Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pskamaista vaikka teen mitä tahansa niin en saa vaimoani enää

Vierailija
13.02.2017 |

Haluaisin niin helliä vaimoani ja pitää hyvänä mutta ei se enää onnistu. Ollaan etäännytty ja vieraannuttu :(
Itsetunto nollassa ja suru päällimmäisenä tunteena. Kaikki toisen ideat ja ehdotukset lytätään, puhutaan lasten kautta... ei tästä taida enää tulla mitään.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytökselläsi ja haluttavuudellasi voi olla merkitystä.

Ole fiksu, tee valtaosa kotitöistä, ole kohtelias, auttavainen ja mukava.

Näytä mahdollisimman hyvältä eli lenkkeile, käy kuntosalilla jne.

Leikkauta hiuksesi, käy joka päivä suihkussa ja pese usein hiuksesi. Hoida kyntesi. Aja parta. Pese hampaat kaksi kertaa päivässä ja hoidata hampaasi. Huolehdi hygieniastasi.

Pukeudu siisteihin vaatteisiin.

Laita vaimolle ruokaa ja huomioi häntä.

Vierailija
42/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27 kirjoitti:

Lyön 1000 euroa vetoa että tätä keskustelun aloitusta ei ole mikään mies kirjoittanut, vaan ämmä joka toivoo että ex mies häntä kaipaisi ja pitäisi korvaamattomana.

Ämmä?

Hyvää yksinäistä loppuelämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäiväkin ja en voi vaimoa halata :(

Seksistä ei tosiaan ole kyse, vaan läheisyydestä ja kosketuksesta. Tunteesta miten halauksesi tuo hymyn toisen huulille.

Tietysti seksiäkin kaipaan, rajua tai hellää riippuen tilanteesta. Mutta pahempaa on olla etäinen...

-ap

Vierailija
44/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa aloituksessa puhuttiin seksistä? Täällä taas heti alusta lähtien valitetaan, että mies vaan vonkaa pillua, vaikka kaipasi läheisyyttä. Läheisyys ei tarkoita samaa kuin pillu!

Tämä ap on toistotrolli joka on oikeasti vain seksiä vailla muttei kirjoita sitä suoraan ettei modet poista. Aloitus 1464668

Vierailija
45/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin hetken, että olin itse tämän kirjoittanut. Ymmärrän täysin. Itse mietin joka päivä, onko lasten etu, että emme eroa. Emme riitele ja tappele, mutta emme rakasta lainkaan. Pelkään, että lapset saavat huonon mallin omille parisuhteilleen. En vaan jaksa teeskennellä enää. Monta vuotta halasin ja pussasin saamatta vastakaikua. En enää koskaan kuullut "niin minäkin sinua". Luulen ja pelkään, että alan olla jo masennuksen puolella. Elämänilo kaikonnut. Ja kauheinta ehkä, etten ole saanut mitään selitystä, miksi näin kävi.

Vierailija
46/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytökselläsi ja haluttavuudellasi voi olla merkitystä.

Ole fiksu, tee valtaosa kotitöistä, ole kohtelias, auttavainen ja mukava.

Näytä mahdollisimman hyvältä eli lenkkeile, käy kuntosalilla jne.

Leikkauta hiuksesi, käy joka päivä suihkussa ja pese usein hiuksesi. Hoida kyntesi. Aja parta. Pese hampaat kaksi kertaa päivässä ja hoidata hampaasi. Huolehdi hygieniastasi.

Pukeudu siisteihin vaatteisiin.

Laita vaimolle ruokaa ja huomioi häntä.

En ole ap, mutta huvittaa tällaiset neuvot. Itse olen ylittänyt monta vuotta tuon kuvauksesi. Siitä saa vaan aikaan sen pskan ajatuksen, että rakkkaus pitäisi ansaita. Ei se niin mene! Ei ihme, että meitä on monta, jos naisille on noin vääristyneet ajatukset rakkaudesta.

Vierailija
47/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa, mutta olen itse samassa tai samantapaisessa tilanteessa. Vuosien varrella on puolison kiinnostus seksiin lakannut. sen myötä myös kaikki muu hellyys. Itse hän selittää, ettei halua helliä, etten käsittäisi väärin! 

