Pskamaista vaikka teen mitä tahansa niin en saa vaimoani enää
Haluaisin niin helliä vaimoani ja pitää hyvänä mutta ei se enää onnistu. Ollaan etäännytty ja vieraannuttu :(
Itsetunto nollassa ja suru päällimmäisenä tunteena. Kaikki toisen ideat ja ehdotukset lytätään, puhutaan lasten kautta... ei tästä taida enää tulla mitään.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sanella että jos tilanne ei parane niin haet eroa. Sanot että seksiä pitää lohjeta väh. pari kertaa kuussa.
No kun ei voi vaan sanella, idiootti.
Käsitin että ap. on naimisissa ja parisuhde on kahden aikuisen suhde johon kuuluu sukupuolista kanssakäymistä.
Miten se yhdyntä onnistuu ilman omaa halua? Haluaako joku mies oikeasti sellaista seksiä, että nainen makaa pimppi kuivana miehen alla hiljaa??
Nyt päästään johonkin "kipupisteeseen": nainen makaa, pimppi kuivana, miehen alla, hiljaa. Tarkastelkaa näitä. (ihan oikeasti, vaikka tässä yhteydessä saattaa kuulostaakin humoristiselta). Mitä tässä tapahtuu? Onko ollut aina näin? Miksi on nyt näin.
No tuossa tapahtuu juuri se, että naisen on "pakko antaa" tai mies jättää/pettää. Kun se seksi kuuluu kuulema parisuhteeseen. Itse en tuollaiseen seksiin ryhtyisi.
Tarkastelisin asiaa vieläkin syvemmälti, paljonkin syvemmälti. Koko parisuhteen kaari tähän hetkeen, ja tähän tilanteeseen johtaneet tekijät. Miksi on kuiva, miksi on juuri miehen alla ja miksi hiljaa? Miten mies suhtautuu asiaan, painaako ja jyystääkö vaan kuivaan pimppiin vai kokeeko sitä rakasteluksi ja nimenomaan rakastamiseksi? Mitä on rakastaminen ja huomioiminen sängyssä? Toisen ja itsen huomioonottaminen. Onko ko tilanne molempien toive? Voisiko olla jotain tekijöitä, että saataisiin tilanteeseen muutos, ja mitä tekijöitä? Pystyykö nainen tekemään jotain toisin, entä mies ja he yhdessä? Ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy kun on vaimo. Ajan myötä tulee kaikenlaisia erikoisia ongelmia, joihin on tai ei ole loogista selitystä. Sitten sinä pyörit ympyrää ja yrität keksi mikä on vikana, akka vaan tyytyväisenä mököttää ja miettii "siitäs saat vitun äijä", eikä itse pyri ratkaisemaan tilannetta mitenkään.
Sinun kannaltasi paras vaihtoehto on antaa ämmän olla rauhassa, ja käydä vaikka paneskelemassa muita, mikäli sellainen kiinnostaa. Haaskaat turhaan aikaasi ihmiseen, joka paskat välittää sinusta.
Noin siinä käy kun on vaimo. Tämä on paljon totta, vaikka koomiselta kuulostaakin. Meidän kaveripiirissä on mies joka haikailee että kumpa saisi naisen itselleen. Olen sanonut, että hän kyllä säästyy niin monelta murheelta ja painajaiselta kun ei ole nimenoman sitä vaimoa. No, elämä on. Ja useimmillahan on se kaipuu toisen viereen, jakaa elämä toisen kanssa, välillä vaikka hammasta purren. Toisen kanssa tai ilman, ihan miten vain.
Huomattuani että teen mitä tahansa nainen ei vaan ole tyytyväinen, aina löytyy naputtamisen arvoista. Esim taaperoikäisenä minä hoidin ns aamukänkkäysten kera lapset päiväkotiin noin 90%, olin se joka nukutti heidät, keräsin lelut iltaisin, tein sapuskat etc. Eipä tuo millään tavalla näkynyt naisen kohtelussa meikäläisen suuntaan.
