pomo määräsi mulle lisätyön, nyt eräs työntekijä määräsi mua etten saa tehdä sitä!
Jo on kumma. Ohjeistettiin tekemään ylimääräistä työtä joka on kuulunut eri ammattiryhmälle. Nyt riehui eräs taas joka määräsi etten saa tehdä sitä työtä yhtään.
Katsotaan sitten kuka on pomo talossa!!
Kommentit (7)
No enemmän minä ainakin esimiestä kuuntelisin kuin jotain muuta randomia. Tosin esimiehellekin voinee kyseenalaistaa, jos homma ei oikeasti kuulu sinun ammatinkuvaasi?
Teillä taitaa olla komentoketju hieman hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
No enemmän minä ainakin esimiestä kuuntelisin kuin jotain muuta randomia. Tosin esimiehellekin voinee kyseenalaistaa, jos homma ei oikeasti kuulu sinun ammatinkuvaasi?
No esimies ei varmaan tiedä tätä mun uutta "pomoa" ja sen määräyksiä...
Oli myös peittänyt yhdet tuotteet peitteellä sen vuoksi etten saa koskea niihin..
Uskomatonta.
Ja on eri ammattiryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Teillä taitaa olla komentoketju hieman hakusessa.
Kyllä. Tämä eräs riehuu työhuoneessani ja komentaa.
Onneksi tää on määräaikaista.
Onko kyseessä sähkötyöt tai aivokirurgia? Totta kai teet just niin kuin pomo käskee. Työpaikassa on pomo joka saa sanoa mitä kukin tekee. Jos työkaverilla on jotain ongelmaa tämän suhteen niin turhaa sen on sinulle avautua. Käske sen mennä pomolle sanomaan että kuka määrää ketäkin tekemään ja mitä.
Ps. Itse tein tänään sähkötöitä vaikken kuulukaan oikeaan ammattiryhmään.
Kiva. Munkin kerran piti tehdä yksi juttu, mutta sitten kävi toinen juttu, ja pomo sanoi että jaa, ja lopulta kävi niin, että katsotaan.