Mitkä tuotteet saisivat poistua kauppojen valikoimista
valion ylihappamat jogurtit, erityisesti hedelmäpommi, Maraboun halvan pääsiäismunan makuinen suklaa, valmiiksi maustetut broilerisuikaleet, leivokset(pågen, dancake ym.) joissa viimenen käyttöpäivä vuosien päästä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
kaikki hunajamarinoidut broilerituotteet ja oikeastaan kaikki muutkin kastikemömmömarinoidut lihat
Hunajamarinaadi ihan parasta! En osta muuta.
Mä poistaisin kalatiskin. Ällöttää ne kuolleet kalat siellä toljottamassa.
Myöskin eläinruokaosasto, koska se haju on kamala. Ja siellä on samalla ne vinkuvat lelut joita aina jonkun paukapään pitää kokeilla.
Olis kyllä ihan mahtavaa, jos sais just sellasen kaupan missä olis vaan kaikkea mitä itse ostais :)
Kaikki ne mauttomat nakit!
Aromisuola, koska ukko on innostunut pilaamaan sillä ruokansa. Minä en sitä osta tai käytä missään.
Itse en jäisi kaipaamaan myöskään mitään pussikeittoja tai -kastikkeita.
Skyrit saisi kyllä poistaa. Eikö se rahkavouhotus ala olla jo pois päin menossa muutenkin.
Purukumit. Kuka semmosia enää viitsii jäystää?
Makkarat. Vain isoimmissa kaupoissa saattaa olla 1-2 makkaraa, joissa on aitoa makua ja suutuntuma. Kaikki muu on samanlaista teollista mössöä lihapitoisuudesta riippumatta.
Löysät kosteat ikisäilyvät kinkkuleikkeleet.
Kaikki eläinperäisiä aineita sisältävä pitäisi poistaa. Suomesta pitäisi tulla täysin vegaaninen yhteiskunta.
Kånken-reput, converse-kengät ja jopot. Mielellään samalla myös koko planeetalta.
Vierailija kirjoitti:
Kauden ulkopuolisia tuoreita vihanneksia ja hedelmiä saisi vähentää reilusti. On järjetöntä rahtailla jotain tuoreita tankoparsoja toiselta puolen maailmaa marraskuussa.
Tämä ja kaikki pakkaukset joissa on hirveä määrä turhaa muovia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eläinperäisiä aineita sisältävä pitäisi poistaa. Suomesta pitäisi tulla täysin vegaaninen yhteiskunta.
Kiitos, en halua pukeutua muoviin ja syödä pelkkiä rehuja. Joten syön lihaa ja pukeudun nahkaan jatkossain.
Karkkien valmistus pitäisi kieltää lailla. Oikeasti vituttaa että se makeisvero poistettiin :D
T. Syömishäiriöinen
Liha, tupakka, maito, kalja, sokeroidut "mehut", tyyliin mehukatit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, en halua pukeutua muoviin ja syödä pelkkiä rehuja. Joten syön lihaa ja pukeudun nahkaan jatkossain.
luultavasti pukeudut jo muoviin ;)
Kuukautistarvikkeet. Ikänä en ole tarvinnut.
Kaikki karkit. Tai sitten ihan törkeä makeisvero niille ja ne voisi ostaa kassalla samanlaisesta automaatista kuin tupakat.