Tänään sitten olen se kämpillä nojatuolissa kuulokkeet korvilla lukea kyllästynyt +40 äijä, jota ei vaan kiinnosta mikään muu kuin se, että lapset häipyvät omille teilleen ja samalla ovenavauksella pääsee itsekin. Nainen kyllä vaatii lomamatkoja yms, mutta viime vuonna ja tänä vuonna olen sanonut "jos itse maksat" niin johan huuto nousee.
Ttu kun pääsisi takaisin opiskeluaikoihin tällä tiedolla, niin jäisi kyllä vakituiset naiset jälkiseuraamuksineen omaa arvoonsa.
Jos olet tuttuni mies niin lakkaa nyt hyvä mies se passaaminen ja hyysääminen. Kun vaimoa ei enää kiinnosta ja hän on sen sulle sanonut.
Eihän siinä kauaa kestänytkään, että haluttomuus käännetään enemmän haluavan syyksi :peukku:
Vikahan ei koskaan ole haluttomassa itsessään, vaan aina joko siinä toisessa, lapsissa, ympäristössä, töissä, säässä... Kaikkien muiden pitää tehdä jotain, että tämä yksi voisi haluta seksiä.
Ootko ap kertonut miltä susta ihan oikeasti tuntuu? Siis kokonaisilla lauseilla.
Mä suosittelen sitä, sillä sun vaimollasi voi olla aivan eri käsitykset/luulot teidän avioliitosta ja perheestä ja sinusta.
Ole rehellinen, kirjoita vaikka jos tuntuu vaikealta puhua. Jäsennä omat ajatuksesi. Kerro vain omista tunteistasi, älä lataa vaimon päälle asioita, jotka saavat hänet puolustuskannalle. Älä sano"kun sinä et suostu seksiin" vaan kerro miltä sinusta seksitön elämä tuntuu esim "tuntuu, että meitä yhdistävä liima puuttuu, ja olen siitä huolissani ja pahoillani". Tai kerro miten ilottomaksi elämäsi tuntuu luisuvan.
Muuta sinä et voi. Voit vain kertoa miltä tuntuu ja vaimosi päättää itse, miten kaikkeen sanomaasi suhtautuu ja mitä tekee kaikella tiedolla. Mikäli hän ei tee mitään, joudut itse pohtimaan, miten siihen suhtaudut. mitä olet valmis kestämään ja missä kulkee sinun rajasi.
Äläkä vaan nyt sitten ala täyttää elämääsi jollain ulkopuolisella ihastuksella. Se on helpoista helpoin ratkaisu tilanteeseesi. Vähän kivaa ja jännittävää itsellesi ja ongelmat maton alle. Voin kokemuksesta sanoa, että ihan vi...tuiksi menee jos sille tielle lähdet.
Puhukaa. Ja jos ette pysty puhumaan niin kirjoittakaa vaikka jollain viesteillä asiat ylös: pettymykset, turhautumiset, toiveet, odotukset ynnä muut.
Vierailija kirjoitti:
Huomattuani että teen mitä tahansa nainen ei vaan ole tyytyväinen, aina löytyy naputtamisen arvoista. Esim taaperoikäisenä minä hoidin ns aamukänkkäysten kera lapset päiväkotiin noin 90%, olin se joka nukutti heidät, keräsin lelut iltaisin, tein sapuskat etc. Eipä tuo millään tavalla näkynyt naisen kohtelussa meikäläisen suuntaan.
Tänään sitten olen se kämpillä nojatuolissa kuulokkeet korvilla lukea kyllästynyt +40 äijä, jota ei vaan kiinnosta mikään muu kuin se, että lapset häipyvät omille teilleen ja samalla ovenavauksella pääsee itsekin. Nainen kyllä vaatii lomamatkoja yms, mutta viime vuonna ja tänä vuonna olen sanonut "jos itse maksat" niin johan huuto nousee.
Ttu kun pääsisi takaisin opiskeluaikoihin tällä tiedolla, niin jäisi kyllä vakituiset naiset jälkiseuraamuksineen omaa arvoonsa.
