Kummasta tykkäät enemmän, Anna Puusta vai Jenni Vartiaisesta?
Kommentit (9)
Tuo ei nyt kyllä pidä paikkaansa, että olisi vienyt Jennin miehen.Ihan paskapuhetta!
Itse en kyllä tykkää kummastakaan, vaikka molemmilla on tosin ollut hetkensä suomalaisen kevyenmusiikin maailmassa.
Molemmat jotenkin vastenmielisen oloisia hahmoja. Muutama hyvä biisi tosin kummallakin.
Anna Puu on jotenkin tosi teennäinen, feikki. Esittää jotakin koko ajan. Vain elämää -sarjassakin tuntui olevan joku rooli päällä kaiken aikaa. Dislike.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat jotenkin vastenmielisen oloisia hahmoja. Muutama hyvä biisi tosin kummallakin.
Jennin olen muutaman kerran työn puolesta tavannut, ja hän on kaikkea muuta kuin vastenmielinen. Aivan ihana ja mukava nainen. Annaa en tunne joten en voi arvostella vain julkisuuskuvan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei nyt kyllä pidä paikkaansa, että olisi vienyt Jennin miehen.Ihan paskapuhetta!
Itse en kyllä tykkää kummastakaan, vaikka molemmilla on tosin ollut hetkensä suomalaisen kevyenmusiikin maailmassa.
Kyllä Anna ja Jukka alkoivat "salasuhteeseen" kun Jukka vielä asui Jennin kanssa ja Annakin oli avoliitossa. Eiköhän se silti ollut Jennin oma syy kun ukkonsa menetti...
up