Itse asiassa on helpompi ymmärtää, ettei toinen halua seksiä minun kanssani. Mutta miksi sen takia pitää lopettaa kaikki läheisyys ja hellyys ja lämpö?

Ja muuten - olen nainen. Ei tämä sukupuolesta ole kiinni.

Vierailija
48/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentavaa, mutta olen itse samassa tai samantapaisessa tilanteessa. Vuosien varrella on puolison kiinnostus seksiin lakannut. sen myötä myös kaikki muu hellyys. Itse hän selittää, ettei halua helliä, etten käsittäisi väärin! 

Itse asiassa on helpompi ymmärtää, ettei toinen halua seksiä minun kanssani. Mutta miksi sen takia pitää lopettaa kaikki läheisyys ja hellyys ja lämpö?

Ja muuten - olen nainen. Ei tämä sukupuolesta ole kiinni.

En tajua, miten parisuhteessa voisi olla hellyyttä ilman seksiä. Siis mikä parisuhde?

Vierailija
49/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika kun menit naimisiin. Sun rooli on maksaa, ei panna. Jännämiehet on panemisesta varten. Ehkä ensi elämässä, bro.

Vierailija
50/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa, kun tänään uutisoitiin, että 90 % puolisoista väittää rakastavansa oikeasti toista! Pelkästää av-palstaa lukemalla tajuaa, että täyttä bs-kamaa tuollainen tutkimus!

Varmaan nämäkin puolisot, jotka sulkee toisen läheisyyden pois, vastaavat pokkana että joo joo mä rakastan..

Vierailija
51/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vika kun menit naimisiin. Sun rooli on maksaa, ei panna. Jännämiehet on panemisesta varten. Ehkä ensi elämässä, bro.

Mikä vn jännämies?

Vierailija
52/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se outo ajatus jos joku hymyilis ja olisi iloinen mun kosketuksesta tai haluais halata oma aloitteisesti. Vuosiin ei ole tapahtunut. Aivan oudolta tuntuva ajatus, onko sellaista ees olemassa? Monesti mietinkin olenko koskaan saanut kokea toisen rakkautta mua kohtaan. Himoa kyllä, mutta rakkaus mitä se on? Kummasti sitä turtuu elämään onnettomana...

-ap

Vierailija
53/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit sanella että jos tilanne ei parane niin haet eroa. Sanot että seksiä pitää lohjeta väh. pari kertaa kuussa.

No kun ei voi vaan sanella, idiootti.

Käsitin että ap. on naimisissa ja parisuhde on kahden aikuisen suhde johon kuuluu sukupuolista kanssakäymistä.

Miten se yhdyntä onnistuu ilman omaa halua? Haluaako joku mies oikeasti sellaista seksiä, että nainen makaa pimppi kuivana miehen alla hiljaa??

Taas tämä jankkaaja... Kyllä sillä naisellakin on oma vastuu omista haluistaan. Ei ole oikein pakottaa toista toimimattomaan suhteeseen. Sitten pitää erota

Vierailija
55/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit sanella että jos tilanne ei parane niin haet eroa. Sanot että seksiä pitää lohjeta väh. pari kertaa kuussa.

Kyllä voi sanella. Jos ei tilanne muutu, eikä toinen ole valmis parantamaan asioita, ero on ihan kohtuullinen vaihtoehto.

Vierailija
56/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin että ap. on naimisissa ja parisuhde on kahden aikuisen suhde johon kuuluu sukupuolista kanssakäymistä.

Miten se yhdyntä onnistuu ilman omaa halua? Haluaako joku mies oikeasti sellaista seksiä, että nainen makaa pimppi kuivana miehen alla hiljaa??

Haluaa monikin, valitettavasti.

Hyi kamala, no en ihmettele, että moni nainen on kadottanut seksuaalisen halunsa.