Aivan. Samalla jäisi ne opiskelutkin tekemättä.
Ilman koulutusta pärjää vallan mainiosti ja ei ole ämmät tyhjäämässä lompakkoa kun ei sielä ole tyhjättävää.
Nuorille miehille pitäisi kertoa naisista totuus ja myös yhteiskunnasta totuus.
Ei naisten takia kannata kouluttautua, joutuu vaan maksumieheksi ja lopussa ei seiso edes kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä kauaa kestänytkään, että haluttomuus käännetään enemmän haluavan syyksi :peukku:
Vikahan ei koskaan ole haluttomassa itsessään, vaan aina joko siinä toisessa, lapsissa, ympäristössä, töissä, säässä... Kaikkien muiden pitää tehdä jotain, että tämä yksi voisi haluta seksiä.
Mitä ihmettä se vähemmän haluava voi tehdä? Ihmisillä on erilaisia kausia seksuaalisuuden kanssa, ei koko aikaa paneta. Täysin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Samalla jäisi ne opiskelutkin tekemättä.
Ilman koulutusta pärjää vallan mainiosti ja ei ole ämmät tyhjäämässä lompakkoa kun ei sielä ole tyhjättävää.
Nuorille miehille pitäisi kertoa naisista totuus ja myös yhteiskunnasta totuus.
Ei naisten takia kannata kouluttautua, joutuu vaan maksumieheksi ja lopussa ei seiso edes kiitos.
Rumat kilttimiehet saavat naisen vain koulutuksella ja hyvällä työpaikalla. Jännämiehet pärjää ilmankin. Jos käy niin että nuoret miehet kuulevat totuuden isältään ja äidiltään siitä mitä on avioliitto niin ehkä nuorimies ei kouluttaudu eikä mene töihin vaan pelaa xboxia ahkerasti ja nauttii elämästään ilman kurjuuksia.
Ei se seksi ole sen arvoista. Runkkaaminen voittaa parisuhteen 10-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se vähemmän haluava voi tehdä? Ihmisillä on erilaisia kausia seksuaalisuuden kanssa, ei koko aikaa paneta. Täysin normaalia.
Jos elää parisuhteessa, eikä seksiä ole ollut esimerkiksi 10 viikkoon, ainakin itselläni tulisi mieleen kysyä, mikä minussa on vikana kun en halua puolisoani, tai miksi yleensä olen parisuhteessa? Jos kymmenen viikon seksittömyys on kuukaudesta ja vuodesta toiseen toistuvaa, ja se päättyy aina vain toisen aloitteesta, ei voida puhua enää "erilaisesta kaudesta seksuaalisuudessa".
Missä kohtaa aloituksessa puhuttiin seksistä? Täällä taas heti alusta lähtien valitetaan, että mies vaan vonkaa pillua, vaikka kaipasi läheisyyttä. Läheisyys ei tarkoita samaa kuin pillu!
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti tehnyt kaikkesi, vai tehnyt kaikkesi vongataksesi seksiä? Meillä oli vaihe, jolloin mies ei koskenutkaan minuun muussa mielessä kuin seksiä saadakseen. Kun mies halusi hieroa hartioita tai jalkoja tai ottaa kainaloonsa sohvalla, tiesin saman tien, mitä on luvassa - ei kiitos. Mitä jos yrittäisit tarjota läheisyyttä ja aikaasi ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia? Mitä jos antaisit vaimollesi kuvan, että kivuudestasi ei tarvitse maksaa seksillä?
Minä olen tilanteessa ,jossa olen menettänyt kiinnostukseni seksiin ja intohimon puolisoa kohtaan. Se johtuu myös stressistä, kotitöistä yms. MUTTA eniten siitä ,että arjessa en saa minkäänlaista huomiota mieheltä. En haleja ,kosketusta ,suukkoja ,läheisyyttä . En tiedä kuunteleeko mies edes minua kun puhun. Minulle hän puhuu vain pakolliset (onko ruokaa?-tyyppiset), ei muuta. Tunnen olevani ilmaa hänelle. Koskaan ei kysy esim. Miten päivä meni.
