Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin sunnuntaina putkasta

Vierailija
13.02.2017 |

Join liikaa ja oksensin taksiin. Voitteko kuvitella mikä morkkis. En ole kertonut kenellekään miten ilta päättyi. Aamulla sain huivini joka oli aivan oksennuksen peitossa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaali nuori opiskelija ja ainakin arkielämässä siistin näköinen, en tiedä miltä näytin oksennuksen peitossa ja aivan kännipäissäni.

Vierailija
2/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa :D Tuliko kallis siivouslasku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli, 200e ja kahden viikon maksuaika :D

Vierailija
4/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opitko mitään?

Vierailija
5/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värinen patja oli?

Vierailija
6/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tästä juoppoputkasta jokin merkintä johonkin? Onko mulla nyt rikosrekisteri? Estääkö työnsaannin? 

Vierailija
7/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patja oli kirkkaan keltaoranssi muistaakseni xD

Vierailija
8/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat siis, että heräsit PUTKASSA?

Vierailija
9/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tästä juoppoputkasta jokin merkintä johonkin? Onko mulla nyt rikosrekisteri? Estääkö työnsaannin? 

Tulee, ei, ei.

Vierailija
10/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain.

Vierailija
11/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, ja vielä isäni on poliisikin. Apua. Ei kai näitä tietoja voi katsella kukaan?

Vierailija
12/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo valitettavasti tulee esiin kun tehdään suppea turvallisuusselvitys, eli ainakaan minnekään kovin kummoisiin hommiin ei ole mahdollista päästä :/

Vierailija
13/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tuo merkintä on voimassa? Mihin kaikkiin firmoihin? Estääkö nyt oikeasti työnsaannin?

Vierailija
14/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä!

Oon mäkin pari kertaa putkaan joutunut. Kyllä aina on ottanut pattiin sieltä kylmästä herätä, loisteputkien valaistessa melkein sokeeksi.

Morkkista on pukannut, mutta oon lohduttautunut sillä että en mä ole kellekään mitään pahaa tehnyt tai rikollista. Aikanaan unohtuu morkkiskin.

Vierailija
15/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi katoa 5:ssä vuodessa rekisteristä? Selailin netin ihmeellistä maailmaa, ja tällainen tieto osui silmiin parista lähteestä. Huh, tulevaisuuteni ei ole pilalla, mutta tää jää salaisuudeksi.

Vierailija
16/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, ja vielä isäni on poliisikin. Apua. Ei kai näitä tietoja voi katsella kukaan?

Ei voi katsella ellei ole tutkinut kyseistä tapausta. Tai voi toki, mutta ei ole sallittua. Esimerkkinä Marianne Kiukkosen urkintatapaus http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001269077.html

Vierailija
17/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patja oli kirkkaan keltaoranssi muistaakseni xD

Ei ollut minun nuoruudessani juoppoputkassa patjoja. Betonilaveri vain ja nurkassa pytty.

Niin ja ei tule mitään merkintää, joka johonkin vaikuttaisi. Tietysti viranomaiset kaiken kirjaavat, mutta juoppoputkaan joutuminen ei ole rikos, eikä edes rike.

Vierailija
18/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

xDDD

Vierailija
19/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus nuorena istuin putkassa turkki päällä. Kyllä vitutti.

Vierailija
20/20 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs surkea bileyö päätyi putkaan. Satuin kaatumaan poliisien edessä ja piikkareiden ja löysien nilkkojen takia tasapaino oli pois hetkellisesti. Yhtäkkiä havahduin suljetusta paikasta jossa oranssi patja lattialla ja pönttö nurkassa, jonka vieressä verta. Olin satavarma, että mut oli joku sarjamurhaaja kaapannut ja vanginnut jonnekin, joten voi vaan kuvitella mikä reaktio tällä känniääliöllä oli... Jatkuvaa hälytysräppäisyä, oven potkimista ja huutoa, että päästää mut pois... Viimein aamulla naispoliisi kurkkas luukusta ja sanoi, 'Voisitko olla hiljaa, täällä muut yrittää nukkua.' Minä idioottina kysymään missä olen; Putkassa. En ikinä unohda sitä häpeää. Ehkä tullut liikaa katsottua kauhuleffoja. Ei ikinä enää!