Mitä mieltä nimestä Varpu?
Meille on tyttö tulossa ja katsoin yhtä nimi ketjua jokunen päivä sitten. Sieltä silmään osui nimi Varpu. Ollaan miehen kanssa makusteltu nimeä ja kysyn nyt teidän mielipidettä. Varpu Taika Kukka? Hänen siskojen (kaksoset) nimet on Meri Saima Linnea ja Tuuli Helmi Vanamo
Muita ehdotuksia ja mielipiteitä?? Kiitos ja kumarrus:)
Kommentit (18)
Tykkään. On aika perinteinen ja silti nuorekas.
Minusta Varpu on oikein kaunis nimi. Mieleen jäävätkin. Kikka nimestä en niin pidä mutta sopii kokonaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Minusta Varpu on oikein kaunis nimi. Mieleen jäävätkin. Kikka nimestä en niin pidä mutta sopii kokonaisuuteen
Siis kukka
Jos meille tulee tyttö, niin nimeämme hänet Varpuksi. Olettaen, että hän näyttää Varpulta, ollaan varauduttu myös, että lapsi ei vaikuta nimeltään.
Ihana nimi♡
Oletteko kenties hippejä?
Antaisin omalle lapselleni. Taika Kukkaa en kyllä :D
Minusta on ihana nimi. Minun tyttöni nimi on Taika-Varpu Meri
Yleensä täällä on aivan hölmöjä nimiehdotuksia, mutta Varpu on hyvä. Ei tosin välttämättä Taika Kukan kanssa.
Ei yhtä uniikki lumihiutale kuin Tinja ja Pinja ja Hilla
Varpu Taika Orvokki tai
Varpu Taika Minttu
olisi enemmän sarjaan kuuluva, kukka ei mielestäni ole kovin mielyttävä, mutta Varpu on kyllä kaunis nimi :)
Varpu on ihana nimi! :) meidän tyttö on myös Varpu, ja ollaan kyllä tykätty kovasti. :)
Taikakukka kuulostaa öh tuota.. polteltavalta asialta.
Varpu on suloinen nimi. :)
Mulle tulee aina mieleen se, kun metsässä pyyhin paskaisen perseeni varpuihin.
Teini-iässä Varpu saa kuulla aina joulun alla luokkakavereitten laulavan "ota siemen multa" ja tekevät suuseksieleitä. Tiedän, olen Varpu.
Kivat nimet isosiskoilla. Varpu on kuitenkin minusta vain risu. Virpikin on parempi.