äidillä olisi, mutta ei lapsettomalla naisella?
Esim, olen matkalla töihin, takin taskussa on monta pientä lasten hiusnauhaa ja lasten pinnejä.
Kommentit (39)
Varavaippa, kosteuspyyhe paketti, välipalaa, lusikka, kelakortteja, lasten kuva taustakuvana...
Monta kertaa on käynyt niin että kahvilaan tai ravintolaan ilman lapsia mennessä otan silti paperi telineestä ison kasan paperia rutiinilla. Pöydässä tajuan että yksikin olisi ehkä itselleni riittänyt. 😂
Kun kuopuskin on jo yli 20v, jäljellä ei ole muuta kuin roikkuva vatsanahka ja himmeät raskausarvet rinnoissa.
Ei mikään paljasta että olen äiti. Ei ole lasten kuvia lompakossa.
Puhelimessa on lasten nimet mutta sen nimen perusteella ei tiedä että he ovat lapsiani.
Läskipömppämaha...toki sellainen voi olla ilman lapsiakin ;)
Lapsen puhelinnumero puhelimessa. Siitäkään ei tosin tiedä, että olen hänen äitinsä. Eli ei siis mitään, mistä ulkopuolinen voisi päätellä minun olevan äiti. Pinnejä ja pampuloita minulla on mukana ihan itseäni varten.
Eikö joku sellainen koru ole olemassa jota voi pitää jos haluaa sanattomasti viestiä ympäristölle että on äiti? Ehkä Kalevalakorun valikoimissa?
Voi luoja. Ettekö osaa hetkeäkään olla ajattelematta jotain vitun kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Ettekö osaa hetkeäkään olla ajattelematta jotain vitun kakaroita.
:D
Sellaisia me äidit ollaan. :)
Äititukka eli ns. seksintappoponnari
Lapsia on useampi (1-16 v.) ja mukana on tasan yhden lapsen Kela-kortti. Sekin on mukana vain siksi, että pitää rampata apteekissa. Käsilaukkuni on minun ja siellä on vain omat romppeet. Lasten kamat ovat omassa hoitolaukussaan, erillisessä kassissa tai lapsen repussa.
Kelakortit, ja joskus satunnaisesti saattaa olla jotain lasten löytämiä aarteita taskussa jemmassa.
Niin, ja puhelimessa on paljon lasten kuvia.
Lapsen velat hartioilla, kun takaajana :(
Lasten kelakortit lompakossa taitavat olla ainoat paljastavat asiat ja toki puhelinta tarkastelemalla löytyisi myös lapsettomalle hämmästyttävä määrä kuvia yksistä ja samoista lapsista. Pari vuotta sitten auton turvaistuimet paljastivat myös asian laidan.
Lapsen kelakortti lompakossa. Joskus saattaa olla laukussa jotain pinnejä. Olen myös alkanut käyttää heijastimia lapsen saannin myötä.
Ei kai mistään. Puhelimessa on tietysti jotain kuvia mutta on siellä muidenkin kakaroiden kuvia. Mitään Kela-korttia en kanna mukanani. Eikä ole valokuvia lompakossa.
Ulkonäkökin on huoliteltu :) Toivottavasti minua ei nähdä äitinä vaan naisena.
"Äitikoru", eli kaulaketju, jossa on yhtä monta sydänriipusta kuin minulla on lapsia. Se kulkee minulla aina mukanani, arjessa ja juhlassa.
Vierailija kirjoitti:
Äititukka eli ns. seksintappoponnari
Millainen tämä on? Mulla on kaksi lasta ja samanlaisen ponnarin olen aina laittanut kun on pitkät hiukset ollut, vuosia ennen lapsia.
Muuten kuin tämä hiusasia, minusta ei ulospäin näy että olen äiti. Taskuista ja laukuista sitten löytyykin kaikkea mikä paljastaa asian.
Mukana ei ole yhtään mitään, mikä paljastaisi minut kahden lapsen äidiksi.
Kelakortti ja sektio-arpi. Koiranomistajaksi varmaan minut huomaisi ennemmin, kun taskut on täynnä kakkapusseja ja taitaa niitä olla käsilaukussakin... :D
(ja sektio oli hätäsektio, ei tartte aloittaa mitään väittelyitä, mieluummin arpi ja lapsen kanssa elossa kuin arveton maha mullan alla)
Lasten kelakortit, ei muuta. Tai joskus saattaa olla jotain tilpehööriä unohtunut taskuun, mutta pääasiassa tyhjennän kyllä kaikki turhat kun lähden kotoa.