Mistään ei osaa eikä jaksa jutella. Kotitöitä tekee ,jos pyydän. Mutta ei oma-aloitteisesti. Ei nauti lastensa seurasta ,vaan kokee jotenkin pakkopullana esim. Lasten kanssa ulkoilun . Koskaan ei ehdota mitään vaihtelua ,esim .perheenä tehtäviä juttuja.
Tuntuu ,että me muut olemme riesa .
MUTTA sitten ,kun mies tarvitsee seksiä , niin saattaa tulla se kosketus tai hymy. Ja silloin tasan tarkkaa tietää mitä puoliso haluaa.
Ei siinä itseä hirveästi kiinnosta siinä vaiheessa.
Kyllä se seksielämä lähtee siitä arjen kunnioituksesta, kumppanuudesta ja huomioinnista. Kosketuksista ilman takaa-ajatuksia.
Vai haluaako joku mies valaista tätä puolisoni näkökulmaa jotenkin eri tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy kun on vaimo. Ajan myötä tulee kaikenlaisia erikoisia ongelmia, joihin on tai ei ole loogista selitystä. Sitten sinä pyörit ympyrää ja yrität keksi mikä on vikana, akka vaan tyytyväisenä mököttää ja miettii "siitäs saat vitun äijä", eikä itse pyri ratkaisemaan tilannetta mitenkään.
Sinun kannaltasi paras vaihtoehto on antaa ämmän olla rauhassa, ja käydä vaikka paneskelemassa muita, mikäli sellainen kiinnostaa. Haaskaat turhaan aikaasi ihmiseen, joka paskat välittää sinusta.
Noin siinä käy kun on vaimo. Tämä on paljon totta, vaikka koomiselta kuulostaakin. Meidän kaveripiirissä on mies joka haikailee että kumpa saisi naisen itselleen. Olen sanonut, että hän kyllä säästyy niin monelta murheelta ja painajaiselta kun ei ole nimenoman sitä vaimoa. No, elämä on. Ja useimmillahan on se kaipuu toisen viereen, jakaa elämä toisen kanssa, välillä vaikka hammasta purren. Toisen kanssa tai ilman, ihan miten vain.
Kyllä. Olin 15v naimisissa, se riitti yhdelle elämälle hyvin. En ikinä mene uudestaan. Naisen kanssa voi olla, ilman että muodostaa minkäänlaista taloudellista liittoumaa. Silloin välttyy monelta harmilta. Kiukuttelu tapauksissakin voi helposti jättää naisen kiukuttelemaan yksin, kun elämä taas helpottaa voi jatkaa suhdetta.
M
Olen nainen, mutta ihan samat fiilikset. Kunhan pääsen tästä paskasta liitosta, niin ei ikinä enää. Miesystävä voi olla, mutta ikinä en enää muuta saman katon alle enkä varsinkaan mene naimisiin.
Lyön 1000 euroa vetoa että tätä keskustelun aloitusta ei ole mikään mies kirjoittanut, vaan ämmä joka toivoo että ex mies häntä kaipaisi ja pitäisi korvaamattomana.
Meillä mies aina haluaa panna, mutta ei kuitenkaan pysty siihen. Ei nouse kunnolla ja sitten kun nousee jotenkuten tulee sekunneissa. Nykyään tekee niin että hoitaa minut käsipelillä ensin (jossa on kyllä kehittynyt mestariksi...), sen jälkeen pökkii itselleen... alussa koitin olla ymmärtäväinen, nykyään ei vaan enää huvita. Sormettaa voi itsekkin. Lääkäriin ei mies itseään saa.
Valitettavasti naisten "haluttomuuteen" on usein syynä se mies. Ei pidetä itsestä huolta tai ei vain osata petihommia... minkäs teet. Katso ap ensin peiliin rehellisesti.
Minä tiedän miehen, jolla on vapaus mennä. Vaimo ei yksinkertaisesti HALUA seksiä, se on hänestä vastenmielistä. Mutta mies ei tajua. Roikkuu ja yrittää ja vonkaa. Tekee kaikkensa.
Raskasta sekin vongata ja yrittää, vapaus on lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Jäkäti jäkäti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi on pettynyt sinuun. Hänen idea oli alusta asti että saat seksiä palkkiona jostain, mutta kun et ole enää sellainen jota hän haluaisi palkita.
Aika hyvä vastaus! Ei ehkä alussa ollut ihan tietoinen valinta palkita hyvät teot seksillä..mutta nykyään tapellaan aika usein, koska olen niin väsynyt miehen jatkuviin valituksiin millon mistäkin mitättömistä vastoinkäymisistä töiden, kavereiden tai remontin suhteen. Minullahan ei ole mitään; jaksoin olla raskaana loppuun saakka töissä, mutta nyt kun univelka painaa yli vuoden valvomisten jälkeen ja unettomuus vaivaa ajoittaisen karmean närästyksen kanssa, niin nyt on pinna kireällä enkä siedä tätä jäkättäjää vierelläni. Välillä tekee tiukkaa nukkua samassa sängyssäkään, koska en halua koskea koko ukkoon. On parantanut tapojaan kyllä viimeisen 2kk aikana..mutta itsellä on hankala uskoa muutokseen, koska se jäkätysvaihe kesti kuitenkin melkein 1,5vuotta. On sitten mielummin puolustuskannalla heti niin ei tunnu niin pahalta kun toinen taas keksii jonkun hyvän syyn eristäytyä ja kaataa kaikki huolensa minun niskaan..niin että ei ole enään mitään muuta puheenaihetta kun hänen senhetkiset bisnekset. Nyt voisin siis palkita seksillä jos saisin ruuanlaittajan, siivoojan ja lastenhoitajan kerran viikossa. Ehdotin kyllä eroakin että ettiköön seksinsä jostain muualta, mut ei kuulemma kelpaa, kun haluaa mut.
Hormonit. Päätä ettet eroa ennen kuin lapsi on kolmen, niin säästyt paljolta. T. Toinen saman kokenut äiti.
Sittenkö alkaa taas miehen passaaminen maistumaan?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin helliä vaimoani ja pitää hyvänä mutta ei se enää onnistu. Ollaan etäännytty ja vieraannuttu :(
Itsetunto nollassa ja suru päällimmäisenä tunteena. Kaikki toisen ideat ja ehdotukset lytätään, puhutaan lasten kautta... ei tästä taida enää tulla mitään.
Montako kertaa vielä ajattelit tehdä uuden aloituksen aiheesta "Haluan vaimolta seksiä mutta se ei halua mua"?
Tämä on varmaan jo kymmenes itkuvirtesi. Jos tilanne ei meidän neuvoista huolimatta ole kotona parantunut (syynä se ettet noudata saamiasi neuvoja) niin oisko aiheellista jo keksiä jotain muuta kuin sääliin vetoaminen. Voisin vaikka lyödä vetoa että kuljet vaimosi perässä syyllistäen häntä katseellasi ja huokaillen sohvalla, sen sijaan että hommaisit lapsille hoitajan ja veisit vaimosi vaikka viikonloppumatkalle jonnekin.Mieluummin ulkomaille kauniiseen kaupunkiin. Ja huom! ET vongu seksiä palkinnoksi.
Jos läheisyys väliltänne on kadonnut arkeen, sinun pitää saada vaimosi rakastumaan itseesi uudelleen. Täällä seksin puutteesta kitiseminen ei auta mihinkään eikä kukaan palstalla olijoita tarjoudu poistamaan puutettasi koska puutetta kitisevä mies on vastenmielinen.
Oletko ap koittanut helliä ja halia joskus niin ettei sen tarkoituksena olisi AINA johtaa yhdyntään ? Onko sinun päämääräsi aina yhdyntä? Läheisyys,haliminen ja helliminen on parisuhteessa paljon muutakin.Kannattaa kokeilla!