Äidit! Olet poissa kotoa ilman lapsia mitä on mukana josta tietää että olet äiti?
Eli, olet jossain ilman lapsia, onko sulla jotain laukussa tms jota vain äidillä olisi, mutta ei lapsettomalla naisella?
Esim, olen matkalla töihin, takin taskussa on monta pientä lasten hiusnauhaa ja lasten pinnejä.
Kommentit (39)
Ei mitään. Ei ainakaan tule juuri nyt mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ei ainakaan tule juuri nyt mieleen.
Ei kun anteeksi kyllä on, lasten kelakortit.
Lasten kelakortit ja valokuvat lompakossa.
Lasten pankkitilien tilinumerot kulkevat mukanani lompakossa.
En ole äiti, mutta tästä huomaisin mahdollisen mamman: polkupyörässä lastenistuin tarakalla!
Lasten kelakortit ja laukussa yksi varavaippa.
Mulla on jokaisessa laukussa/takissa joku Haisuli- tms. heijastin. Ja sit niitä pinnejä ja pampuloita.
Kännykän avausnäytöllä on pikakuvakkeet, joissa on lasten naamat. Ei kyllä muusta tiedä. Lapset alkaa olla jo niin isoja, että leluja tms ei enää löydy käsilaukuista tms...
Äitimyyttitiara jonka voi näpsäkästi vetäistä päähän kun pitää yrittää olla lapsettomia parempi
Lapsen kuva lompakossa ja vauvan kosteuspyyhkeet, joita raahaan kaikkialle vaikkei lasta mukana olisikaan. 😄
Lapsen kelakortti lompakossa ja hänen valokuvansa kännykän avausnäytöllä.
Toi riippurinnat oli kyllä hyvä :D
"Poissa kotoa ilman lapsia", kuten vaikka töissäkö? Kun lapset olivat pieniä taskuista ja laukusta saattoi löytyä legoja ja tutteja ja sen sellaista. Muistikirjan välissä pidin joskus lasten piirustuksia.
Vierailija kirjoitti:
Äitimyyttitiara jonka voi näpsäkästi vetäistä päähän kun pitää yrittää olla lapsettomia parempi
Sori tässä ei nyt ollut kyse paremmuudesta, ihan vaan uteliaisuudesta!
Mä kiikutin joskus vaipparoskapussin kauppaan:)
Räkä/Kuola/EnEdesHaluuTietääMitäTääOn-tahrat paidan olkapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kelakortti lompakossa ja hänen valokuvansa kännykän avausnäytöllä.
Sama, ellei lapsi itse tarvitse kelakorttiaan. Tällöin on vain valokuva puhelimessa.
Ei mitään.