Tällä palstalla nyt kaikki on aina miehen syytä ja miehen vastuulla. Nainen saa oikutella miten haluaa eikä tarvitse panostaa suhteeseen millään tavalla

Vierailija
57/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeasti tehnyt kaikkesi, vai tehnyt kaikkesi vongataksesi seksiä? Meillä oli vaihe, jolloin mies ei koskenutkaan minuun muussa mielessä kuin seksiä saadakseen. Kun mies halusi hieroa hartioita tai jalkoja tai ottaa kainaloonsa sohvalla, tiesin saman tien, mitä on luvassa - ei kiitos. Mitä jos yrittäisit tarjota läheisyyttä ja aikaasi ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia? Mitä jos antaisit vaimollesi kuvan, että kivuudestasi ei tarvitse maksaa seksillä?

Minä olen tilanteessa ,jossa olen menettänyt kiinnostukseni seksiin ja intohimon puolisoa kohtaan. Se johtuu myös stressistä, kotitöistä yms. MUTTA eniten siitä ,että arjessa en saa minkäänlaista huomiota mieheltä. En haleja ,kosketusta ,suukkoja ,läheisyyttä . En tiedä kuunteleeko mies edes minua kun puhun. Minulle hän puhuu vain pakolliset (onko ruokaa?-tyyppiset), ei muuta. Tunnen olevani ilmaa hänelle. Koskaan ei kysy esim. Miten päivä meni.

Mistään ei osaa eikä jaksa jutella. Kotitöitä tekee ,jos pyydän. Mutta ei oma-aloitteisesti. Ei nauti lastensa seurasta ,vaan kokee jotenkin pakkopullana esim. Lasten kanssa ulkoilun . Koskaan ei ehdota mitään vaihtelua ,esim .perheenä tehtäviä juttuja.

Tuntuu ,että me muut olemme riesa .

MUTTA sitten ,kun mies tarvitsee seksiä , niin saattaa tulla se kosketus tai hymy. Ja silloin tasan tarkkaa tietää mitä puoliso haluaa.

Ei siinä itseä hirveästi kiinnosta siinä vaiheessa.

Kyllä se seksielämä lähtee siitä arjen kunnioituksesta, kumppanuudesta ja huomioinnista. Kosketuksista ilman takaa-ajatuksia.

Vai haluaako joku mies valaista tätä puolisoni näkökulmaa jotenkin eri tavalla?

Mitäs jos sun miehen mielestä taas sinä aloitit sulkemaan häntä pois ja torjumaan ensin? Ja siksi hän ei osaa näyttää läheisyyttä? Voisiko asia olla niinkin... Näissähän ihmiset aina luulee et se oma näkökulma on ainoa oikea ja toista ei tarvitse huomioida ollenkaan ja miettiä asioita toisen.näkökulmasta.

Vierailija
58/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä jankkaaja... Kyllä sillä naisellakin on oma vastuu omista haluistaan. Ei ole oikein pakottaa toista toimimattomaan suhteeseen. Sitten pitää erota

Jos ollaan naimisissa, niin ollaan sovittu kuolemaan saakka. Ei halua voi pakottaa ja joskus on hiljaisempia kausia. Täysin normaalia.

Vierailija
59/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaa monikin, valitettavasti.

Hyi kamala, no en ihmettele, että moni nainen on kadottanut seksuaalisen halunsa.

Tällä palstalla nyt kaikki on aina miehen syytä ja miehen vastuulla. Nainen saa oikutella miten haluaa eikä tarvitse panostaa suhteeseen millään tavalla

Eli naisen panostaminen on miehen huorana toimimista??

Vierailija
60/60 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tuntuu että elämä menee päin prinkkalaa ja hukkaan tässä ankeahkossa ja läheisyydettömässä liitossa niin kerran olen naimisiin mennyt niin en eroa omasta aloitteesta. Kunnes kuolema meidät erottaa. Ja hölmöä kyllä rakastan vaimoani edelleen kaikesta huolimatta. Se mitä vaimo tuntee tai päättää tehdä on sitten eri asia.

Se on vain hölmöä että jos hänkään ei halua erota niin miksi pitää elää näin ankeasti kun voisi iloita ja nauttia. Hänellä varmaan tuplasti ankeampaa jos ei edes pidä minusta.

Eikä sitä paljon vaadi jos haluaisi pitää vaimoa hyvänä, hieroa, halata, pussata. Ottaa kainaloon sohvalla, nauraa yhdessä ja kasvattaa lapsia...

-ap

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän